• Plaats hier je reclame ik zal een kijkje nemen.:)


    Just Can't Let Him Go...



    "Bijna had ik het hem verteld. Bíjna."

    Judy Maeson is zeventien jaar oud en is na het overlijden van haar zus nooit meer het vrolijke, spontane meisje dat ze eerder was, geworden.
    Haar moeder probeert haar terug open te doen bloeien door haar er zo vaak mogelijk op uit te sturen met haar zusje van vier, tot grote ergernis van Judy, die liever niet meer buiten komt. Dan ontmoet ze echter Zac, een jongen die haar voor het eerst in tijden aan het lachen maakt.
    De vraag is alleen of ze zelf wel open wil staan voor een nieuw begin... En kan ze hem ooit vertellen wat er met Anna gebeurd is?


    The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle is een romantische dramachicklit over liefde en verlies in de stijl van The Fault in Our Stars en Mijn Reis met Jake.

    "Echt super mooi geschreven! - TheBestDay
    "It's like a drug to me!" - xLenox
    "Je kan echt wel schrijven!" - Odyne
    "Ik word echt vrolijk als ik dit lees!" - Lovelyreads
    "Ik voel me helemaal gelukkig als ik jouw verhaal lees.. is dat normaal?!" - xLenox
    "Ik vind je verhaal heel mooi en leuk. De details die je beschrijft en de uitleg die je erbij geeft, vind ik geweldig." - Tuk

    "Je verhaal is echt prachtig!!" - xLenox

    • Geschreven door Niniwa1
    • In ontwikkeling
    • Onbekende personen || Romantiek || Drama
    • Copyright 2014 ©
    • Klik hier voor de trailer!
    • Trailer gemaakt door Illwill
    • Mijn lezers zijn fantastisch! x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell



    The Stag and the Doe ~ Jily
    Wanneer James Lily voor misschien wel de miljoenste keer mee uitvraagt, zegt Lily eindelijk ja. Is de vriendschap tussen Lily en Severus nu voorgoed voorbij? Maken James en Lily niet meer om de drie seconden ruzie? En wat gebeurt er als Zwamdrift een voorspelling doet? Is hun zoontje Harry nog wel veilig?





    Klik op de plaatjes om bij het verhaal te komen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 16:25 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    Jet Black Hair, Bloody, Red Eyes and the desire to rule the World
    Achter ieder groot volk staat er een grote leider, die zowel gevreesd als geliefd is. Wetten worden door hem bedacht en toegepast, maar wat als er grootheidswaanzin komt? Lees hier het verhaal achter een leider, die zijn volk beschermt, en voor altijd heeft veranderd... Het verhaal van Aro



    Chapters Between the Love Story
    Bella wordt 18, maar bij haar feestje loopt het mis. Edward komt tot het besef dat ze beter af is zonder hem, en besluit weg te gaan. Natuurlijk weten we allemaal wat er met Bella gebeurde, maar hoe zat het met Edward? Hij had toch ook een avontuur, enkele hoofdstukken tussen het liefdesverhaal...?



    Little Things in Life makes Living Worthwile
    Samira is nooit gewoon geweest, door al de dingen die ze bij zich draagt. Vriendinnen kende ze niet, en om de 10 maanden verhuisde ze wel. Als op een dag ze in Seattle is, slaat het noodlot echter toe...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.


    'I never liked the activity that is smoking till I saw you wrap your lips around the cigs tip, inhaling the toxic like oxygen, smiling at me as if you weren't ruining your lungs.'


    "Does it hurt?" she asked quietly, while she just continued to stare down at my arm, her eyes observing every inch of every tattoo as her finger slid across one of my tattoos.

    "Does what hurt? Tattoos?" she nodded, still observing my arm.

    I shrugged, "At first it does, but now I'm used to it."

    "Does that hurt?" I asked, and that made her stop with moving her hand, and her eyes rose from the ground to meet mine. They were filled to the brim with sadness yet hopefulness, creating a deep, vibrant blue. I could read her like a book through those eyes while the rest couldn't see the beautiful destruction behind them. She told everyone that she was okay, but I knew she wasn't. I didn't even realise that I was staring until she broke eye contact.

    She looked down at her arm and pulled her sleeve down.

    "At first, but now I'm used to it."

    -

    'I see your sadness eating you up inside and it is slowly killing me because I can't do anything, except tell you that I love you and I hope that'll be enough. For now.'


    -

    Nederlands geschreven,
    in het Engels gesproken.
    Dit is de soundtrack



    Harry Styles: And you're ready to die for me?
    Demi O'connor: It's the job.
    Harry Styles: And you'd do it? Why?
    Demi O'connor: I can't sing.


    “Smile, even if it's a sad smile, because sadder than a sad smile is the sadness of not knowing how to smile.”

    hier heb je mijn reclame:)
    http://www.quizlet.nl/stories/138858/de-club/
    Het gaat over een meisje, Lamira, die in een club zit, je komt elke keer iets meer te weten over wat er met haar broer is gebeurd en ook over hoe de zaken daar eraan toegaan, want er is duidelijk iets niet pluis. Ondertussen moeten ze ook nog zien te overleven en vele opdrachten doen. Het verhaal begint simpelweg bij het begin van het Clubjaar.
    Ik hoop dat je het wat vind;)

    Forbidden Love

    De 16 jarige Marokkaanse Jara is sinds haar geboorte streng opgevoed. Er is altijd tegen haar gezegd dat ze absoluut geen relatie mag totdat ze is uitgehuwelijkt. Geen relatie, en al helemaal niet met een Nederlander. Maar dat verandert wanneer ze Thomas leert kennen. Dit brengt grote gevolgen met zich mee. Loopt dit wel goed af?



    Proloog:
    Luister, in onze cultuur is het niet normaal om met een niet-Marokkaanse jongen te trouwen. Je kunt dat de familie niet aandoen. Doe je dat wel? Dan zal dat gevolgen hebben voor je toekomst..

    Terwijl de tranen over m'n wangen rolden bleven de woorden van m'n moeder zich herhalen in m'n hoofd. Waarom lieten ze me niet verdomme gelukkig met hem zijn?! Denken ze dan alleen aan zichzelf?

    Ik moest weg hier! In m'n ooghoek zag ik een klein raampje. Door mijn slanke figuur kon ik er makkelijk door heen. Na wat geklungeld te hebben was ik eindelijk uit het gebouw. Gelukkig woonde Thomas niet ver weg. Nog met mijn trouwjurk aan rende ik over straat. Ik voelde ogen in m'n rug brandden maar ik negeerde het. In de verte zag ik Thomas zijn huis. Hijgend kwam ik eindelijk aan bij z'n huis. Ik drukte op de deurbel. Meteen nadat de deur openging stortte ik me in de armen van zijn moeder..

    Ik was niet veilig..

    Nog niet...


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Gaude, meus amicus

    Gaude, meus amicus--Verheug je, mijn vriend


    Ik tel alle stoeptegels die ik betreedt
    Ik tel tot tien in mijn hoofd als ik loop
    Ik denk na over alles wat ik zeg
    Kleuren in mijn eten worden gesorteerd
    En worden apart gelegd
    Na elke aankoop open ik mijn notitieblok
    Wat heb ik gekocht?
    Hoeveel kostte het?
    Ik heb een dagschema met exacte tijden
    Zonder dat schema ben ik niets
    Ik zou oplossen tussen het fundament van onze maatschappij
    Ik zou geen mens meer zijn
    Ik voel het misschien niet
    Maar ik weet dat jij bij me bent









    Walking, trying, wishing, dying. O amicus, non dole sed gaude.

    Genre’s: OP, Fantasy, Drama
    Leeftijdskeuring: AL
    Faceclaim van de hoofdpersoon is Sky Ferreira, maar het gaat níét over haar, ik gebruik enkel wat foto’s van de zangeres.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 13:46 ]


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 18:34 ]



    TRAILER

    Niall wordt verdacht van moord op... (ja dat moet je zelf maar lezen *duivels lachje*)
    Hij komt eerst op het politiebureau vastgehouden. Hij ontmoet daar... (ja gemeen ben ik hè? *gnagnagna*)
    Als na bij de eerste rechtszaak de rechter al beslist dat Niall de doodsstraf krijgt, is hij helemaal in shock.
    Hij krijgt eerst drie jaar celstraf. De rechter kan dan nog van gedachte veranderen en de zaak wordt nog beter onderzocht,
    maar Niall gaat er niet vanuit dat dat gebeurt. Niall wordt naar de gevangenis gebracht.
    In de gevangenis werkt Harry. (ja dat zeg ik dan weer wel)
    Als Harry Niall beter heeft leren kennen, doet hij er alles aan om Niall uit de gevangenis te halen.
    Harry weet alles van de gevangenis en zijn plannen zijn waterdicht, denkt hij...
    Lukt het Harry Niall uit de gevangenis te halen en hoe loopt het af voor hemzelf? DAT MOET JE ZELF MAAR LEZEN!!!

    Veelzeggend als je zwijgt



    Veelzeggend als je zwijgt
    Goed als je praat
    Mooi als je lacht
    Verdrietig als je gaat
    Maar als de dag voorbij is
    Weet ik dat je op me wacht
    Meestal


    ~

    Het verstrijken van de jaren betekent niet altijd vooruitgang.

    ***


    Het belangrijkste genre is dystopische science-fiction en het is volledig nederlands.


    For those I love, I will sacrifice

    Run Away † THG

    † r u n a w a y †




    'I can't do this!'

    'Why not?'

    'I am not going to kill all those innocent people!'

    'Well, they are going to kill you.'

    'What can I do to survive though I don't kill them?'

    'Run away.'




    Drapetomania

    (n.) An overwhelming urge to run away.



    †


    'You will lose. They will hunt you down.'


    †


    'They think I am playing ''the good girl''! They think I am secretly dangerous! That is not true!'


    †


    † ©Axiopistos
    † Briar Overwhill Swann
    † Written and spoken in Dutch.
    † All rights of The Hunger Games to Suzanne Collins
    † Start: 21-07-2014 End: ..-..-....
    † I'll write when I have time.
    † Action & Drama



    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]



    De sneeuwengel

    Het geluid van bommen die op de grond vielen deed mij ineen krimpen. 'Pappa schiet op!' Gilde ik. Het luik klapperde door de wind. Met grote ogen keken mijn moeder en ik ernaar. 'Noort, maak je geen zorgen ik heb haar.' Riep pappa. Op het zelfde moment klonk er een oorverdovende knal. Stukken grond vlogen omhoog en belanden in de schuilkelder. Ik dook in elkaar en rilde. Nee, dit kon niet...
    'Leonard!' Gilde mijn moeder. Ze sprong op en verdween naar buiten. Ik gilde. 'Mam!' Ik sprong ook op en wilde haar achterna rennen. Een bom die de grond raakte liet de aarde onder mij trillen. Ik viel om en beschermde mezelf met mijn arm voor de rondvliegende stenen. Een groot stuk hout viel over het gat van de schuilkelder en liet het duister over mij heen vallen. Ik kroop in elkaar en rilde, snikte en snotterde. De tijd tikte eindeloos voorbij. Het geluid van bommen, het geschreeuw van mensen en kinderen. Ik legde mijn handen op mijn oren en begon te schreeuwen. Dit kon niet waar zijn. Dit kon niet de werkelijkheid zijn.


    Een bijzonder verhaal over het leven van een meisje dat kapot hoort te zijn, maar tot leven komt en vecht voor het leven van andere mensen, ondanks alles


    http://www.quizlet.nl/stories/139518/de-sneeuwengel/


    ~My Mind Is Free~

    “This thing about you that you think is your flaw - it's the reason I'm falling in love with you.” Colleen Hover, Slammed

    Dit is het verhaal van Roald en Mare, twee jongeren op de middelbare school. Als Roald na de zomer in de vijfde klas komt, zit er een nieuw meisje in zijn klas, Mare. In het begin valt ze hem niet op, maar al snel bemerkt hij dat Mare anders is. Ze voegt zich niet in het bestaande groepensysteem en beweegt zich overal vliegensvlug tussendoor. Voordat Roald het door heeft wordt Mare steeds belangrijker in zijn leven.

    http://www.quizlet.nl/stories/139591/onvolkomen/


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.










    Drie vuren strijden om het hoogst.
    Een zwarte flits bedwelmt
    Een kille warmte bestrijdt
    De wind verdrijft door twee.


    || Geschreven door Unsullied en Faelain.
    || Cara wordt geschreven door Unsullied
    || Kayda wordt geschreven door Faelain
    ||Quiz


    So comes snow after fire, and even dragons have their endings.
    -J.R.R. Tolkien, The Hobbit











    http://www.quizlet.nl/stories/138204/snow-comes-after-fire--the-hobbit/


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."