• Verhaallijn

    In Londen opent er een nieuwe High School zijn deuren, Londen High. Meteen stromen de leerlingen binnen. Ook Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik, Harry Styles en Louis Tomlinson. Samen met hun nieuwe vrienden ontstaat er vriendschap, drama, liefde, plezier: A Standard High School-Story.


    Rollen:

    Jongens:

    Louis William Tomlinson - Whisperings
    Harry Edward Styles - Eighties
    Zayn Javadd Malik - Gereserveerd door Presley
    Liam James Payne - Presley
    Niall James Horan - LegoIas
    Rowan Jason McScott -LegoIas
    -

    Meisjes:
    - Frankie Noah Calloway - Whisperings
    - Rosalie Allen - CrazyGirlxx
    - Brianna Jade Aurélie Tomlinson - Malcolm
    - Alexandrya Irina Martin - Benzema
    -
    -
    -

    Regels:

    • Minimaal een post van minstens 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar. Het liefst meer, maar minimaal 150.
    • Max. 3 personages per persoon
    • Alleen je eigen personage(s) besturen, niet die van anderen.
    • Hou het een beetje realistisch, bijvoorbeeld geen relatie binnen twee dagen.
    • Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    • Geen Mary-Sue's / Gary Stue's
    • 16+ is toegestaan! maar houd het netjes.
    • Namen van leraren en lesroosters kunnen worden verzonnen tijdens de RPG, maar het is wel de bedoeling dat iedereen zich aan die namen en roosters houdt.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan.
    • OOC tussen haakjes, of in het Praattopic.

    Vakken:

    Biologie
    Wiskunde
    Engels
    Duits
    Nederlands
    Spaans
    Chinees
    Statistieken
    Aardrijkskunde
    Muziek
    Drama
    Geschiedenis
    Gym


    De School

    Lokalen, maar dan ingericht naar het vak wat daar gegeven wordt.
    Gangen + Kluisjes
    Aula + podium voor optredens
    Administratie
    Computerlab

    HAVE FUN <3

    Begin: Iedereen komt aan op school, op de eerste schooldag. De leerlingen hebben even tijd om de school te verkennen, waarna ze naar drama worden gestuurd. Mevrouw Hall zal de leerlingen rondleiden.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 18:38 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Brianna "Brian" of "Bree" Jade Aurélie Tomlinson.

    De jongen daait zich geïrriteed, maar begint dan te grijnzen. "Ik zal in het vervolg even uitkijken waar je loopt, straks val je nog. Zou zonde zijn als zo'n mooi meisje beschadigt." Met een grijns kijkt hij me aan.
    Met schrik besef ik dat de kleine flacon nog in het fietsenhok ligt, fuck, ik weet dat Louis boos zal worden, maar ik hoop dat hij hem oppakt, ik bedoel, als iemand andes hem vind, zit ik in de problemen. Al snel breekt de grijns ook op mijn gezicht door. "Ik zal het proberen, al is het moeilijk op te letten als je afgeleid word door zo'n sexy," knipoog ik. Mijn vingers beginnen weer te ontspannen en blijkbaar heb ik het pakje sigaretten samen zitten knijpen. Meteen pak ik maar een sigaret uit het pakje en steek deze tussen mijn lippen. Uit de hand van de nerd pluk ik de aansteker van waarschijnlijk de knappe jongen. "Nu je hem toch aan het uitlenen bent, mag ik er dan ook even gebruik van maken?" vraag ik hem. "Ik zou wel eens willen weten wie deze knappe jongen is?" vraag ik hem dan. "Dan kan ik een naam toevoegen als ik je als "Sexy boy" toevoeg aan mijn contactenlijst."
    Dan draai ik richting de nerd. "En wie ben jij?" vraag ik hem, niet al te vriendelijk, maar erg aardig voor mijn doen tegen dit soort types.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 20:13 ]


    Reality's overrated.

    [Iemand voor Nialler?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Post aangepast. ]


    Reality's overrated.

    LegoIas schreef:
    [Iemand voor Nialler?]


    [Hij kan wel naar Frankie.]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 20:19 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    De jongen knikte en pakte mijn aansteker aan, en stak zijn sigaret op met trillende handen. 'Doe je dit voor de eerste keer?' vroeg ik. "Ik zal het proberen, al is het moeilijk op te letten als je afgeleid word door zo'n sexy," knipoogde ze. Ik grijnsde. Ze pakte een sigaret uit haar pakje en stak die tussen haar lippen. Ze plukt mijn aansteker uit de handen van Rowan. "Nu je hem toch aan het uitlenen bent, mag ik er dan ook even gebruik van maken?" vroeg ze. 'Jij altijd.' knipoogde ik. "Ik zou wel eens willen weten wie deze knappe jongen is?" vroeg ze me. 'Ik zou ook wel willen weten wie deze sexy girl is.' grijnsde ik. 'Ik ben Liam.' zei ik daarna. "Dan kan ik een naam toevoegen als ik je als "Sexy boy" toevoeg aan mijn contactenlijst." zei ze. Ik pakte mijn mobiel. 'Dus, hoe kan ik dit mooie meisje in mijn contactenlijst zetten?' vroeg ik. Ik gaf mijn nummer gauw aan die van haar, in de hoop zij mij ook haar nummer zou geven.


    How far is far

    Whisperings schreef:
    (...)

    [Hij kan wel naar Frankie.]


    [Waar is die?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rowan McSott

    'Doe je dit voor de eerste keer?' vraagt Liam. Ik knik. 'Ja, het lijkt me gewoon niet erg slim,' zeg ik. Ik probeer te glimlachen. Toch ben ik bloednerveus en dit meisje dat hierbij komt zitten lijkt me niet echt het type dat medelijden met mij heeft of mij aardig vindt. 'En wie ben jij?' vraagt ze aan mij. Ik kijkhaar nerveus aan. 'R-rowan. Rowan McScott, aangenaam,' stel ik mezelf voor. Je klinkt echt als een nerd. Ze vindt je toch niet aardig. Ik kijk naar de sigaret die ik tussen mijn handen heb. Ik moet laten zien dat ik geen nerd ben. Ik moet me niet zo gedragen. Ik steek de sigaret in mijn mond alleen verslik me meteen en begin te hoesten. Fijn, erg typisch. Ik leg de sigaret neer. 'Dit lijkt me niet echt iets voor mij,' zeg ik met een glimlach en ik kijk naar Liam.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Bree.

    "Jij altijd," knipoogt hij.
    Ik grijns nog brrder en steek de sigaret aan, waarna ik de aansteker weer netjes teruggeef en hem bedank. Op mijn eigen manier natuurlijk.
    "Ik zou ook wel willen weten wie deze sexy girl is," grijnst hij. "Mijn naam is Liam."
    "Hmm," maak ik een goedkeurrnd geluidje. "Mijn moeder heeft me ooit Brianna genoemd. Maar ik prefeer toch andere varianten."
    Hij pakt zijn telefoon en geeft zijn nummer, die ik snel opsla in mijn telefoon. Greoon onder Liam, wetend dat Jay het zal controleren. Na zijn vraag geef ik hem ook mijn nummer. Waarna ik naar hem toebuig, de sigaret tussen mijn vingers en een paar woordjes in zijn oor fluister. "Laat maar wat van je horrn als je klaar bent voor iets leuks." Het liefste zou ik mijn tanden in zijn oorlel zetten, of mijn tong langs de schelp laten dansen, maar ik doe een stap terug. Het is de bedoeling hem te laten smachten. Uiteindelijk mag hij toehappen.


    Reality's overrated.

    LegoIas schreef:
    (...)

    [Waar is die?]


    [Ergens in de hal.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall Horan

    De jongen reageert niet dus loop ik maar met een rood hoofd weg, bang dat ik me nu al vernedert heb voor de hele school. Er zijn heel veel kinderen die eruitzien alsof ze school haten. Misschien moet ik maar meedoen. Ik zie een meisje met een pak koekjes en loop naar haar toe. 'Thank you,' zeg ik met een knipoog en ik pak een koekje. Ja, ik eet veel. Misschien wel iets te veel, maar dat maakt mij vrij weinig uit. 'Mijn naam is Niall by the way, what's yours, babe?' vraag ik aan haar. Vroeger zou ik eerst verlegen op haar afgestapt zijn en haar gevraagd om een koekje, maar ik ben nu veranderd. En ik moet me ook daardoor anders gedragen. Als een jongen die dingen durft, met meisjes durft te praten, niet bang is brutaal te zijn. Dat wil ik zijn, en dat zal ik ook zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Frankie Noah Calloway

    Heel opeens voelde ik een hand een koekje uit de paarse doos grijpen. Ik draaide me om en wilde roepen dat de persoon het eerst had moeten vragen, maar besefte me al snel dat ik niet bekend wilde staan als het schreeuwende meisje. 'Thank you.' zei de persoon, die een jongen blijkt te zijn. Hij knipoogte, wat me deed blozen. 'Mijn naam is Niall by the way, what's yours, babe?' Mijn wenkbrauw schoot omhoog. Babe? Zo had niemand me ooit genoemd. Eigenlijk vond ik het ook best eng. Ik schoof mijn zwarte bril van mijn neus af en borg hem op in mijn tas. 'Frankie.' lachte ik, toen ik klaar was. 'Nee, dat is geen jongensnaam.' Iedereen dacht dat "Frankie" enkel een jongensnaam was, maar hij was superstoer voor een meisje. Ik bekeek Niall eens goed. Blond haar, blauwe ogen, hij zag er niet echt uit als een jongen die iedereen meteen aansprak, meer als een verlegen type. Maar ach, wat maakte het uit.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall Horan

    Ze bloost, waardoor ik grinnik. Ze schuift haar bril van haar neus en stopt die in haar tas. 'Moet je niet die bril op hebben om goed te kunnen zien?' vraag ik vol met zelfvertrouwen. Tot nu toe gaat het goed. 'Frankie. Nee, dat is geen jongensnaam.' Ik grinnik. 'Mooie naam, past wel bij jou.' Ik bekijk haar eens goed. Tot nu toe heb ik het idee dat dit zo beter is, hoewel er later natuurlijk problemen van komen. Maar van alle regels die ik in mijn hoofd verzonnen heb, is de belangrijkste toch wel dat ik me zo moet blijven gedragen. Na een tijdje worden het gewoontes en lach ik om de dingen die ik vroeger deed. 'Dus, zin in school?' vraag ik om het gesprek gaande te houden. Ik denk alvast na over alle antwoorden die ik zou kunnen geven. Nu nog, over een tijdje zal alles makkelijk gaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Frankie Noah Calloway

    Niall grinnikte, toen hij mijn naam hoorde. Ja hoor, lach me maar uit, dacht ik. Iedereen vond me een nerd omdat ik deze naam had. Dank je wel, ouders. 'Mooie naam, past wel bij jou.' antwoordde de jongen. Oeps, bedacht ik me. Misschien was mijn naam toch best normaal. 'En ik kan zo wel goed zien hoor,' ging ik op Niall's vraag in. 'Iets minder scherp, maar het gaat.' De bril had ik al sinds ik een jaar of tien was, ik was eraan gewend. Hoewel ik het ding eigenlijk vreselijk vond, kreeg ik veel complimentjes dat het zwarte montuur me goed stond. 'Dus, zin in school?' vroeg Niall. Ik knikte direct. 'Heel erg. Vooral in muziek.' Ik vond muziek echt helemaal geweldig, ik wist altijd de nieuwsten en populairsten liedjes van dit moment op te noemen. Verder leek het me wel leuk om mee te doen aan een schoolmusical ofzo, mocht die er komen. Niet dat ik kon acteren, nee dat was echt een drama. Maar ja, het was te proberen. 'Jij?' vroeg ik. 'Of ben je te cool voor school en ga je spijbelen.' Ik bedoelde het sarcastisch, ik wilde sowieso nooit gaan spijbelen. Misschien op een dag, maar eerst moest ik nog een beetje indruk maken op de leraren.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    Hij knikte toen ik vroeg of hij voor de eerste keer rookte. 'Ja, het lijkt me gewoon niet erg slim,' zei hij, en glimlachte licht. Ik haalde mijn schouders op. 'Het is ook niet slim. Maar eigenlijk boeit me het niet zo zeer, je gaat vroeg of laat toch dood.' zei ik. 'En wie ben jij?' vroeg het ze aan hem. 'R-rowan. Rowan McScott, aangenaam,' zei hij. Ze grijnsde breed toen ik zei dat zij mijn aansteker altijd wel mag gebruiken. "Hmm," maakte ze als goedkeurend geluidje toen ik mijn naam zei, en zette me in haar mobiel. "Mijn moeder heeft me ooit Brianna genoemd. Maar ik prefeer toch andere varianten." zei ze, ik maakte nu op mijn beurt een goedkeurend geluidje, en ze gaf me nu ook haar nummer. Ik zette haar er in als Bree aangezien ze liever geen Brianna genoemd word. Ze boog naar me toe. "Laat maar wat van je horrn als je klaar bent voor iets leuks." fluisterde ze in mijn oor. Ik grijnsde, en boog me nu naar haar toe. 'Zal ik zeker doen.' fluisterde ik nu in haar oor. Ik hoorde Rowan zich verslikken in zijn sigaret, en ik kon een grinnik niet verbergen. 'Dit lijkt me niet echt iets voor mij,' zei hij met een glimlach en keek naar me. 'Nee, ik denk het niet.' zei ik, en keek hem nu aan. Ik zou proberen vrienden met hem te zijn, maar ik heb geen idee of dat gaat lukken. Hij is wel aardig, maar we hebben gewoon hele verschillende vrienden.


    How far is far

    Brianna "Bian", "Bee" Jade Auélie Tomlinson.

    "R-rowan. Rowan McScott, aangenaam," zegt de nerd, Rowan McScott dus.
    "Aangenaam, Scotty," zeg ik, half tussen het vriendelijk en half tussen het spottende in.
    Als ik een aantal woorden in zijn oo fluister doet hij hetzelfde. Hij buigt zich naar me toe en fluisterd; "Zal ik zeker doen," in mijn oor. Mijn grijns word nog breder. De nerd stikt half in de sigaret. Het irriteerd me. Zo'n wannabe. Ik vraag me echt af wat sexy Liam met nerd Rowan Scotty doet. Het zijn hele andere types. Terwijl ik nog een trekje neem van de sigaret, de rook rustig uitblaas en dan de sigeret uitstamp bij gebrek aan iets avn een asbak of iets dergelijks. Dan denk ik ineens aan Louis. "Sory, guys. Ik moet mijn broer even zoeken, anders gaat die weer zeiken," verontschuldig ik me, waarna ik - niet al te overdreven - heupwiegend wegloop, opnieuw op een kauwgumpje kauwend. Op zoek naar Louis. Opnieuw bedenk ik dat hij mijn flacon wel móét hebben, de eerste dag van school afgetrapt is wel heel snel, zelfs voor mijn doen. Als mijn blik dan eindelijk op mijn broer valt loop ik zuchtend naar hem toe. "Lou, sorry van daarnet," zeg ik twijfelend, makkelijk vind ik het niet. "Ik- Ik ga het proberen," mompel ik uiteindelijk, mijn blik neerslaand.


    Reality's overrated.