• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Starkey
    Requille
    Occult
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Yayde
    Gailybell
    Pompeji
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Usha
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa
    Montrose
    Querencia
    MarshmallowS
    Radley
    IRWlN



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1
    2

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 18:10 ]


    -

    Zou Ali's moeder dan toch degene zijn met een twin? En dan weten we toch nog niet wie Ali heeft willen vermoorden?
    En ik hoop dat Ezra blijft leven


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tomas schreef:
    (...)

    I'm really pissed about that. Serieus, iedere keer beloven ze je weer iets maar nee hoor. Ik bedoel wat zijn we nu met deze aflevering opgeschoten? We weten wat er die nacht gebeurd is en that's it (oh en dat Spencer niks gedaan heeft). We weten nog steeds niet wie er dan dood is gegaan, wie dat heeft gedaan, wie A is etc. etc. no freakin clue..


    Er zijn toch wel behoorlijk wat mensen afgevallen, iedereen die op het politiebureau was bijvoorbeeld. Ali's moeder is het dus ook niet, Melissa is het niet. Nu weten we ook zeker dat Ezra het ook niet is. Ik denk nu aan Jason of misschien Wren.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 12:21 ]


    Your make-up is terrible

    Tomas schreef:
    (...)

    I'm really pissed about that. Serieus, iedere keer beloven ze je weer iets maar nee hoor. Ik bedoel wat zijn we nu met deze aflevering opgeschoten? We weten wat er die nacht gebeurd is en that's it (oh en dat Spencer niks gedaan heeft). We weten nog steeds niet wie er dan dood is gegaan, wie dat heeft gedaan, wie A is etc. etc. no freakin clue..

    Echt eh? Ik denk dat ze nu veel fans gaan verliezen. Ik was zo teleurgesteld bij het maskerstuk zeg. Ik voelde me ook zo dom zeg. Ik pauzeerde even om mezelf voor de schok voor te bereiden en het kwam verdomme niet. Ik ben echt pissed nu. En dat Mona A was, wisten we allang. Niks nieuws dus. En ik denk dat de A van nu dus ook helemaal niet in de eerste aflevering zat. Maar dus later kwam. Als ze bij het einde een random persoon als A erin gaan stoppen, dan word ik echt waar boos zeg.
    Maar nu serieus, het is 4 seizoenen geweest. Ik wil nu echt wel antwoord hoor. Suckers -.-


    -

    Ik vond het echt vet spannend. Echt balen dat we nóg steeds niet weten wie A is, maar wat we wél weten is dat volgend seizoen Ali helemaal terug is. Jeeej (: En dat er iets is met Mrs. DiLaurentis...
    En na wat googelen weet ik dat Ian Harding ook in seizoen 5 zal zitten, dusss.... HIJ LEEFT. Hoop ik (: en er komt nog iemand terug... CALEB:9~


    Miep

    Blanchett schreef:
    Ik vond het echt vet spannend. Echt balen dat we nóg steeds niet weten wie A is, maar wat we wél weten is dat volgend seizoen Ali helemaal terug is. Jeeej (: En dat er iets is met Mrs. DiLaurentis...
    En na wat googelen weet ik dat Ian Harding ook in seizoen 5 zal zitten, dusss.... HIJ LEEFT. Hoop ik (: en er komt nog iemand terug... CALEB:9~

    Meh, nu weet ik dus dat Ezra leeft. Het zou spannend zijn geweest om mezelf te blijven vragen of Ezra nu leeft of niet... En dat Caleb terug komt is gewoonweg awesooome :9~ Haleb for ever <3


    -

    Blanchett schreef:
    Ik vond het echt vet spannend. Echt balen dat we nóg steeds niet weten wie A is, maar wat we wél weten is dat volgend seizoen Ali helemaal terug is. Jeeej (: En dat er iets is met Mrs. DiLaurentis...
    En na wat googelen weet ik dat Ian Harding ook in seizoen 5 zal zitten, dusss.... HIJ LEEFT. Hoop ik (: en er komt nog iemand terug... CALEB:9~


    Ik heb net hetzelfde gedaan :') meteen gaan kijken of ie nog leeft


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aldea schreef:
    (...)
    Meh, nu weet ik dus dat Ezra leeft. Het zou spannend zijn geweest om mezelf te blijven vragen of Ezra nu leeft of niet... En dat Caleb terug komt is gewoonweg awesooome :9~ Haleb for ever <3


    Nee, dat maak ik ervan. Ali had toch ook een rol door al die flashbacks... Wie weet is hij wel dood. Al hoop ik van niet, hihi. En hij staat niet voor niets onder die spoiler knop.
    EN JA. Alhoewel ik die ander ook leuk vind. Hoe heet ie ookalweer. TRAVIS. Hij is zó knap:9~


    Miep

    Bumble schreef:
    (...)

    Er zijn toch wel behoorlijk wat mensen afgevallen, iedereen die op het politiebureau was bijvoorbeeld. Ali's moeder is het dus ook niet, Melissa is het niet. Nu weten we ook zeker dat Ezra het ook niet is. Ik denk nu aan Jason of misschien Wren.


    Maar van degene die zijn afgevallen had ik het ook eigenlijk niet verwacht. Al denk ik nog steeds dat Melissa er ook iets mee te maken heeft. Daarbij hoeft degene met het pistool ook niet per se de echte A te zijn. Misschien is het een hulp? Zou zomaar kunnen. Waardoor dus ook de mensen die wel op het politiebureau waren, nog steeds verdacht kunnen zijn. Dus ja naar mijn mening zijn we vrij weinig opgeschoten met deze aflevering.

    Ik denk ook nog steeds Jason of Wren, maar dat denk ik al best wel lang. Al is Jason misschien iets te voor de hand liggend op het moment, maar ja wie zou Ali's moeder dan willen beschermen..

    Als het iemand uit de eerste aflevering is en het niet de mensen zijn die Alison van haar lijstje haalde, en ook niet de mensen op het politiebureau, dan blijven Mike en Wren over.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Woow. Ik heb net de aflevering bekeken, mweeeh. Nu ben ik flipped en boos en ugh.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    lol i'm crying *pussy*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blanchett schreef:
    Ik vond het echt vet spannend. Echt balen dat we nóg steeds niet weten wie A is, maar wat we wél weten is dat volgend seizoen Ali helemaal terug is. Jeeej (: En dat er iets is met Mrs. DiLaurentis...
    En na wat googelen weet ik dat Ian Harding ook in seizoen 5 zal zitten, dusss.... HIJ LEEFT. Hoop ik (: en er komt nog iemand terug... CALEB:9~


    Dat hoeft niet persé, dat hij leeft. Hij zou ook in flashbacks kunnen zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ohh, ben wel teleurgesteld dat A niet is ontmaskerd. Maar Ezra zei dus: 'I know who you are'? Hoop echt dat Ezra nog leeft.
    Ik probeerde te kijken naar de vorm van A's gezicht en de lengte, maar word niet veel wijzer. Denk wel dat het een man is.


    You are beautiful, you are love.

    Scurrilous schreef:
    Ohh, ben wel teleurgesteld dat A niet is ontmaskerd. Maar Ezra zei dus: 'I know who you are'? Hoop echt dat Ezra nog leeft.
    Ik probeerde te kijken naar de vorm van A's gezicht en de lengte, maar word niet veel wijzer. Denk wel dat het een man is.

    Ik las net op tumblr dat iemand hoorde dat A een geluid maakte toen hij/zij het andere dak op klom, en dat het behoorlijk vrouwelijk klonk. Ik weet niet of het zo is, though, maar ik ben te lui om dat moment op te zoeken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb alle spoilerknoppen bekeken en ga nu lezen, om mijn mening er over te kunnen vellen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.