• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Starkey
    Requille
    Occult
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Yayde
    Gailybell
    Pompeji
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Usha
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa
    Montrose
    Querencia
    MarshmallowS
    Radley
    IRWlN



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1
    2

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 18:10 ]


    -

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Ik heb de boek plots zitten lezen en daar was Spencer vlak voor de dood van Ali (eigenlijk Courtney in de boeken) nog bij haar en hadden ze ruzie oid, maar Ali (courtney in de boeken dus) rende weg en toen werd ze vermoord. Door haar tweelignzus en één of andere hulp die Nick heet. Wie the fuck is Nick? (In het boek was hij 6 personen, hahahaha wtf). En ja, dat is me ook al vaak te binnen geschoten, dat zelfs de schrijvers dingen vergeten :a Maar goed, daar geven ze achteraf dan maar uitleg over, iig krijgen we deze finale te zien wie Ali heeft vermoord (:


    Opgelet: serial spoilers over de boekenserie. onder de spoilerknop.
    Ik heb een paar van de boeken gelezen. Het plot met Nick best goed en best awesome. Hij was een vertrouwenspersoon voor Emily toen ze zwamger was(Derrick). Hij was de bartender de nacht toen Hanna een car crashte of zag gebeuren maar van de scene wegrende en iemand voor dood liet. (Jackson) Hij was de jonge die Aria aanmoedigde om in een museaum te gaan stelen of het was een oude kostbare artwork die iemand thuis had (Olaf) en hij was Phineas. Ik weet niet meer welke rol 'Phineas' precise speelde met Spencer. Alle vier liars kende hetzelfde jonge onder verschillende andere namen. Maar Jackson/Phineas/Derrick/Olaf/Tripp was eigenlijk Nick.
    Bij the Preserve instelling was hij bekend als 'Tripp' en een kamergenoot van Alison: Iris vond hem leuk. Dat is dus zijn vijfde alias. Maar zijn echte naam is Nick en hij was Helper A in de serie. Bij de preserve luisterde hij naar de echte Alison's verhaal en zweerde samen met haar wraak te nemen omdat ze vier liars haar leven hebben 'verwoest' door te gaan zeggen dat de hunne Alison (eigenlijk Courtney) vermist was. Alison's moeder dacht dus dat de doorgedraaide Courtney die thuis was de echte Ali heft vermoord. Terwijl het omgekeerd was. Dus zij stuurde 'courtney' terug naar de gekkenhuis.

    Maar voor 'Alison' dood kwam ze Nick tegen die zei haar eerder te hebben ontmoet op een summercamp. Maar Nick was dus aan het liegen en Courtney die moest doen alsof ze de echte Ali was liegde mee. Courtney was dus verleifd op Nick evenals de echte Ali. Toen Ali, Spencer in haar macht wilde hebben en Ian aanspoorde om Spencer te kussen, moest zij zelf Ian ook kussen en zag Nick het. Maar hij 'brak' met 'Alison' erover dus. Maar ja, loooong story short: Hij hielp de echte Ali idd bij de moord en hield dus van de echte Ali en deed dus alles voor haar. Zelfs moord. Ik ga je maar niet uitleggen wat voor serial killer Nick was, want dan ben ik echt tot morgen bezig.


    -

    Occult schreef:
    (...)
    Ik heb niet alle boeken gelezen, maar ook dat Spencer en Melissa blond zijn, Emily een zus heeft, en zo. Hahaha. Oh, en dat Toby doodgaat en blijft, of zoiets.


    In de boek heeft Emily een grote familie. En Aria een moeder die haar he affair van haar vader kwalijk nam en zover ging dat ze haar de huis eruit gooide. Toby ging idd dood en Mona trouwens ook.


    -

    Caim schreef:
    (...)

    Over die laatste: in de boeken is het zo, zover ik het me kan herinneren, dat Spencer Alison neersloeg met een schop. En later vertelden haar ouders haar, dat ze iets heeft waardoor ze soms gaat in haar geheugen heeft en dus niet meer weet wat ze gedaan heeft.

    Oeeeh. Misschien heeft Spencer Ali wel vermoord. :'D Plottwist


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    Aldea schreef:
    (...)

    Opgelet: serial spoilers over de boekenserie. onder de spoilerknop.
    Ik heb een paar van de boeken gelezen. Het plot met Nick best goed en best awesome. Hij was een vertrouwenspersoon voor Emily toen ze zwamger was(Derrick). Hij was de bartender de nacht toen Hanna een car crashte of zag gebeuren maar van de scene wegrende en iemand voor dood liet. (Jackson) Hij was de jonge die Aria aanmoedigde om in een museaum te gaan stelen of het was een oude kostbare artwork die iemand thuis had (Olaf) en hij was Phineas. Ik weet niet meer welke rol 'Phineas' precise speelde met Spencer. Alle vier liars kende hetzelfde jonge onder verschillende andere namen. Maar Jackson/Phineas/Derrick/Olaf/Tripp was eigenlijk Nick.
    Bij the Preserve instelling was hij bekend als 'Tripp' en een kamergenoot van Alison: Iris vond hem leuk. Dat is dus zijn vijfde alias. Maar zijn echte naam is Nick en hij was Helper A in de serie. Bij de preserve luisterde hij naar de echte Alison's verhaal en zweerde samen met haar wraak te nemen omdat ze vier liars haar leven hebben 'verwoest' door te gaan zeggen dat de hunne Alison (eigenlijk Courtney) vermist was. Alison's moeder dacht dus dat de doorgedraaide Courtney die thuis was de echte Ali heft vermoord. Terwijl het omgekeerd was. Dus zij stuurde 'courtney' terug naar de gekkenhuis.

    Maar voor 'Alison' dood kwam ze Nick tegen die zei haar eerder te hebben ontmoet op een summercamp. Maar Nick was dus aan het liegen en Courtney die moest doen alsof ze de echte Ali was liegde mee. Courtney was dus verleifd op Nick evenals de echte Ali. Toen Ali, Spencer in haar macht wilde hebben en Ian aanspoorde om Spencer te kussen, moest zij zelf Ian ook kussen en zag Nick het. Maar hij 'brak' met 'Alison' erover dus. Maar ja, loooong story short: Hij hielp de echte Ali idd bij de moord en hield dus van de echte Ali en deed dus alles voor haar. Zelfs moord. Ik ga je maar niet uitleggen wat voor serial killer Nick was, want dan ben ik echt tot morgen bezig.

    Raad je de boeken aan? (: Ik wil ze wel gaan lezen namelijk.
    Phineas gaf Spencer drugs :p En ja dat verhaal kende ik (: Behalve dat de echte Ali dus zo kwaad was doordat haar ouders door de Liars dachten dat ze dus foetsie/dood was. Best wel ziek eigenlijk, als je wilt kun je een best wel creepy 16+ serie/film hiervna maken :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry voor het gespam, maar ik vond deze genius plottwist:

    What if Spencer never got out of rehab the first time and she's still on drugs. The whole story is just a massive allucination. Maybe In this imaginary world she will discover she is the one Who "killed" Ali and when she finds out she wakes up and finds herself in a hospital.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:


    (...)
    Raad je de boeken aan? (: Ik wil ze wel gaan lezen namelijk.
    Phineas gaf Spencer drugs :p En ja dat verhaal kende ik (: Behalve dat de echte Ali dus zo kwaad was doordat haar ouders door de Liars dachten dat ze dus foetsie/dood was. Best wel ziek eigenlijk, als je wilt kun je een best wel creepy 16+ serie/film hiervna maken :'D

    Ja, best creepy inderdaad. Ik zal je de boeken niet aanraden. de schrijfstijl is niet bepaald heerlijk. Begrijp me niet verkeerd, de plot zelf is geweldig bedacht maar de uitwerking ervan echt niet.


    -

    BastiIIe schreef:
    Sorry voor het gespam, maar ik vond deze genius plottwist:
    What if Spencer never got out of rehab the first time and she's still on drugs. The whole story is just a massive allucination. Maybe In this imaginary world she will discover she is the one Who "killed" Ali and when she finds out she wakes up and finds herself in a hospital.

    Genius inderdaad :9~


    -

    gister kwam s4 e20 online:):):):D:D:D
    iemand gekeken? ik ga nu kijken.
    die van vorige week was best verwarrend


    It's better to look back on life and say: I cant believe I did that. Than to look back and say: I wish I did that.

    ARIA GAAT LOS :'D

    Lol kijk hier! Haha amazing :')[/url]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    ARIA GAAT LOS :'D
    Lol kijk hier! Haha amazing :')[/url]


    Holy shit..
    Die breekt echt heel de boel af haha!
    Als ze slim is neemt ze trouwens dat boek mee waar alles in staat.

    BastiIIe schreef:
    ARIA GAAT LOS :'D
    Lol kijk hier! Haha amazing :')[/url]


    Love it. xd Da's duur trouwens, als je die scene een paar keer moet filmen. :')


    You are beautiful, you are love.

    BastiIIe schreef:
    ARIA GAAT LOS :'D
    Lol kijk hier! Haha amazing :')[/url]

    Whoesh, I. Love. It. Als ze slim is neem ze die boek mee trouwens.


    -

    Hanaemi > Usha

    Oh.

    Beaton > Aragog > OpheIiac > Occult. En ik weet niet eens of dat de goede volgorde is. x-x


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aangepast (:


    -