• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Starkey
    Requille
    Occult
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Yayde
    Gailybell
    Pompeji
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Usha
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa
    Montrose
    Querencia
    MarshmallowS
    Radley
    IRWlN



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1
    2

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 18:10 ]


    -

    Ardina -> Montrose

    Mijn zusje kijkt de Pilot en zegt: Spencer heeft haar vermoord en Melissa is A.


    Your make-up is terrible

    Ik zie dat er iUsha staat, maar het is Usha :'D

    Assassin schreef:
    Mijn zusje kijkt de Pilot en zegt: Spencer heeft haar vermoord en Melissa is A.


    Haha wauw. Ik verdenk Melissa al vanaf aflevering 1, ze heeft zo een geniepig hoofd (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik verdenk Melissa ook wel, maar hoe komt ze bij Spencer?

    En is er hier iemand die de voorbije week het gelekte script (van de seizoensfinale) heeft kunnen lezen? Ik weet wel enkele dingen die erin staan, denk ik, maar het is nogal onoverzichtelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh nee shit! Gimme! Wat stond er in?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Oh nee shit! Gimme! Wat stond er in?


    Ik heb het zelf niet gelezen, en de dingen die ik erover vond waren vooral verwerkt in een of andere theorie, dus ik weet niet echt wat er nu precies wel instond en wat niet :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Starkey schreef:
    Ik verdenk Melissa ook wel, maar hoe komt ze bij Spencer?

    En is er hier iemand die de voorbije week het gelekte script (van de seizoensfinale) heeft kunnen lezen? Ik weet wel enkele dingen die erin staan, denk ik, maar het is nogal onoverzichtelijk.


    Sommige zeggen dat het niet eens het echte script was.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Sommige zeggen dat het niet eens het echte script was.


    Maar dat zeggen ze elke keer als zo'n script lekt :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben net aan seizoen 2 begonnen :'D Heb de hele vakantie nog, en ben van plan dat seizoen deze vakantie af te ronden haha. :Y)

    Ik ben bij seizoen 1 aflevering 6 (:
    Mr een tip: Kijk niet op wikipedia.
    Ik keek daar voor een samenvatting en daar stond wie A was en waarom mensen hem/haar helpen -.-


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    OhSoAria schreef:
    Ik ben bij seizoen 1 aflevering 6 (:
    Mr een tip: Kijk niet op wikipedia.
    Ik keek daar voor een samenvatting en daar stond wie A was en waarom mensen hem/haar helpen -.-


    Oh, maar er is nog niet bekend wie nou echt big A is hoor. Wel de kleinere die helpen, maar de grote niet.


    Your make-up is terrible

    Ik weet al wie A is.
    Al is er nog niks echt onthuld tot nu toe, maar ik had al vermoedens de eerste 5 afleveringen of zoiets in seizoen 1. Dus ik heb het hier na gevraagd en ik had het goed. ^^

    Edit: En kennelijk zijn er meerdere die A zijn, zoals Assassin hier boven zegt. Maar dan weet ik het pas van één iemand kennelijk :'D

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 17:49 ]

    Usha schreef:
    Ik weet al wie A is.
    Al is er nog niks echt onthuld tot nu toe, maar ik had al vermoedens de eerste 5 afleveringen of zoiets in seizoen 1. Dus ik heb het hier na gevraagd en ik had het goed. ^^

    Edit: En kennelijk zijn er meerdere die A zijn, zoals Assassin hier boven zegt. Maar dan weet ik het pas van één iemand kennelijk :'D


    Wie is het? (: (ik ben zo een vreemde die iets leuker gaat vinden zodra ie spoilers leest)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 18:02 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Wie is het? (: (ik ben zo een vreemde die iets leuker gaat vinden zodra ie spoilers leest)

    Ezra is A. Maar Nikki gaf aan dat er meerdere waren of zoiets en dat ze allemaal 'A' helpen. Ik zit pas seizoen twee, dus ik kan daar verder niet over oordelen. :'D

    Zou je trouwens mijn edit eventjes onder spoiler willen zetten in jouw bericht? Bedankt.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 17:52 ]