• Hallo Lieve Medemensen, Jason (Mindretall) wil graag een septum piercing nemen, maar durft niet helemaal, dus heeft iemand ervaring of foto's?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    IK DURF WEL!


    We're all mad here.

    Naast gaatjes in mijn oren, heb ik geen piercings. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb een septum piercing. :') Wat wil hij weten?


    Take me to wonderland

    Serenitae schreef:
    Naast gaatjes in mijn oren, heb ik geen piercings. (cat)


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Ik heb geen piercings (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Serenitae schreef:
    Naast gaatjes in mijn oren, heb ik geen piercings. (cat)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Endorphin schreef:
    Ik heb een septum piercing. :') Wat wil hij weten?

    Ik hoorde dat het fcking vreemd voelt, alsof je een neushaar eruit trekt; klopt dit voor jou? Had je veel nazorg?


    We're all mad here.

    Mindretall schreef:
    (...)
    Ik hoorde dat het fcking vreemd voelt, alsof je een neushaar eruit trekt; klopt dit voor jou? Had je veel nazorg?

    Goh, de piercing zelf viel nog wel mee. Het was eerder de klem die voor de meeste pijn zorgde en het was best wel een ongemakkelijk gevoel, maar het was snel over. Meestal gaan je ogen wateren bij deze piercing aangezien je neus in verbinding staat met je traanbuizen. De eerste paar dagen leek het alsof ik een verkoudheid had en mijn neus te veel gesnoten had.

    Voor naverzorging had ik zeezout gekocht, dus geen gewoon tafelzout, dat is slecht. Ik kookte wat water en deed daar een theelepel zeezout in. Liet het afkoelen tot ik mijn neus er kon in stoppen zonder te verbranden. Ik liet mijn neus ongeveer 3 minuten in de zoutoplossing zitten en vervolgens maakte ik de wond schoon met wattenstaafjes. Daarna maakte ik een nieuwe zoutoplossing in een andere beker, want in de vorige zitten al de bacteriën van eerder in, en stopte weer 3 minuten mijn neus in het mengsel. Dit deed ik minstens twee keer per dag gedurende 4 weken, toen begon het bij mij al te genezen en bouwde ik af naar één keer per dag. Na 6 weken ofzo deed ik er niets meer aan. Wanneer je op je neus kunt duwen zonder dat het pijn doet, is je septum genezen.
    Vergeet ook geen desinfecterende handgel te kopen voor wanneer je aan je piercing komt. Je piercing kan ontzettend snel ontsteken en dat wil je niet meemaken.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 0:20 ]


    Take me to wonderland

    Ik heb een helix, en twee paar gaatjes..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Endorphin schreef:
    (...)
    Goh, de piercing zelf viel nog wel mee. Het was eerder de klem die voor de meeste pijn zorgde en het was best wel een ongemakkelijk gevoel, maar het was snel over. Meestal gaan je ogen wateren bij deze piercing aangezien je neus in verbinding staat met je traanbuizen. De eerste paar dagen leek het alsof ik een verkoudheid had en mijn neus te veel gesnoten had.

    Voor naverzorging had ik zeezout gekocht, dus geen gewoon tafelzout, dat is slecht. Ik kookte wat water en deed daar een theelepel zeezout in. Liet het afkoelen tot ik mijn neus er kon in stoppen zonder te verbranden. Ik liet mijn neus ongeveer 3 minuten in de zoutoplossing zitten en vervolgens maakte ik de wond schoon met wattenstaafjes. Daarna maakte ik een nieuwe zoutoplossing in een andere beker, want in de vorige zitten al de bacteriën van eerder in, en stopte weer 3 minuten mijn neus in het mengsel. Dit deed ik minstens twee keer per dag gedurende 4 weken, toen begon het bij mij al te genezen en bouwde ik af naar één keer per dag. Na 6 weken ofzo deed ik er niets meer aan. Wanneer je op je neus kunt duwen zonder dat het pijn doet, is je septum genezen.
    Vergeet ook geen desinfecterende handgel te kopen voor wanneer je aan je piercing komt. Je piercing kan ontzettend snel ontsteken en dat wil je niet meemaken.


    Ahh best wel zoals andere piercings de verzorging, aight thank you.


    We're all mad here.

    Serenitae schreef:
    Naast gaatjes in mijn oren, heb ik geen piercings. (cat)


    Dit. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik had een helix. Maar die was verkeerd gezet waardoor hij was gaan ontstoken en nu is hij weg. ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    peircing zetten valt egt mee hoor ;-)
    ik zelf heb snakebite (al heb ik nu laatste tijd vaak alleen nog rechts me lip piercing in of geen 1 xD), Tunnels 14 mm , tong piercing en ringetje in me rechter oorschelp (boven)
    bij alles heb ik (zowat) niks gevoeld en geen last gehad ^^

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 16:49 ]


    You can't touch music but music touch you

    Ik zou wel graag een piercing willen, maar ik heb er helaas geen. :c


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Serenitae schreef:
    Naast gaatjes in mijn oren, heb ik geen piercings. (cat)


    :)