• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Starkey
    Requille
    Occult
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Yayde
    Gailybell
    Pompeji
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Usha
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa
    Montrose
    Querencia
    MarshmallowS
    Radley
    IRWlN



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1
    2

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 18:10 ]


    -

    Ik denk dat ik maar weer eens opnieuw ga beginnen met de serie.
    Moet zeggen dat ik behoorlijk veel ben vergeten van wat er allemaal gebeurd is en wie er allemaal wat hebben gedaan.
    Vraag me sowieso af of de scriptmensjes zelf nog wel weten wie wat heeft gedaan en hoe alles in elkaar zit haha.

    Ik hoop trouwens echt dat er ooit, als de serie is afgelopen, een soort analyse of iets per aflevering komt, zodat je precies weet wie wat deed met welk motief en welke hints er waren etc. etc. Dat lijkt me zo tof.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 19:14 ]

    Tomas schreef:
    Ik denk dat ik maar weer eens opnieuw ga beginnen met de serie.
    Moet zeggen dat ik behoorlijk veel ben vergeten van wat er allemaal gebeurd is en wie er allemaal wat hebben gedaan.
    Vraag me sowieso af of de scriptmensjes zelf nog wel weten wie wat heeft gedaan en hoe alles in elkaar zit haha.

    Ik hoop trouwens echt dat er ooit, als de serie is afgelopen, een soort analyse of iets per aflevering komt, zodat je precies weet wie wat deed met welk motief en welke hints er waren etc. etc. Dat lijkt me zo tof.


    Haha ik kijk hem met een vriendin vanaf het begin en het viel me op hoe zoetsappig alles toen nog was en hoeveel het daar draaide om de romantiek :p

    En ik denk wel dat er zoiets gaat komen, zoiets heeft Lost (serie die ik volg, begon in 2004) namelijk ook inmiddels (: Als ik zoiets zoek, zoek ik meestal op 'titel serie' wikia. Meestal krijg je dan wel de goede site waar per persoon hun hele verhaal staat, per aflevering, de grote dingen etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Getsie, Paige komt weer in de volgende aflevering -_-'' Notes volgende aflevering (spoilers :a)

    NotesE
    There will be Paily scenes.
    Veronica and Peter have scenes together.
    Spencer and Toby have scenes together.
    There will be some Hastings family scenes.
    Lucy filmed a moving performance. Chad even teared up.
    Spencer will have a flashback scene to the night Ali went missing.
    We will learn a "fun" secret about Spencer on the night Ali went missing. She'll have a very Patrick Bateman moment and the secret will drive a wedge between her and Toby. Troian said that “It definitely got messy.”

    Travis is in this episode
    Spencer's secret involves a shovel. Her memory of it is fuzzy, because she mixed her study drugs with alcohol that night.


    OOEH Over de laatste episode van seizoen 4:
    Aria, Emily, Hanna and Spencer finally get all of the answers about what happened to Ali the night she disappeared.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 19:23 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb hem net gekeken.

    Ezra zei dat hij een boek schreef, wat nou als hij wel A is en dit allemaal deed voor het boek?


    Your make-up is terrible

    BastiIIe schreef:
    Getsie, Paige komt weer in de volgende aflevering -_-'' Notes volgende aflevering (spoilers :a)
    NotesE
    There will be Paily scenes.
    Veronica and Peter have scenes together.
    Spencer and Toby have scenes together.
    There will be some Hastings family scenes.
    Lucy filmed a moving performance. Chad even teared up.
    Spencer will have a flashback scene to the night Ali went missing.
    We will learn a "fun" secret about Spencer on the night Ali went missing. She'll have a very Patrick Bateman moment and the secret will drive a wedge between her and Toby. Troian said that “It definitely got messy.”

    Travis is in this episode
    Spencer's secret involves a shovel. Her memory of it is fuzzy, because she mixed her study drugs with alcohol that night.


    OOEH Over de laatste episode van seizoen 4:
    Aria, Emily, Hanna and Spencer finally get all of the answers about what happened to Ali the night she disappeared.

    Ieuw, nee. Paige. :/ Ik haat haar echt al vanaf het begin en ik vertrouw haar écht niet. Nooit gedaan. Ik mis Maya.

    En Spencer gaat dus weer die pillen nemen? Trouwens, ik had nog een grappige spoiler gelezen, die heb ik even onder een extra spoiler gezet.

    Maya en Shana zijn zussen, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    (...)
    Ieuw, nee. Paige. :/ Ik haat haar echt al vanaf het begin en ik vertrouw haar écht niet. Nooit gedaan. Ik mis Maya.

    En Spencer gaat dus weer die pillen nemen? Trouwens, ik had nog een grappige spoiler gelezen, die heb ik even onder een extra spoiler gezet.

    Maya en Shana zijn zussen, haha.


    Ik haat Paige ook, maar Maya vond ik ook niet geweldig.. Waarschijnlijk omdat ik vind dat ze het 'wow wij zenden een serie met een lesbisch stel uit en dat is heel normaal en krijgen ze extra veel kleffe scenes'. Maar ik heb het sowieso nooit op die kleffe scènes :Y)

    En haha, seriously? Ik vond die twee al wat op elkaar lijken, maar dat zou ook wen een logische reden zijn waarom Sahna Emily opzoekt en niet de anderen, ook al zei ze dat Emily Ali's lievelingetje was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Ik haat Paige ook, maar Maya vond ik ook niet geweldig.. Waarschijnlijk omdat ik vind dat ze het 'wow wij zenden een serie met een lesbisch stel uit en dat is heel normaal en krijgen ze extra veel kleffe scenes'. Maar ik heb het sowieso nooit op die kleffe scènes :Y)

    En haha, seriously? Ik vond die twee al wat op elkaar lijken, maar dat zou ook wen een logische reden zijn waarom Sahna Emily opzoekt en niet de anderen, ook al zei ze dat Emily Ali's lievelingetje was.

    Ik vind het wel leuk voor de verandering, maar een shitload aan kleffe scènes hoeft voor mij inderdaad ook niet, lol.

    En ja, hahaha. Ik vond het wel grappig. :Y) Stiekem heb ik nog hoop dat Maya leeft, ook al zou dat onwaarschijnlijk zijn. Ik vind Maya en Emily gewoon véél leuker samen en het zou voor heel veel drama zorgen met Paige, which I like, lol.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 19:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    (...)
    Ieuw, nee. Paige. :/ Ik haat haar echt al vanaf het begin en ik vertrouw haar écht niet. Nooit gedaan. Ik mis Maya.

    En Spencer gaat dus weer die pillen nemen? Trouwens, ik had nog een grappige spoiler gelezen, die heb ik even onder een extra spoiler gezet.

    Maya en Shana zijn zussen, haha.

    HAHAHAHAH OMG DIE TWEEDE XP. Lollollol.

    Maar even he?

    Nu heb ik het idee dat Spencer mss wel bij de plot van Ali hielp om haar Eigen dood te faken. Maar als Spencer's geheim een shovel bevat, wat is er dan gebeurd met de theorie dat Emily mss wel iets met Ali's 'dood' te maken had? Heerinner jullie nog de hypnose dat Emily had toen ze in de kamer met dokter Sullivan was? De writers maken het zo complicated dat ze er een grotere draad van leugens van hebben gemaakt dat ze zelfs alles niet eens meer zullen herinneren waarop ze een antwoord aan de publiek moeten geven. *zucht*


    -

    Assassin schreef:
    Ik heb hem net gekeken.

    Ezra zei dat hij een boek schreef, wat nou als hij wel A is en dit allemaal deed voor het boek?

    That's inmortality my darling :Y)


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    HAHAHAHAH OMG DIE TWEEDE XP. Lollollol.

    Maar even he?

    Nu heb ik het idee dat Spencer mss wel bij de plot van Ali hielp om haar Eigen dood te faken. Maar als Spencer's geheim een shovel bevat, wat is er dan gebeurd met de theorie dat Emily mss wel iets met Ali's 'dood' te maken had? Heerinner jullie nog de hypnose dat Emily had toen ze in de kamer met dokter Sullivan was? De writers maken het zo complicated dat ze er een grotere draad van leugens van hebben gemaakt dat ze zelfs alles niet eens meer zullen herinneren waarop ze een antwoord aan de publiek moeten geven. *zucht*


    Ik heb de boek plots zitten lezen en daar was Spencer vlak voor de dood van Ali (eigenlijk Courtney in de boeken) nog bij haar en hadden ze ruzie oid, maar Ali (courtney in de boeken dus) rende weg en toen werd ze vermoord. Door haar tweelignzus en één of andere hulp die Nick heet. Wie the fuck is Nick? (In het boek was hij 6 personen, hahahaha wtf). En ja, dat is me ook al vaak te binnen geschoten, dat zelfs de schrijvers dingen vergeten :a Maar goed, daar geven ze achteraf dan maar uitleg over, iig krijgen we deze finale te zien wie Ali heeft vermoord (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aldea schreef:
    (...)
    HAHAHAHAH OMG DIE TWEEDE XP. Lollollol.

    Maar even he?

    Nu heb ik het idee dat Spencer mss wel bij de plot van Ali hielp om haar Eigen dood te faken. Maar als Spencer's geheim een shovel bevat, wat is er dan gebeurd met de theorie dat Emily mss wel iets met Ali's 'dood' te maken had? Heerinner jullie nog de hypnose dat Emily had toen ze in de kamer met dokter Sullivan was? De writers maken het zo complicated dat ze er een grotere draad van leugens van hebben gemaakt dat ze zelfs alles niet eens meer zullen herinneren waarop ze een antwoord aan de publiek moeten geven. *zucht*


    Dat dacht ze, maar later kwam de ware herinnering boven en dat was die van de begraafplaats.


    Your make-up is terrible

    Aldea schreef:
    (...)
    That's inmortality my darling :Y)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 19:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hè.. Die Nick is een rare dude in het boek..

    He was Emily's friend Derrick, who helped her through her summer pregnancy.
    Hoezo was Emily zwanger? D: Haha wat, ze zijn gek ver afgeweken van de boeken blijkt, meer dan ik dacht, of er moet nog een hoop uitkomen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Hè.. Die Nick is een rare dude in het boek..
    He was Emily's friend Derrick, who helped her through her summer pregnancy.
    Hoezo was Emily zwanger? D: Haha wat, ze zijn gek ver afgeweken van de boeken blijkt, meer dan ik dacht, of er moet nog een hoop uitkomen.

    Ik heb niet alle boeken gelezen, maar ook dat Spencer en Melissa blond zijn, Emily een zus heeft, en zo. Hahaha. Oh, en dat Toby doodgaat en blijft, of zoiets.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    BastiIIe schreef:
    Getsie, Paige komt weer in de volgende aflevering -_-'' Notes volgende aflevering (spoilers :a)
    NotesE
    There will be Paily scenes.
    Veronica and Peter have scenes together.
    Spencer and Toby have scenes together.
    There will be some Hastings family scenes.
    Lucy filmed a moving performance. Chad even teared up.
    Spencer will have a flashback scene to the night Ali went missing.
    We will learn a "fun" secret about Spencer on the night Ali went missing. She'll have a very Patrick Bateman moment and the secret will drive a wedge between her and Toby. Troian said that “It definitely got messy.”

    Travis is in this episode
    Spencer's secret involves a shovel. Her memory of it is fuzzy, because she mixed her study drugs with alcohol that night.


    OOEH Over de laatste episode van seizoen 4:
    Aria, Emily, Hanna and Spencer finally get all of the answers about what happened to Ali the night she disappeared.


    Over die laatste: in de boeken is het zo, zover ik het me kan herinneren, dat Spencer Alison neersloeg met een schop. En later vertelden haar ouders haar, dat ze iets heeft waardoor ze soms gaat in haar geheugen heeft en dus niet meer weet wat ze gedaan heeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered