• Blub


    That is a perfect copy of reality.

    Well, hij heeft gezegd hoorde ik van een vriendin (idk of ik het geloof, maar zij had ook een crush op hem dus opzich wel)..
    dat 'als hij een vriendin nee,t, meteen een goede neemt' en ik ben bijna zeker dat hij weet dat ik hem leuk vond.


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    Well, hij heeft gezegd hoorde ik van een vriendin (idk of ik het geloof, maar zij had ook een crush op hem dus opzich wel)..
    dat 'als hij een vriendin nee,t, meteen een goede neemt' en ik ben bijna zeker dat hij weet dat ik hem leuk vond.


    En als ik iemand sla, sla ik hem hard. Meteen laten vallen die gozer, is niet goed voor je.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Maar dat hoeft helemaal niet op jou te slaan. Het is - volgens mij - gewoon een uitspraak over het algemeen.

    Ik heb even deze gedaan om te kijken wat leuker stond, en nu is het nog lastiger. Ugh.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    En sowieso. Hij lijkt heel aardig, maar iemand die dit soort dingen zegt, is denk ik niet geweldig leuk?

    Maaar Aline, als ie weet dat ik hem leuk vond. Vond hij mij dus niet.. 'Goed genoeg' ofzo..
    @ Ness, ja dat probeer ik dus al een tijd. It's not working.


    Danmarks Dynamite.

    Escada schreef:
    (...)

    Die ik nu heb meer, die is al sinds '...' gebeurd is. Dat was de quote die me op de been hielt, denk ik.


    Maybe you should have a happy one?

    Bradleys schreef:
    (...)

    Maybe you should have a happy one?


    Happy is niet te krijgen in deze wereld, dus ach. Idk.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zet hem uit je hoofd. Hij is niet goed genoeg. Hij is een dickhead c:

    Gwalchmei schreef:
    Maaar Aline, als ie weet dat ik hem leuk vond. Vond hij mij dus niet.. 'Goed genoeg' ofzo..
    @ Ness, ja dat probeer ik dus al een tijd. It's not working.


    Ik zou willen zeggen dat ik het begreep en wist wat je door maakte, maar ik kan dat niet. Ik heb nog nooit zulke gevoelens gehad, het spijt me..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    5000 WHOOOOOOOOOOOOOOOOP


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik ga mezelf even martelen.. god damn.


    Danmarks Dynamite.

    Escada schreef:
    (...)

    Happy is niet te krijgen in deze wereld, dus ach. Idk.


    Het is ook hoe je in het leven staat. Als je positief bent ingesteld, zijn er genoeg dingen die je gelukkig kunnen maken.

    5000 party heeuh (cool)

    Gwalchmei schreef:
    Ik ga mezelf even martelen.. god damn.


    Gabe. Blijft. Hier.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'