• De credits gaan allemaal naar Rapunzel. Ik open alleen het nieuwe rollentopic

    Ongeveer zes tot tien jongeren gaan in de kerstvakantie mee op een kamp van school. Ze gaan op kamp in een bosachtig gebied. Ze vinden het kamp maar saai en besluiten sneaky weg te sluipen van de groep om het gebied zelf te verkennen.
    Na urenlang door de bossen rond gedoold te hebben komen ze uit bij een groot, oud en verlaten huis. De jongeren besluiten hier te blijven, niet wetend wat voor vloek er rust op dit huis. De jongeren komen er te laat achter wat deze vloek in houdt en raken ingesneeuwd. Nu zijn ze gedwongen te overleven in dit huis waar maar rare dingen in gebeuren. Zo verdwijnen er wel eens mensen, die zomaar uit het niets terugkomen zonder dat ze weten dat ze überhaupt weg waren.
    Kunnen de jongeren hier nog op tijd weg komen of wordt deze domme actie hun fataal?


    Wat informatie over de vloek en wat er gebeurd is:
    De McAllister familie was zeer rijk en welvarend. Ze hadden een prachtig huis in het bos gekocht waar iedereen jaloers op was. Met name een van de houthakkers uit dat bos. Hij was een fanatiek natuurbeschermer en deed er alles aan om het bos te beschermen. Hij baalde erg het huis van de McAllister's zich in het bos bevond. Na drie jaar kon hij er niet meer tegen en sloop hij s'nachts het huis van de McAllister's in. Hij vermoorde ze stuk voor stuk met zijn bijl en verstopte hun lichamen ergens in de kelder van het huis. Nu hebben de McAllister's besloten zich te wreken op iedereen die hun huis betreedt door hen te teisteren met een vreselijke vloek. Ze laten mensen verdwijnen en verschijnen zonder dat ze er zelf iets tegen kunnen doen, drijven mensen tot waanzin en vermoorden tot slot ook nog mensen uit woede richting de vreselijke houthakker die hun hele familie uitmoordde.


    De regels:
    (Gelieve deze door te lezen voor je überhaupt begint met het aanmaken van je rol)
    • Er is een minimum van 200 woorden.
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Je bestuurt alleen je eigen personage(s)
    • Niemand is perfect.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.


    Het invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18
    Geslacht:
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Probeer te varïeren. Niet iedereen is bitchy en/of lief.)
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)


    De rollen:
    x Jongens
    • Chase Carter x RapunzeI
    • Noah Riker Constantines x Teresa x 1.1
    • Micardo ... ... x Walt
    • Gereserveerd x xLout
    • Jongen

    x Meisjes
    • Raven May Winter x Roww
    • Cassie Elora Mears x Lethe x 1.1
    • Athalia Sevillia Espironaz x Sillage x 1.1
    • Evangeline "Eve" Valentina Beaumont x Serenitae x 1.2
    • Agnes Meryl Ellery x Pompeij

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister x Snowqeeun
    • Lily McAllister x Ardina

    Belangrijke topics:
    x Praat Topic


    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 19:22 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Tolkien schreef:
    (...)

    Als je het niet erg vindt om in te springen, zie ik niet in waarom niet. :3


    Toppie, waar schrijven jullie dan de stukjes... ?


    If you don't know where you're going, any road will get you there

    xLout schreef:
    (...)

    Toppie, waar schrijven jullie dan de stukjes... ?


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158738&page=last#5182808


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158738&page=last#5182808


    Ik ga even lezen en dan zal ik een rol aanmaken :) als er geen problemen zijn tenminste...


    If you don't know where you're going, any road will get you there

    Geen probleem hoor, maak maar je rol ^^

    Ik hoop dat je het naar je zin zal hebben in de RPG (;


    26 - 02 - '16

    xLout schreef:
    (...)

    Haha, ben zit nog niet heel lang hier, maar heb een beetje ervaring, hoop dat het niet uitmaakt.


    Hmm, dan is het goed :3 Zolang je niemands personage's bestuurd en weet wat de basis is vind ik het best. :3 Hopelijk vul je hem snel in.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    xLout schreef:
    (...)

    Ik ga even lezen en dan zal ik een rol aanmaken :) als er geen problemen zijn tenminste...


    Awesome. :3

    En @Erieka: misschien een nieuw praattopic aanmaken? :x Nog één post en hij zit vol. :'D


    help

    Naam: Flynn Wesley Hale
    Leeftijd: 22 (5 december)
    Geslacht: Man
    Uiterlijk:


    Flynn heeft licht grijze ogen, die bijna alles zien. Hij heeft halflang haar, wat hij meestal vol gel propt zodat het recht overeind staat. Meestal heeft hij een paar dagen oud baardje op zijn kaken. Er zitten meerdere littekens op de linkerkant van zijn gezicht, en hij mist zijn linkerbeen na de crash.
    Hij wordt als knap omschreven, iets waar hij graag gebruik van maakt.
    Innerlijk: Flynn is egoïstisch, weet wat hij wilt en zal daar zeker voor gaan. Hij windt iedereen rond zijn vingers, en geeft geen moer om emoties van anderen. Het is een masker dat hij heeft opgezet, een masker dat hij al jaren vasthoudt. Diep van binnen is hij gebroken, en heeft hij iemand nodig die hem langzaam heelt, maar die heeft hij nog niet gevonden. Hij kan namelijk voor iedereen door het vuur gaan, als hij wilt. Hij heeft een groot hart, maar laat dat meestal niet zien. Hij is enorm slim en creatief, iets wat de kop ingedrukt is door zijn vader. Hij speelt meerdere instrumenten en kan daarbij ook nog een beetje zingen. Hij kan af en toe erg in zichzelf gekeerd zijn, kan zich verliezen in zijn eigen wereld. Flynn kan sarcastisch uit de hoek komen, en ook heel wreed.
    Geschiedenis:
    Flynn is geboren en getogen in Nieuw-Zeeland. Wat je ook aan zijn accent kan horen. Hij is naar Amerika gekomen om te studeren. Toen Flynn negen was, is zijn vader verongelukt. Flynn zat in de auto met zijn vader, die iets te veel gedronken had. Zijn vader raakte gedesoriënteerd doordat Flynns moeder bezorgd belde. Zijn vader nam op, raakte de macht kwijt over het stuur en reed tegen een auto aan, die van de andere kant kwam. Flynns vader was op slag dood, Flynn zelf niet. Hij heeft vier maanden in het ziekenhuis gelegen, maar heeft bij het ongeluk zijn been verloren. Iets wat hij graag verbergt, en iets wat mensen niet snel opvalt. Zijn moeder heeft maanden in onrust verkeerd, omdat het onduidelijk was of Flynn het zou redden. Flynn heeft daarna een masker opgeworpen, omdat de crash en het verlies van zijn vader hem meer heeft gedaan dan hij wilde vertellen. Zijn moeder probeerde het beste, maar is zichzelf daarna verloren in de wereld vol drank en drugs. Toen Flynn twaalf was, werd hij uit huis gehaald door zijn oma. Flynns moeder werd vervolgens opgenomen in een kliniek, waar ze nog steeds zit. Flynn bezocht haar regelmatig, maar de laatste tijd niet meer. Hij besloot in Amerika te studeren omdat hij daar grotere kansen had voor zijn muzikale talent, maar ook om een nieuwe start te maken.
    Extra: Flynn heeft meerdere tatoeages op zijn lichaam zitten, waaronder de sterfdatum van zijn vader. Hij heeft een gewoonte om te roken, iets wat erger wordt als hij nerveus raakt.

    Hoe kan ik het beste instappen, want jullie zitten al in het huis...


    If you don't know where you're going, any road will get you there

    Halloooooo Flynn :9~


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat was heel erg snel. ;o

    Doe gewoon dat hij ook al in het huis is of zo. :')

    Hij zou deel van dat koppel kunnen zijn dat Cassie had gezien. ;D Haha, lol. :')

    Nee, Noah is ook nog alleen, dus Flynn zou evengoed ergens anders in het huis kunnen zijn. :')

    I really want to post with Noah. D: En zijn SA afwerken...


    help

    Marts, schrijf dan ook gewoon en anders niet meer zeuren D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tolkien schreef:
    Dat was heel erg snel. ;o

    Doe gewoon dat hij ook al in het huis is of zo. :')

    Hij zou deel van dat koppel kunnen zijn dat Cassie had gezien. ;D Haha, lol. :')

    Nee, Noah is ook nog alleen, dus Flynn zou evengoed ergens anders in het huis kunnen zijn. :')

    I really want to post with Noah. D: En zijn SA afwerken...


    Athalia was eerst hoor (cat)
    En schrijf gewoon met Noah ik wil zijn reactie weten D:

    En jesus christ Hello Flynn. Athalia is alleen dus (wbw) No joke :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik zal zo een stukje plaatsen, als het lukt... Ik zet hem wel ergens in het bos ofzo, helemaal alleen...

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 19:56 ]


    If you don't know where you're going, any road will get you there

    Sillage schreef:
    (...)

    Athalia was eerst hoor (cat)
    En schrijf gewoon met Noah ik wil zijn reactie weten D:

    En jesus christ Hello Flynn. Athalia is alleen dus (wbw) No joke :']


    Okay, I shall now act like an impatient someone. (cat) I'mma post.

    Nog een auto-ongeval. :x


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Okay, I shall now act like an impatient someone. (cat) I'mma post.

    Nog een auto-ongeval. :x


    Sorry, heb niet echt tijd gehad om de rest van de personages te lezen...


    If you don't know where you're going, any road will get you there

    xLout schreef:
    Ik zal zo een stukje plaatsen, als het lukt... Ik zet hem wel ergens in het bos ofzo, helemaal alleen...


    Ik zou hem wel in het huis stoppen als ik jou was, aangezien het buiten al sneeuwt :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered