• De credits gaan allemaal naar Rapunzel. Ik open alleen het nieuwe rollentopic

    Ongeveer zes tot tien jongeren gaan in de kerstvakantie mee op een kamp van school. Ze gaan op kamp in een bosachtig gebied. Ze vinden het kamp maar saai en besluiten sneaky weg te sluipen van de groep om het gebied zelf te verkennen.
    Na urenlang door de bossen rond gedoold te hebben komen ze uit bij een groot, oud en verlaten huis. De jongeren besluiten hier te blijven, niet wetend wat voor vloek er rust op dit huis. De jongeren komen er te laat achter wat deze vloek in houdt en raken ingesneeuwd. Nu zijn ze gedwongen te overleven in dit huis waar maar rare dingen in gebeuren. Zo verdwijnen er wel eens mensen, die zomaar uit het niets terugkomen zonder dat ze weten dat ze überhaupt weg waren.
    Kunnen de jongeren hier nog op tijd weg komen of wordt deze domme actie hun fataal?


    Wat informatie over de vloek en wat er gebeurd is:
    De McAllister familie was zeer rijk en welvarend. Ze hadden een prachtig huis in het bos gekocht waar iedereen jaloers op was. Met name een van de houthakkers uit dat bos. Hij was een fanatiek natuurbeschermer en deed er alles aan om het bos te beschermen. Hij baalde erg het huis van de McAllister's zich in het bos bevond. Na drie jaar kon hij er niet meer tegen en sloop hij s'nachts het huis van de McAllister's in. Hij vermoorde ze stuk voor stuk met zijn bijl en verstopte hun lichamen ergens in de kelder van het huis. Nu hebben de McAllister's besloten zich te wreken op iedereen die hun huis betreedt door hen te teisteren met een vreselijke vloek. Ze laten mensen verdwijnen en verschijnen zonder dat ze er zelf iets tegen kunnen doen, drijven mensen tot waanzin en vermoorden tot slot ook nog mensen uit woede richting de vreselijke houthakker die hun hele familie uitmoordde.


    De regels:
    (Gelieve deze door te lezen voor je überhaupt begint met het aanmaken van je rol)
    • Er is een minimum van 200 woorden.
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Je bestuurt alleen je eigen personage(s)
    • Niemand is perfect.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.


    Het invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18
    Geslacht:
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Probeer te varïeren. Niet iedereen is bitchy en/of lief.)
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)


    De rollen:
    x Jongens
    • Chase Carter x RapunzeI
    • Noah Riker Constantines x Teresa x 1.1
    • Micardo ... ... x Walt
    • Gereserveerd x xLout
    • Jongen

    x Meisjes
    • Raven May Winter x Roww
    • Cassie Elora Mears x Lethe x 1.1
    • Athalia Sevillia Espironaz x Sillage x 1.1
    • Evangeline "Eve" Valentina Beaumont x Serenitae x 1.2
    • Agnes Meryl Ellery x Pompeij

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister x Snowqeeun
    • Lily McAllister x Ardina

    Belangrijke topics:
    x Praat Topic


    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 19:22 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Het spijt me, maar ik moet me helaas uitschrijven. Ik heb wel goed nagedacht, maar mijn iPad, waar ik alle RPG's op doe, moet maar de maak, hij is kapot. En ik wil niet achterblijven/te weinig reageren.

    Het spijt me.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Serenitae schreef:

    Naam: Evangeline "Eve" Valentina Beaumont. Hoewel ze het zelf fijner vindt om als Evangeline aangesproken te worden, verbastert men het meestal toch. Eve is dus een veelgebruikte bijnaam.
    Leeftijd: Twintig jaar. Ze verjaart op vijfentwintig augustus.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Uiterlijk: Evangeline is de trotse eigenaar van natuurlijke, bruinblonde lokken die van zichzelf een mooie slag hebben. Ze heeft haar haren nog nooit geverfd en is ook niet van plan om van haar natuurlijke kleur af te wijken, hoewel ze -ze graag nog iets blonde zou zien. Daarnaast heeft ze een paar gifgroene kijkers, die ze graag accentueert met een laagje mascara rondom haar wimpers en een bruinkleurige oogschaduw.
    Naast haar haren en ogen, is ze ook blij met haar gevormde wenkbrauwen, waar ze weinig werk aan heeft en meestal laat voor wat het is. Over het algemeen is Evangeline erg tevreden over haar uiterlijk. Ze heeft een paar volle lippen en iets bredere neusvleugels, hoewel haar neusbrug vrij lang en smal is. Haar huid is melkachtig van kleur en hier en daar zijn enkele oneffenheden, zoals sproetjes en moedervlekken, te bekennen.
    Evangeline heeft een lengte van één meter vijfenzestig en is vrij tenger qua postuur. Aangezien ze nogal mager oogt, heeft ze ook geen opvallende, vrouwelijke vormen zoals ze had gewenst. Haar heupen zijn ver genoeg ontwikkeld, maar haar billen en borsten hebben helaas weinig vorm gekregen tijdens haar groei.
    Haar kledingstijl is netjes en vrouwelijk. Ze heeft rokjes en jurkjes in verschillende soorten en maten en draagt graag bijbehorende accesoires, zoals een dure ketting of prachtige oorbellen. Evangeline probeert haar kledingkeuze altijd zo klassiek mogelijk te houden, hoewel ze graag speelt met de ouderwetse en moderne culturen.
    Ze doet niet aan tatoeages of piercings, mede door het feit dat haar ouders hier streng tegen zijn.
    Innerlijk: Evangeline staat bekend als een beleefde dame die nooit voor haar beurt zal praten en zich enkel in een gesprek mengt mits dit nodig is. Ze is hartelijk, zachtaardig en goedgemanierd, hoewel mensen haar vaak als een arrogant type inschatten, mede door haar kaarsrechte houding. Als je haar namelijk nog niet zo goed kent, lijkt Evangeline erg mysterieus en weet je niet zo goed wat je van haar kunt verwachten. Ze kan namelijk erg onverwacht uit de hoek komen, vooral omdat men haar als een 'gewone', welvarende vrouw ziet en haar misschien niet zo slim inschat.
    Naarmate je haar beter leert kennen, zul je zien dat Evangeline eigenlijk een intelligent, serieus en open type is. Ze zal altijd een stiller muisje zijn, aangezien ze liever luistert dan praat, maar je kan erop rekenen dat ze altijd voor je zal klaarstaan en je graag goede adviezen geeft. Ze is een luisterend oor en zal ook nooit je geheimen doorvertellen, aangezien Evangeline weet dat roddels vaak als vooroordelen de bus uit zullen komen. Ze heeft een hekel aan vooroordelen, zeker omdat ze er zelf regelmatig mee geconfronteerd wordt.
    Naast deze feiten is Evangeline ook eerlijk en trouw. Ze is erg kalm en beheerst, hoewel je haar niet bang moet maken. Als er iets is waar ze boos om wordt, is het als iemand haar angst aanjaagt.
    Geschiedenis: Evangeline werd geboren in het Franse Rochefort, waar ze samen met haar oudere broer, Louis, en haar ouders woonde. Haar ouders, Mary-Lou Huntington en Laurent Beaumont, waren beiden erg welvarend en ontmoetten elkaar tijdens een zakenreis.
    Ze leefde een zorgeloos leven en had een fijne jeugd, maar zodra Evangeline twaalf werd, verhuisde ze samen met haar familie naar Engeland, het vaderland van haar moeder. Sindsdien is ze nooit meer uit Engeland vertrokken.
    Evangeline heeft op verschilende kostscholen gezeten, maar zodra haar broer ging studeren, hebben haar ouders in overleg met haar -haar toch naar een particuliere school laten gaan, waar ze uiteindelijk verschillende vriendinnen maakte en een van de fijnste tijden uit haar jeugd beleefde. Verder is haar leven niet heel bijzonder geweest tot nu toe, aangezien haar ouders haar snel in bescherming namen en haar broer hier ook graag een handje mee hielp. Ze heeft nog steeds veel contact met Louis en haar vader, hoewel ze sinds kort minder met haar moeder spreekt dan voorheen.
    Momenteel studeert Evangeline psychologie, aangezien ze graag bezig is met mensen helpen en het uitvogelen van de gedachten van een individueel organisme.
    Extra: Evangeline is linkshandig en spreekt vloeiend Frans, haar tweede moedertaal is Engels. Daarnaast is ze bang voor het donker, aangezien haar broer haar één enkele keer vreselijk liet schrikken in de nacht toen ze klein was, waardoor het eigenlijk als een soort trauma is achtergebleven.


    Ze is af. Misschien pas ik haar hier en daar nog een beetje aan, mits ze goedgekeurd is.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Whisperings schreef:
    Het spijt me, maar ik moet me helaas uitschrijven. Ik heb wel goed nagedacht, maar mijn iPad, waar ik alle RPG's op doe, moet maar de maak, hij is kapot. En ik wil niet achterblijven/te weinig reageren.

    Het spijt me.


    Jammer, ik hoop voor je dat je iPad snel gemaakt wordt.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Serenitae schreef:
    (...)

    Ze is af. Misschien pas ik haar hier en daar nog een beetje aan, mits ze goedgekeurd is.


    [face=arial]Ik vind haar goed. Maar het verhaal speelt zich af in Amerika, dus niet in Engeland. + Die faceclaim is toch Amanda Seyfried. Er was iemand en die had haar ook als faceclaim. maar ik wist niet of die nog mocht mee doen. Dus ik wacht op een antwoord van Erieka, maar voor de rest is ze helemaal goedgekeurd :]
    [/face]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sillage schreef:
    (...)

    [face=arial]Ik vind haar goed. Maar het verhaal speelt zich af in Amerika, dus niet in Engeland. + Die faceclaim is toch Amanda Seyfried. Er was iemand en die had haar ook als faceclaim. maar ik wist niet of die nog mocht mee doen. Dus ik wacht op een antwoord van Erieka, maar voor de rest is ze helemaal goedgekeurd :]
    [/face]


    Oh, sorry. Ik gokte gewoon op Engeland, omdat ik het land niet in de beginpost kon lezen. :') Ik pas het eventjes aan en mocht het nodig zijn, dan verander ik de foto's wel eventjes.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 20:07 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Walt schreef:
    M.T.

    – Omdat ik het liefdesverhaal van Roah (de beste ship van heel Quizlet) gewoon vanaf een afstandje blijf volgen natuurlijk. –

    – En omdat ik stiekem de neiging heb om weer te joinen maar dat is echt te verschrikkelijk omdat ik de reden ben voor dit hele reorganisatie gedoe en toekijken naar de RPG – kunsten hier al ontzettend tof is. ^^ –


    (cat)


    help

    Serenitae schreef:
    (...)

    Oh, sorry. Ik gokte gewoon op Engeland, omdat ik het land niet in de beginpost kon lezen. :') Ik pas het eventjes aan en mocht het nodig zijn, dan verander ik de foto's wel eventjes.


    Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. :3 Ik zet ook even in de begin post waar het zich afspeelt. En ik moet zeggen dat ik Eve echt een geweldig personage vind.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Saviorself -> Ardina

    Sillage schreef:
    (...)

    Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. :3 Ik zet ook even in de begin post waar het zich afspeelt. En ik moet zeggen dat ik Eve echt een geweldig personage vind.


    Dankjewel. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Erieka had er geen problemen mee als ik nog meedoe. :3


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Erieka had er geen problemen mee als ik nog meedoe. :3


    Dan verander ik mijn FC even. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Pompeji schreef:
    Erieka had er geen problemen mee als ik nog meedoe. :3


    Alrighty then. I am expecting a post of Agnes. :Y)

    No pressure.


    help

    Agnes komt. Morgen of zo.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Walt schreef:
    M.T.

    – Omdat ik het liefdesverhaal van Roah (de beste ship van heel Quizlet) gewoon vanaf een afstandje blijf volgen natuurlijk. –

    – En omdat ik stiekem de neiging heb om weer te joinen maar dat is echt te verschrikkelijk omdat ik de reden ben voor dit hele reorganisatie gedoe en toekijken naar de RPG – kunsten hier al ontzettend tof is. ^^ –


    - kijkt lief -


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    (...)

    - kijkt lief -


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial