• Plaats hier je reclame ik zal een kijkje nemen.:)


    Just Can't Let Him Go...





    Was ik dan zo anders? Waren de woorden die ik uitsprak verkeerd? De tranen die ik lat met teveel? De glimlach die op mijn gezicht zat te duidelijk fake?

    Ik weet niet wat ik anders was. Maar steeds zagen ze een reden, een reden om een mes in mijn hart te steken en me te laten doodbloeden. En keus had ik niet, altijd zouden ze me wel weer vinden en ik zal altijd weer toegeven.

    De glimlach die mensen zagen, die altijd vriendelijk wou zijn. Veranderde in tranen die je niet kon negeren. Ze lieten de pijn zien die in mijn hart gesloten zat en vrij wou komen. Vrij wou komen en hulp wou krijgen van anderen, maar wat ik niet wist is dat die anderen me niet zouden kunnen helpen. Ik zou niet geholpen kunnen worden. Ik ben ánders. Anders en mensen konden dat niet veranderen.

    x Waargebeurd.
    x In dagboekvorm geschreven.
    x Don't like? Don't read.

    Hi, ik ben niet goed in spreken, of om mijn gevoelens te uiten Ik heb al veel dingen meegemaakt in mijn leven. En dit is mijn verhaal.

    Have you ever noticed that thing seem so easy for everyone else.
    They have al the cool clothes,
    They know all the right people,
    They get invited to all the best parties,
    And you just left on your on to the outside.
    They be perfectly happy if your even never exist.
    And they always seems to get exactly what they want.


    Stranger I Know So Well || Harry Edward Styles


    If you were smart, you would run, and protect yourself…

    Wesley | OP

    Idde lijkt een gewone 16-jarige jongen, maar de kleine littekens op zijn onderarmen zeggen iets anders. Hij is een heroïneverslaafde, geworden op zijn 14e na de dood van zijn ouders. Een tijdje is er niets aan de hand, maar hij heeft steeds meer nodig om aan zijn behoefte te voldoen. Zo veel dat hij in overdoses riskeert en alles doet om aan heroïne te komen, met levensbedreigende situaties als gevolg.

    En dan verschijnt Wesley. Een onbekende jongen, knap en gespierd en Idde is op slag verliefd. Maar na een tijdje begint hij zich dingen af te vragen over die jongen. Wie, of beter gezegd wat is Wesley eigenlijk? En waarom komt hij alleen maar in beeld als Idde in levensgevaar is?

    Klik.


    Als dombo's konden vliegen, was het hier een enorm vliegveld.

    Angel or Demon? || Niall Horan

    Written and spoken in Dutch
    Starts on : 13-07-'14
    Ends on: -
    -Fanfiction/Fantasy/a little bit Triller
    Aurora Cecile Palmer
    Niall Horan
    Written by: Mashtonx


    What if...
    Some people come back to the earth, after they died, as Angel or Demon?
    You couldn't recognize them and nobody knows who's an Angel and who's a Demon.
    They can't hold back their powers any more?


    But the worst:
    What if they fall in love with each other?
    Nobody would know, but what if they were on the wrong time at the wrong place?
    Are they abel to keep their identity secret?
    And what happens next?




    Heel erg bedankt als je een kijkje zou willen nemen!(H)

    (PS. mijn Wattpad is: xx1Dx5SOSxx)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mijn WK-story

    The one you missed - Jasper Cillessen Short story

    We wisselde een blik en meteen was ik verloren. We kusten en hij sloeg zijn armen om mij heen. Het pakje kaarten werd op de kast gedropt. Jasper tilde me op en drukte me tegen een muur waar hij me in mijn nek kuste en met zijn handen mijn hele lichaam streelde. Opeens hielden we beide op. Jasper zette me op de grond en keek me schuldbewust aan. "Sorry dat had ik niet mogen doen." De teleurstelling was groter dan ik dacht en het liefst was ik meteen vertrokken.



    Jasper Cillessen lijkt het allemaal op een rij te hebben.
    Basispositie als keeper bij het Nederlands elftal, knappe en charmante vriendin en nog een hele carrière voor zich.
    Maar hij heeft een geheim, een diep duister geheim.
    En dat, ben ik!

    5 jaar duurde mijn relatie met Jasper.
    Hij was lief, leuk en attent, maar vooral gemotiveerd.
    Gemotiveerd om topvoetballer te worden.
    Nadat zijn eerste echte contract getekend was, werd het mij echter te veel.
    en schoot ik voorbij zijn doellijn, mijn vrijheid in.

    Maar zoals elke bal in een goal,
    kom je er alleen uit door langs de keeper terug te gaan.
    zelfs na al die tijd, zat ik in zijn net.
    En was ik het enige, wat hij ooit had doorgelaten.
    We stonden elkaar in de weg om het ooit achter ons te laten.


    een nieuw begin

    Ann heeft het niet makkelijk thuis, haar vader heeft moeite met zijn handjes thuis houden. Ook haar moeder ontkomt niet aan zijn brute geweld.
    Buiten huis heeft Ann het voor elkaar, ze heeft een leuke vriendengroep, beoefend verschillende vechtsporten op hoog niveau en haalt hoge cijfers op school.
    En dan besluit haar moeder te verhuizen.



    Ann leert Tokio hotel en hun beste vriendin kennen, en valt voor Georg. Alleen draagt de groep een geheim voor haar.
    Ze helpt de groep aan een platencontract en al snel worden de jongens bekend.
    maar was dit wel wat ze wilde?


    x Tokio hotel
    x Drama
    x Romantiek
    x Lopend
    x 16+
    x Geschreven in het Nederlands
    x Gesproken voornamelijk Nederlands (soms Duits, Engels, Limburgs)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    http://www.quizlet.nl/stories/140318/the-guide/




    High school is over, now it's time for college.
    Yale university here we are, be afraid. Be very Afraid.




    Even the most rich, beautiful and popular people have dirty secrets.



    Starts: 13/7/2014


    =




    ¥ Damnatio Memoriae ¥
    But I'm holding on for dear life, won't look down won't open my eyes
    Keep my glass full until morning light, 'cos I'm just holding on for tonight
    Help me, I'm holding on for dear life, won't look down won't open my eyes
    Keep my glass full until morning light, 'cos I'm just holding on for tonight
    On for tonight


    • OP
    • Nederlands
    • Liefde & drama
    • Veel leesplezier.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28


    I will return.
    Find you,
    love you,
    and live
    without shame.


    Angelique is een Nederlands meisje waarvan haar vader van Duitse afkomstig is. Nooit hebben ze er last van tot de Tweede Wereldoorlog uitbreekt. Angelique en haar ouders krijgen profijt in vele dingen, wanneer de Duitsers binnendringen. Wat de Moffen niet weten is dat haar vader in het verzet zit en helpt bij onderduikadressen te zoeken voor de Joden. Het leven veranderd drastisch als er noodgedwongen een soldaat onderdak moeten bieden. De Deense soldaat die een SS-officier is bleek helemaal niet zo vreselijk te zijn. Integendeel zelf. Maar wat ze niet weet is dat hij een geheim mee brengt. Is de soldaat wel te vertrouwen? En kan de liefde tussen hun wel groeien? En het alle belangrijkste wie is die soldaat?

    * Written by Rozannaa
    *Kan Duitse/ Engelse woorden bevatten
    *Gebaseerd op de Tweede Wereldoorlog
    *Gelieve niet gebruiken voor eigen gebruik
    *Neem abo!


    “So many books, so little time.”

    The first words • fred weasley



    "I'm Fred ... and this is my twin brother George." Said a red-haired boy.
    He smiled at me.
    "And what's your name?" He asked.
    "Meggie." I answered quickly. His brown eyes looked at me.
    "Welcome to Hogwarts."




    "Fred?" I asked softly.
    "Meggie?" He asked, surprised.
    "I'm afraid Fred." I mumbled.
    "You have nothing to be afraid of Meggie Peggie. Fred will always come to your rescue! "He said. I blushed a little, and smiled




    *Begint: 18-7-2014
    *Eindigt:
    *Personen van J.K. Rowling.
    *Niet zelfde story lijn als Hp
    *Ik waarschuw niet, Alsjeblieft Abo?


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3



    A little death - Zayn Malik
    One direction bestaat niet!
    Hoofdpersonages: Ashley-May Flanigan, Zayn Malik
    Prologue is geschreven in het Engels, maar deze story wordt voor de rest in het Nederlands geschreven.



    Mijn leven leek een zwart gat, een eindeloze tunnel. Twintig jaar in hetzelfde stadje, dezelfde mensen, dezelfde gevoelens.
    Na zolang hoopte ik op verandering, een verandering die hij met zich mee droeg.
    Wanneer konden we nu eindelijk samen zijn?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 15:26 ]

    Een fanfic over: Harry Styles.
    "You are my only hope.
    Please take me away from this hell."
    And she did.


    Hoe durft ze? Ze moet echt eens leren met wie ze hier te maken heeft.


          Met mij namelijk. Mij, de geweldige Raven. Echt ze moet weten dat er niemand boven mij staat, want tja ik ben nou eenmaal perfect.
    Geïrriteerd kijk ik Kayla aan, echt dat kind denkt dat ze allés is. Nou dan heeft ze het mis, ik sta natúúrlijk boven haar.
    Zelfs niet mijn tweelings zus. Natuurlijk wel de slechte helft, want ze mist gewoon mijn perfectie. Het is nou eenmaal zo.
          Rustig kijk ik op en ga verder met mijn gesprek. Ik gooi mijn mooie lichtbruine haren naar achter, en kijk Kayla boos aan.
    "Ik doe mee aan de spelen, of je nou wilt of niet." Ik glimlach liefjes.
    "Je hoeft niet zo verbaasd te kijken ik win toch wel." ga ik verder.
    "Nee! Trut!" scheeuwend duwt Kayla me de kamer uit. Wat is ze weer agressief, hoe durft ze zo gemeen tegen míj te doen?
          Ach ze is vast jaloers. Snap ik ook wel, ik zou er ook niet tegen kunnen dat mijn zus zó perfect is. Maar ja, ik ben gewoon perfect.
    Natuurlijk ook het feit dat ik mee ga doen aan de spelen, en o ik ga winnen. Ik ga zéker winnen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 19:53 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    http://www.quizlet.nl/stories/140186/between-the-road--one-direction/

    One direction bestaat niet,




    I like storms, they let me know that even the sky screams sometimes.
    Its hard to leave, but when you're finally gone it feels like a ticket to heaven.




    I'm in love with cities I've never been to and people I've never met.
    But now I am starting to find them





    |One Direction bestaat niet|
    |Ïk waarschuw niet, dus neem een abo|
    |Kan 16+ bevatten|
    |Alles is in het Nederlands.|



    ''Niall''
    ''Yes''
    ''We will find him''


    =

    Zoals aanduiding bij mijn vorige topic over een Confession story heb ik besloten om hem hier te plaatsen en te maken.
    Natuurlijk kan je je ook opgeven voor het verhaal en het is geheel je eigen keuze als je anoniem of bekend je confession wil geven.
    Het mogen tips zijn maar ook reacties of wat dan ook het mag ook voor een bepaalde celeb zijn.
    Maar NIET onder Q users zelf. Ik wil namelijk geen ruzie tussen jullie en elke confession die daarover gaat wordt NIET geplaatst!

    En je kan je ALTIJD bedenken en ik kan altijd je confession verwijderen uit het verhaal als je je er toch niet goed bij voelt.



    Confess Yourself


    Als je een confession wil maken kun je mij een pb sturen met

    Anoniem of Bekend:
    Je Confession:
    Bepaalde plaatjes erbij of alleen tekst:
    Weet je zeker dat je wil dat ik je confession plaats in het verhaal: