• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Starkey
    Requille
    Occult
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Yayde
    Gailybell
    Pompeji
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Usha
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa
    Montrose
    Querencia
    MarshmallowS
    Radley
    IRWlN



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1
    2

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 18:10 ]


    -

    Occult schreef:
    Ik vind Noel, Lucas en Wren ook behoorlijk verdacht, haha.


    Ja, ik dacht ook eerst ook aan hen, maar waarom zou MsDiLaurentis hen willen beschermen?
    Er moet dus nog ergens een geheime connectie moeten zijn tussen MsDiLaurtentis en een van die jongens..
    ze heeft haar eigen dochter begraven om hem te beschermen..
    Ofwel heeft die persoon iets gevonden waarmee hij haar kon blackmailen en was het zo'n groot geheim dat ze haar eigen dochter
    ervoor heeft begraven, maar dat lijkt me sterk.
    Ik vermoed nu gewoon dat degene die Alison heeft neergeslagen dezelfde was als met wie MsDiLaurentis aan de telefoon zat te praten


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Gigantisch grote spoiler, enkel klikken op eigen risico:





    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Haha wtf dat einde :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Starkey schreef:
    Gigantisch grote spoiler, enkel klikken op eigen risico:





    OMG HAHAHAHAH is dat serieus, dat laatste :'DDDDD


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Starkey schreef:
    Gigantisch grote spoiler, enkel klikken op eigen risico:






    Ik denk dat ik het toch maar zo laat.. ;p Al is de verleiding wel groot haha


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    MarshmallowS schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik het toch maar zo laat.. ;p Al is de verleiding wel groot haha


    -



    :9~!!!


    -

    Sorry voor het gespam, maar ik heb het volgende net gelezen en het leek me best logisch.

    Bij het finale, hebben we toch gezien dat iemand Ali;s moeder begraaf? Er gaat al rond dat die scene en de ene op het dak twee verschillende tijdzones zijn. Maar wat als het niet A is dat Ali's moeder begraaf maar Emily omdat ze zoveel van Alison hou en dus wraak wilde nemen door Mrs. D te begraven?


    Btw, ik bedenk me net dat A het volgende persoon kan zijn:

    Paige. Ze heeft Ali altijd al gehaat en was obsessed met Emily voor wie weet hoelang en laten we niet vergeten dat ze ooit heeft geprobeerd om Emily te verdrinken. Ze kan best cold blood zijn net als A. En herinneren jullie ook toen ze samen met Caleb achter A probeerden te gaan en het niks opleverde? Als zij A is, is het toch logisch dat ze Caleb met opzet het verkeerde kant opstuurde?

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 19:01 ]


    -

    Gailybell schreef:
    Sorry voor het gespam, maar ik heb het volgende net gelezen en het leek me best logisch.

    (...)


    Nawh, ik denk niet dat Emily daar toe instaat is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    (...)

    Nawh, ik denk niet dat Emily daar toe instaat is.


    Mss 1 van de andere drie? Of mss Ali zelf?


    -

    MarshmallowS -> Quies


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    He's so cute:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ik heb eergisteren de eerste Halloween aflevering gezien,- die in seizoen 2. Ik kreeg me wel de kriebels, want ik zat alleen in het donker in mijn kamer. :'D

    Ik zat net een oude aflevering te kijken waar A op de piano speelde en iedereen probeerde te gokken wie het deed. Nu zijn er meer mogelijkheden, want mensen gokte op Ali, maar de piano stond bij hen thuis. Het kon dus ook Mrs. D zijn of Jason.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 15:13 ]


    Your make-up is terrible

    Heeft iemand enige idee waar ik de seizoen 3 kan kijken? Megashare kan die eerste tien niet vinden, en dan weer twee wel, en dan weer meerdere niet.

    EDIT: Geen netflix, aangezien ik er niet voor ga betalen. c:

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 9:56 ]