• Hallo Lieve Medemensen, Jason (Mindretall) wil graag een septum piercing nemen, maar durft niet helemaal, dus heeft iemand ervaring of foto's?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik heb vorig jaar 3 forward- helixen laten steken
    maar bij de piercer noemde ze het zaterdag plots daith,
    dus denk dat dat de echte naam is xd
    Ook heb ik zaterdag een Rook laten steken ^^


    en ik heb nog geen eens gaatjes


    Love knows no limits.



    heb boven me lip , wel paar dagen met een dik lip gelopen aha maar uit eindelijk ben ik super blij met me piercing, ik wil der nog 1 en dat is navel

    me foto niet citeren graag dankje

    Barbie19 schreef:


    heb boven me lip , wel paar dagen met een dik lip gelopen aha maar uit eindelijk ben ik super blij met me piercing, ik wil der nog 1 en dat is navel

    me foto niet citeren graag dankje
    Als we hem niet mogen citeren, waarom plaats je hem dan? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb een monroe. Zoals je een piercing boven je lip noemt dus. En verder alleen gaatjes in m'n oren :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tonkin schreef:
    (...)Als we hem niet mogen citeren, waarom plaats je hem dan? :W

    Als je hem citeert kan ze hem later niet wegdoen, mocht ze dat willen.


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:
    (...)
    Als je hem citeert kan ze hem later niet wegdoen, mocht ze dat willen.
    Ja, maar het is toch algemeen bekend dat als je ooit een foto op internet gezet hebt, je deze er toch nooit meer af kan krijgen? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tonkin schreef:
    (...)Ja, maar het is toch algemeen bekend dat als je ooit een foto op internet gezet hebt, je deze er toch nooit meer af kan krijgen? :W


    Misschien ook omdat ze hem zelf al op 20 andere fora heeft gezet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Misschien ook omdat ze hem zelf al op 20 andere fora heeft gezet.
    En het is haar pf.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Iiampayne schreef:
    Ik heb vorig jaar 3 forward- helixen laten steken
    maar bij de piercer noemde ze het zaterdag plots daith,
    dus denk dat dat de echte naam is xd
    Ook heb ik zaterdag een Rook laten steken ^^




    o wuaaw prachtig:D
    Ik wil ook een forward helix(ik ken hem ook zo bij naam)

    Zelf heb ik 3 gaatjes in mijn oor, een tragus piericing en een navelpiercing.

    Piercen is echt duur:( Moet verder sparen. IK wil zowieso nog een paar helix percings en 3 xforward helix.


    It's better to look back on life and say: I cant believe I did that. Than to look back and say: I wish I did that.

    Ik heb een neus en lippiercing, maar bij alle twee heb ik geen pijn gehad. Het gaat zo snel dat je er bijna niks van voelt. Enigste wat je voelt is even een klein prikje C:


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb een septum.
    Maar volgens mij is alles wat Endorphin je heeft verteld het wel zo'n beetje.
    Zelf was ik best lax met het schoonmaken ervan. Ik moest na 2 weken terugkomen voor controle en hij was eigenlijk al meteen goed genezen.
    Al zal ik de naverzorging wel wat serieuser nemen dan mij, want bij een vriend van me is het enorm gaan ontsteken en dat is niet iets wat je wilt.

    Verder heb ik tunnels maar dat is niet echt te vergelijken.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 16:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    minerva66 schreef:
    (...)

    o wuaaw prachtig:D
    Ik wil ook een forward helix(ik ken hem ook zo bij naam)

    Zelf heb ik 3 gaatjes in mijn oor, een tragus piericing en een navelpiercing.

    Piercen is echt duur:( Moet verder sparen. IK wil zowieso nog een paar helix percings en 3 xforward helix.


    Ja inderdaad, maar misschien maar goed dat het duur is, anders had ik er al meer volgens mij.. werkt best verslavend vind ik!
    En oh een tragus piercing vind ik ook mooi, enkel heft mijn zus er slechte ervaringen mee waardoor ik het daar maar niet heb op gewaagd :D
    vind zelf een eskimo* ook super mooi, maar dat gaat slechts bij een droom blijven vrees ik :D hahaha


    *

    ik heb 5 gewone oorgaatjes, 3 helixen, 1 navelpiercing en een traguspiercing. Ik heb van allemaal geen last gehad.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik heb een bridge;) ff een kut gevoel, dat die naald er doorheen gaat. En dan is het over;)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain