• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Zyra
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Act
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 17:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Voor zover uitslapen : (


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ugh ja, is het al vakantie? (no_chears) Echt geen zin meer in vroeg opstaan en lange schooldagen.

    Voor mij wel. ;D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil ook vakantie (no_chears)


    I am an idiot, I move.

    Mja in het verre je het vakantie kan noemen. Mijn mama wordt geopereerd vandaag, dus ik ben wat vroeger op vandaag en morgen moet ik mijn zusje voor school klaarmaken. Moet nu ook heel de tijd inkopen doen en eten klaarmaken omdat de operatie aan haar voet is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb studiedag vandaag (:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 9:16 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Hoi mensjes. Ik doen mee met Nynk en dat anders meisje, wiens naam ik even kwijt ben, hun beauty surrounds us wedstrijd en ik zou graag een paar mensen hun mening willen weten over mijn inzending omdat ik er wat onzeker over ben. Wilt iemand mij toevallig helpen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb wel "vakantie" :Y) Heb nu herkansingsweek, maar heb niks te herkansen, dus hoef ik deze hele week niks te doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmmm ik ben even in de war. Indien je zegt wat zou je doen als ... moet het vervolg deel dan in het verleden geschreven worden of in de tegenwoordige tijd?
    Bv wat zou je doen als je opeens 50 jaar ouder was/bent?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 14:41 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    @Zyra, ik denk verleden tijd, maar ik weet het niet zeker.

    Onze international week blijkt niet verplicht te zijn voor de eerstejaars van mijn opleiding, dus ik ben deze hele week gewoon vrij!


    Take risks and conquer your fears.

    Ja dat dacht ik ook, maar toen kwam ik 'Wat zou je doen als je de lotto wint' op het internet tegen --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zyra schreef:
    Ja dat dacht ik ook, maar toen kwam ik 'Wat zou je doen als je de lotto wint' op het internet tegen --'

    Hmmm, dat was mijn eerste ingeving. Ik zit nu in de trein, maar als ik thuis ben kan ik wel even in mijn boeken kijken, daar staan zulke dingen altijd heel gedetailleerd uitgelegd. Maar is het niet zo dat de constructie altijd hetzelfde moet blijven? Dus in dezelfde tijd?


    Take risks and conquer your fears.

    Ja, normaal wel en als je dat voor me zou willen opzoeken, zou ik je echt heel dankbaar zijn. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Geen probleem. Ik ben over drie kwartier thuis, dan kijk ik wel even. Toch blijf ik erbij dat het de verleden tijd moet zijn. Klinkt beter en is logischer, maar goed misschien staat er in mijn boek wel een duidelijke uitleg.


    Take risks and conquer your fears.

    Opt gemakje. (:
    Alvast bedankt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?