• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Starkey
    Requille
    Occult
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Yayde
    Gailybell
    Pompeji
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Usha
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa
    Montrose
    Querencia
    MarshmallowS
    Radley
    IRWlN



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1
    2

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 18:10 ]


    -

    Blanchett schreef:
    (...)

    Nee, dat maak ik ervan. Ali had toch ook een rol door al die flashbacks... Wie weet is hij wel dood. Al hoop ik van niet, hihi. En hij staat niet voor niets onder die spoiler knop.
    EN JA. Alhoewel ik die ander ook leuk vind. Hoe heet ie ookalweer. TRAVIS. Hij is zó knap:9~

    Hhaha, Inderdaad. Niet voor niets stond het onder een spoiler knop. Maar het probleem is dat ze zo verleidend zijn om erop te klikken xp.
    En ja, die andere heet idd Travis. Ook al mag die politiea agent waarmee Hanna zoende er ook zijn. Maar Caleb wint het wel van hun allebei xp


    -

    Occult schreef:
    (...)
    Ik las net op tumblr dat iemand hoorde dat A een geluid maakte toen hij/zij het andere dak op klom, en dat het behoorlijk vrouwelijk klonk. Ik weet niet of het zo is, though, maar ik ben te lui om dat moment op te zoeken.

    Dan heeft die vrouw geweldige grote borsten. *ahum*


    -

    Loool! :'D

    Ik moest echt lachen toen Ezra die gast aanviel en al die meiden alleen maar stonden te gillen en elkaar te duwen. Echt typisch vrouwengedrag, ahahaha.
    Ze laten A niet zien omdat we anders seizoen 5 niet gaan kijken, maar ik vond het wel een goede episode! Best veel antwoorden hoor (: Ik hoop dat ze nu Ezra;s boek als een malle gaan onderzoeken en dan met zijn 5en als een soort epic detective team gaan uitzoeken wie die gemaskerde was. Oh en ik vraag me echt af wat Melissa zei, ergens heb ik zo een vermoeden dat ze zei dat hij 'dat meisje' had vermoord, maar het zou super onlogisch zijn waarom Ally's moeder haar dan wil beschermen.
    En Ally's moeder aan de telefoon, ze was bezorgd over iemand, misschien was het juist die persoon (toch ally's twin?) die op dat moment terug kwam en die steen op ally gooide?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Loool! :'D
    Ik moest echt lachen toen Ezra die gast aanviel en al die meiden alleen maar stonden te gillen en elkaar te duwen. Echt typisch vrouwengedrag, ahahaha.
    Ze laten A niet zien omdat we anders seizoen 5 niet gaan kijken, maar ik vond het wel een goede episode! Best veel antwoorden hoor (: Ik hoop dat ze nu Ezra;s boek als een malle gaan onderzoeken en dan met zijn 5en als een soort epic detective team gaan uitzoeken wie die gemaskerde was. Oh en ik vraag me echt af wat Melissa zei, ergens heb ik zo een vermoeden dat ze zei dat hij 'dat meisje' had vermoord, maar het zou super onlogisch zijn waarom Ally's moeder haar dan wil beschermen.
    En Ally's moeder aan de telefoon, ze was bezorgd over iemand, misschien was het juist die persoon (toch ally's twin?) die op dat moment terug kwam en die steen op ally gooide?

    Ik zal pissed zijn als ze die twin theorie erin gaan stoppen. Al moet ik toegeven dat het wel logisch zal zijn waarom Ali's moeder de politie niet heeft gebeld. Maar please geen twin theorie! Het zal pas epic zijn als het bijvoorbeeld Jasonwas die dat deed. :9~


    -

    Ik moet ook nog een aantal dingen kwijt:
    1) Dat ze A niet zouden kunnen ontmaskeren wist je eigenlijk al voor je de aflevering ging kijken,
    er komt nog een seizoen 5 en als A ontmaskert is, is de serie gedaan dusja...
    2) Ali zei dat als ze er 'vanavond' niet achter zouden komen, ze voorgoed zou verdwijnen,
    dus ik vraag me nu af wat ze gaat doen... Gaat ze bij de meisjes blijven of toch weg vluchten?
    3) Ezra gaat denk ik nog leven maar op de een of andere manier niet kunnen vertellen wie A is; A zal hem wel gaan bedreigen enzo zodat hij zijn mond niet voorbij praat
    4) Melissa en Cece weten allebei wie het meisje heeft vermoord dat in het graf van Ali was;
    Jason zag ze ook praten in een flashback, waarschijnlijk over dat meisje
    5) MsDiLaurentis heeft A beschermd dus het meest logische is Jason, maar ik verdenk ook Ian (het kan altijd dat die niet echt dood is; en met de video's die hij had van Ali kon hij MsD gemakkelijk hebben bedreigd)
    en misschien Toby (MsD is naar Radley gegaan toen de moeder van Toby daar zat.. Volgens mij is er meer aan de hand daarmee..)
    6) Met de stunts die hij/zij in deze aflevering heeft uitgehaald denk ik wel dat het een man is.. al kan het nog altijd en vrouw zijn..
    Een twin van Ali kan nog altijd, maar het zou gewoon echt stom zijn moest het iemand zijn die we nog niet hebben gezien
    7) Wren kan het ook zijn maar dan is de vraag waarom MsD hem heeft beschermd want wat is de connectie?
    8) Mona weet wie A is; zij heeft volgens mij tegen A verteld dat Alison nog steeds leefde, want zij heeft Ali verzorgt nadat ze uit de aarde is getrokken
    9) Over het telefoongesprek van MsD kan ik voorlopig niets halen; ze waarschuwde Alison wel om niet naar buiten te gaan die avond,
    dus misschien wist ze zelf dat de persoon aan de telefoon gevaarlijk was..
    10) ik ga de zwart/wit aflv nog eens opnieuw bekijken, volgens mij zitten daar nog hints in... ;p


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Het is zo verleidelijk om alles wat onder 'spoiler' staat te lezen, maar ik ben pas bij aflevering 11 van seizoen 3.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    IRWlN schreef:
    Het is zo verleidelijk om alles wat onder 'spoiler' staat te lezen, maar ik ben pas bij aflevering 11 van seizoen 3.


    Ik lees ze gewoon allemaal, ben te nieuwsgierig... :$


    16 - 09 - '17

    IRWlN schreef:
    Het is zo verleidelijk om alles wat onder 'spoiler' staat te lezen, maar ik ben pas bij aflevering 11 van seizoen 3.


    Volhouden om het niet te doen! Er komen nog dingen waarvan je gaat denken: 'wat!?' en als je de spoilers leest, ben je die momenten kwijt ;p


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ik vind dit trouwens echt een leuke gif:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Aaaah, Ashley is zo cute. En Troian ook. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik huilde zo hard toen Ezra neergeschoten werd. Ik hoop dat hij het overleeft, maar nu moeten we weer een paar maandjes wachten :c

    Wanneer start het weer? Wordt het een summer of winterpremiere? :a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Wanneer start het weer? Wordt het een summer of winterpremiere? :a

    10 juni.


    -

    Ik denk wel dat Ezra het heeft overleefd, aangezien hij nog stond nadat hij geschoten was, was hij niet in 1 klap dood en het ging allemaal best snel dus zoveel bloed had hij ook nog niet verloren. Wat we nu weten, zijn een aantal personages die Alison niet neergeslagen heeft. Maar het punt is, we kunnen er eigenlijk ook niet zeker van zijn dat A haar geslagen heeft, in plaats van een hulp.
    Mijn hoofdverdachtes zijn nu beide Jason & Ian, waarvan één persoon Alison geslagen zou hebben en daarmee vermoed ik Jason. Aangezien hij de halfbroer is van de Hastings, maar ook Ali zou dat een goed motief zijn voor Mrs. Dilaurentis om hem te beschermen, natuurlijk had ze nog steeds een hekel aan Spencer, dus waarom zou ze niet met het vingertje gaan wijzen? Maar we weten nog steeds één ding niet: Wie heeft dat andere meisje dus vermoord?
    Als Jason en Ian dus samen zouden werken, zou het best wel logisch kunnen zijn dat Jason, Alison had geraakt, maar Ian het andere meisje, die dus wel dood ging. In de flashbacks van Alison's verhaal zei Ian dus "What are you doing here?", dus dát ze leefde was op dat moment niet zo'n grote schok als dat ze daar uberhaupt was. Als hij het andere meisje heeft vermoord, wist dat het niet Alison was omdat Mrs. Dilaurentis haar had begraven, samenwerkt met degene die het wel deed, dan klopt die gehele scene. Ook was Jason jaloers op Alison, dus op zich had hij ook zo'n zijn redenen om haar weg te willen hebben.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik vind Noel, Lucas en Wren ook behoorlijk verdacht, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''