• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Starkey
    Requille
    Occult
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Yayde
    Gailybell
    Pompeji
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Usha
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa
    Montrose
    Querencia
    MarshmallowS
    Radley
    IRWlN



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1
    2

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 18:10 ]


    -

    Usha schreef:
    (...)
    Ezra is A. Maar Nikki gaf aan dat er meerdere waren of zoiets en dat ze allemaal 'A' helpen. Ik zit pas seizoen twee, dus ik kan daar verder niet over oordelen. :'D

    Zou je trouwens mijn edit eventjes onder spoiler willen zetten in jouw bericht? Bedankt.


    Ooh, maar dat wist ik al (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, maar er is nog niet bekend wie nou echt big A is hoor. Wel de kleinere die helpen, maar de grote niet.

    De grote en de kleine A's, hahaha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nathaniel Buzolic is in deze nieuwe aflevering van vandaag/morgen woohooh. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hoe laat kunnen wij vanaf vandaag/morgen kijken? Ik wil 'm asap zien, en aangezien ik toch vakantie heb... ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    De livestream is om 2 of 3 uur 's nachts. De meeste PLL blogs posten voordat het begint altijd links naar verschillende streams.


    Your make-up is terrible

    Mag ik joinen? :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Assassin schreef:
    De livestream is om 2 of 3 uur 's nachts. De meeste PLL blogs posten voordat het begint altijd links naar verschillende streams.

    Oki, dankje :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Whoooot

    Ik denk dat die Spencer theorie waar kan zijn, maar wie is frggin' A? D: En ik haat Paige, ugh, zo irritant en ze doet me steeds denken aan NEd's Survivalgids. Aria reageert nogal overdreven en waarom zoent Hanna iedereen? :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Whoooot
    Ik denk dat die Spencer theorie waar kan zijn, maar wie is frggin' A? D: En ik haat Paige, ugh, zo irritant en ze doet me steeds denken aan NEd's Survivalgids. Aria reageert nogal overdreven en waarom zoent Hanna iedereen? :')


    Ja, inderdaad. D: Spencer heeft er echt iets mee te maken, waardoor Melissa haar al vanaf het eerste moment beschermd, want ze weet het. Eerst dacht ik dat Ezra misschien toch nog A was en het voor zijn boek deed, maar nu denk ik ook niet dat het zo is. Ik wil het weten. D:


    Your make-up is terrible

    PAIGE MOET A ZIJN! DIE BITCH


    -

    Aldea schreef:
    PAIGE MOET A ZIJN! DIE BITCH


    Als Paige A is, waarom zou ze dan een briefje in de politieauto leggen met dat Alison nog leeft? Dat zou het alleen maar lastiger voor haar maken, omdat de politie zich er dan ook mee gaat bemoeien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kwam al een tijdje geleden achter deze theories, maar klik eens hier. Alles zo op een rijtje maakt onze hottie gewoon een sneaky bastard.


    -

    Caim schreef:
    (...)

    Als Paige A is, waarom zou ze dan een briefje in de politieauto leggen met dat Alison nog leeft? Dat zou het alleen maar lastiger voor haar maken, omdat de politie zich er dan ook mee gaat bemoeien.


    Emily zei toch dat als ze dat doet, ze Ali basically aan A geeft? En hoe graag wilt A, Ali hebben? Juist. A zal nu alles doen om Ali te krijgen. Vooral nu de liars dichter bij de waarheid aan het komen zijn. En hoe Paige tegen Emily zat te praten leek het wel alsof ze Emily tegen Ali wou zetten.


    -

    Aldea schreef:
    Ik kwam al een tijdje geleden achter deze theories, maar klik eens hier. Alles zo op een rijtje maakt onze hottie gewoon een sneaky bastard.


    Ik denk ook dat het Wren is, maar ze hebben bepaalde dingen in die theorie ook fout. Mona heeft bijvoorbeeld al toegegeven dat Lucas die massage aan Emily gaf, niet Wren, en nog meer van zulke dingen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk ook dat het Wren is, maar ze hebben bepaalde dingen in die theorie ook fout. Mona heeft bijvoorbeeld al toegegeven dat Lucas die massage aan Emily gaf, niet Wren, en nog meer van zulke dingen.


    Hhahaha, dat is waar. Maar ik denk dat iedereen nu wel weet dat die hele serie propvol met fouten zit. Ik heb zo'n idee dat er een paar zijn om ons op het dwaalspoor te brengen. Wie weet loog Mona gewoon schaamteloos toen ze bekend maakte dat Lucas degene was die Emily een massage gaf?


    -