• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Starkey
    Requille
    Occult
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Yayde
    Gailybell
    Pompeji
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Usha
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa
    Montrose
    Querencia
    MarshmallowS
    Radley
    IRWlN



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1
    2

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 18:10 ]


    -

    Cece en Ali hadden die avond dezelfde kleren aan, volgens dronken Jason. Het kan dus zijn dat de tweelingzus van Cece dood is, want Mrs. DiLaurentis zei ook dat ze alleen de gele blouse zag. Die Cece ook aan had, Cece's tweelingzus.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ergens hoop ik dat in de finale, Alison besluit terug te komen naar Rosewood en dat ze A met z'n allen proberen te bestrijden, aangezien ze toch zo'n beetje allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Dan kan Ali nog een beetje normaal leven, hebben wij epic season en komen we bij een prachtige afsluiting van de serie. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Ergens hoop ik dat in de finale, Alison besluit terug te komen naar Rosewood en dat ze A met z'n allen proberen te bestrijden, aangezien ze toch zo'n beetje allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Dan kan Ali nog een beetje normaal leven, hebben wij epic season en komen we bij een prachtige afsluiting van de serie. ;D


    Is seizoen 5 het laatste seizoen wat er gaat komen?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    IRWlN schreef:
    (...)

    Is seizoen 5 het laatste seizoen wat er gaat komen?

    Ik denk het wel. Het is jammer, maar aan de andere kant ook beter; anders wordt het saai/langdradig/uitgemolken. En dat is ook niet leuk. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    (...)
    Ik denk het wel. Het is jammer, maar aan de andere kant ook beter; anders wordt het saai/langdradig/uitgemolken. En dat is ook niet leuk. :'D


    Ik vind dat dat nu al gebeurt :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Starkey schreef:
    (...)

    Ik vind dat dat nu al gebeurt :')

    True that, maar het is nog steeds leuk om naar te kijken. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    (...)
    True that, maar het is nog steeds leuk om naar te kijken. :'D


    Ja, dat is waar :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Occult schreef:
    (...)
    Ik denk het wel. Het is jammer, maar aan de andere kant ook beter; anders wordt het saai/langdradig/uitgemolken. En dat is ook niet leuk. :'D


    Oké, nou ja ik kan nog wel even vooruit. Ben pas vorige week begonnen met kijken en ben nu bij seizoen 2 aflevering 7.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    HOOOOLY FUCK

    Ik keek net de trailer!

    Omfgujshfwf holy shit! Epic shit! <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Btw

    Allison zegt: "She thought I was dead ..." en dan zien we haar levend begraven worden. Diegene die haar begroef is dus waarschijnlijk een vrouw, tenzij het één van die kut trailertrucjes is (dingen laten zien die er niet in voorkomen of de beelden zo plaatsen dat je verkeerde dingen gaat denken). Wie denken jullie?
    Ik denk iemand zoals Melissa of Cece, hmm.. Ik heb echt zin in de aflevering!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Btw
    Allison zegt: "She thought I was dead ..." en dan zien we haar levend begraven worden. Diegene die haar begroef is dus waarschijnlijk een vrouw, tenzij het één van die kut trailertrucjes is (dingen laten zien die er niet in voorkomen of de beelden zo plaatsen dat je verkeerde dingen gaat denken). Wie denken jullie?
    Ik denk iemand zoals Melissa of Cece, hmm.. Ik heb echt zin in de aflevering!


    De trailer is geweldig! En als Spencer Alison echt geslagen heeft is het misschien iemand die Spencer wou beschermen? Dus dan denk ik eerder Melissa, of ooh, de mama van Spencer? Dat zou pas iets geven! Haha


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Eigenlijk heb ik Melissa nooit echt verdacht, maar had ik toch wel het gevoel dat Spencer's moeder er iets mee te maken had, vorige episode. Geen idee waarom, ik krijg de laatste tijd zo'n raar gevoel bij die vrouw.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ben ik de enige die de evil-tweeling theorie haat? Het is echt zo stom. Zogenaamd heet Ali een twin, Ali;s moeder een twin, Ezra een twin,Cece een twin of Spencer een twin. Het begint echt saai te worden en allesbehalve origineel. Halloo! Dat is echt niet de antwoord op alles?


    -

    THEY FUCKING PLAYED US.

    de 'A' die we dachter erachter te komen is nog steeds een gezichtloos persoon. Ze hebben het verdomme niet bekend gemaakt. Nou fuck you dan. Maar holy sht is Ezra nu echt dood?
    En ALI'S MOEDER IS OOK DOOD? O_O Of zij nu ook levend begraven?


    -

    Aldea schreef:
    THEY FUCKING PLAYED US.

    de 'A' die we dachter erachter te komen is nog steeds een gezichtloos persoon. Ze hebben het verdomme niet bekend gemaakt. Nou fuck you dan. Maar holy sht is Ezra nu echt dood?
    En ALI'S MOEDER IS OOK DOOD? O_O Of zij nu ook levend begraven?


    I'm really pissed about that. Serieus, iedere keer beloven ze je weer iets maar nee hoor. Ik bedoel wat zijn we nu met deze aflevering opgeschoten? We weten wat er die nacht gebeurd is en that's it (oh en dat Spencer niks gedaan heeft). We weten nog steeds niet wie er dan dood is gegaan, wie dat heeft gedaan, wie A is etc. etc. no freakin clue..