• Wat moet ik weten:

    Trailer
    Korte inhoud van je verhaal:
    Titel:
    Tekst die in de trailer moet: (dat kan ik eventueel zelf, maar dan duurt het langer)
    Personages: (liefst bekende acteurs/actrices, zo is het makkelijker beelden terug te vinden)
    Muziek: (die kan ik ook wel zelf)
    Eventueel film/serie: (waar de beelden uit moeten komen)
    Special effect: (als jullie iets speciaals in jullie trailer willen, zal ik dat binnen het mogelijke proberen verwezenlijken.
    bv. beelden die in elkaar over lopen.)

    Tekst op een achtergrond of gewoon op het beeld: (en als je een achtergrond wilt, welke?)
    Extra: (is er iets wat je echt graag wilt en niet onder een van de vorige dingen valt, zet het hier)

    Enkele voorbeeldjes:







    Aanvragen:

    Gwyn ~~~~~ Vana isil -- |1|
    PeterParker ~~~~~ I am the normal boy of Forks || Seth Clearwater -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Blood, tears, feelings -- |1|
    Falkor ~~~~~ A hero's return -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Stille wouden || OP -- |1|
    Natuurix ~~~~~ Where is one direction? -- |1|
    Justforfun1D ~~~~~ Boy Next Window | Janoskians | -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ My Family Are Vampires? -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Dark moon -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ The Killer Inside Of Me || Harry Styles as werewolf -- |1|
    IMrsMoran ~~~~~ The Chase ~ One Direction || MI6 -- |1|
    WenseKronik ~~~~~ Long Life the King -- |1|
    Scrubb ~~~~~ Queen of the seasons -- |1|
    Adamlicious ~~~~~ Are you ready for me? ll Adam Lambert -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Though poppies grow -- |1|
    Canoodle ~~~~~ Little mermaid -- |1|
    niniwa1 ~~~~~ The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle -- |1|
    DAWSONS ~~~~~ Nerdy Perfection |1|
    mysterieus ~~~~~ Our heart beat as one |1|
    TheBadWolf ~~~~~ Teen Wolf: New Pack
    gwilwileth ~~~~~ Courage || Klaine
    Soe ~~~~~ Inception
    Diaval ~~~~~ Dancing on the edge [Divergent]
    PeterParker ~~~~~ Don't Leave Me Alone ~HP story
    TheBadWolf ~~~~~ De sleutel tot mijn ware ik
    Pientie ~~~~~ De sneeuwengel
    Caraphernelia ~~~~~ It's Time To Do It Now And Do It Loud
    mysterieus ~~~~~ A lost love
    mysterieus ~~~~~ It wasn't my fault
    SMASHDOTCOM ~~~~~ Amnesia |5SOS




    Wat moet ik weten:

    Cover
    Titel:
    Korte Samenvatting:
    Plaatjes die je er in wilt:
    Sfeer die het weer moet geven:
    Horizontaal of verticaal:
    Username erop of niet:
    Eventuele Exta's:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    EminemSlim ~~~~~ Liefde door de tralies- narry -- |1| |2| |3|
    EminemSlim ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    Danika ~~~~~ |1| |2|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1|



    Wat moet ik weten:

    Gif
    Naam Story/tekst die erop moet:
    Username: (als die erop moet)
    Korte beschrijving: (als je verhaal wilt)
    Gifs die erin moeten:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    Skoda ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    PeterParker ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1| |2|
    Tenace ~~~~~ |1|
    Scribe ~~~~~ |1| |2| |3| |4| |5|
    DAWSONS ~~~~~ |1| |2|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1| |2|


    Let op:
    Gelieve usernameveranderingen door te geven.
    Als je geen cover/trailer meer nodig hebt, zeg dat dan alsjeblieft. Dan kan ik alvast iemand anders verder helpen.
    Ik werk een cover/trailer af wanneer ik er inspiratie voor heb. Het kan dus de ene keer langer duren dan de andere.
    Zet bovenaan je lijst of je een trailer, cover of gif wilt alsjeblieft
    Je gifs moeten ongeveer dezelfde vorm hebben. Vierkante gifs bij rechthoekige werkt niet zo goed.
    Geen horror! Dit is omdat ikzelf daar niet naar kan kijken en beelden mooi samen zetten zonder ernaar te kijken, lukt niet goed. (; (--> alleen voor trailer)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Trailer
    Korte inhoud van je verhaal:Al sinds haar veertiende weet Elena dat ze geadopteerd is. Enkel weet ze niets meer wat er daarvoor is gebeurd. De meeste meisjes op school kijken naar haar op of zijn jaloers op haar en de jongens trekt ze aan als vliegen, zonder iets te doen. Maar dat moet ze allemaal niet, er is niets dat haar aandacht trekt. Maar nadat ze de eerste film van de hobbit heeft gezien, gaat ze op zoek naar sporen aangezien er herinneringen opduiken. Maar wat als ze op een dag een geheime doorgang vindt en terug komt waar ze vandaan komt? Wat als lijkt dat alles wat ze kende, grote leugens zijn?

    Elena heet eigenlijk Maeve, maar doordat ze erg verwond is geraakt besloot men haar naar een andere wereld te brengen en verloor ze haar geheugen. Daarvoor was ze goed bevriend met Thranduil en eigenlijk ook verliefd op hem. Maar omdat zijn vader Thranduil al had uitgehuwelijkt, kond hun liefde niet bestaan en besloot zijn vader daar een stokje voor te steken en verwondde hij Maeve. Via een portaal die enkel een nimf kan maken, komt ze terecht op de Aarde die wij kennen.
    Ze heeft Thranduil ontmoet toen ze wegvluchtte van een reuzespin en hij redde haar. Nadien komt hij te weten dat ze speciale krachten heeft, ook al is ze nog maar een 10 jarig meisje. En ze groeit op onder zijn beschermende ogen.
    Titel: A lost love
    Tekst die in de trailer moet: Once there was a little child
    Afraid, alone and homeless
    Someone brave took care of her
    Make her to the woman she is now
    But there was no future for them
    And they been separeted
    After a long, long time
    She finds her way back where she belongs
    But what happens if her heart starts to love someone else?
    Will she choose for her long lost love,
    Or will she choose for the one who stole her heart resently?
    (Ik hoop dat mijn engels goed is, verbeter maar als ik fouten heb getypt want heb net nachtwerk achter de rug haha xd)
    Personages: Maeve (in het begin bekend als Elena), Thranduil(mag eventueel ook beelden vanuit Lord of the rings gebruikt worden voor hem), Bree, de 13 dwergen maar vooral Fili
    Muziek: let it go maar de frozen editie (niet die dat Demi Lovato zingt) en Let her go van the passenger
    Eventueel film/serie: The hobbit, Frozen
    Special effect: je kiest zelf maar, aangezien ik daar allemaal niet zo goed in ben hehe :D
    Extra: Graag wil ik het beeld scheppen tussen Thranduil en Maeve (uiterlijk van Elsa), waarna Thranduil haar moet "loslaten",, daarna zien ze elkaar pas terug als Thranduil koning is en ondertussen een zoon heeft enzo. In de tussentijd trekt Maeve op met de dwergen en voor ze Thranduil terug ziet, denkt ze nog steeds dat ze Elena heet (aangezien ze haar geheugen verloren was vanaf haar 14de) en ze wordt verliefd op de dwerg Fili. Als het kan, wil ik dat Thranduil wat jaloers reageert en zogezegd hun daarom allemaal laat opsluiten. Als hij alle herinneringen "ophaalt", kan ze zich alles terug herinneren en weet ze niet meer aan wie haar hart echt behoort. Dat moet op het einde nog steeds een raadse blijven, zodat enkel ik weet voor wie ze gaat kiezen :D.


    Trailer
    Korte inhoud van je verhaal:Once upon a time... Zo beginnen de meeste sprookjesverhalen. Maar onderhands weten dat niet alles waar is wat we kennen, niet elk sprookje eindigd goed. Wat zou er gebeuren, moest Belle niet terug gekeerd zijn naar Rumpelstiltskin die avond? Wat als ze terug vlucht naar huis, zonder de boze koningin op haar pad tegen te komen?

    Aura is een beeldschone vrouw, maar ze ontkent het steeds. Zonder haar weet blijkt ze eigenlijk de koning's bastaarddochter te zijn. Diegene die haar ontvoert heeft, blijkt dit te ontdekken en confronteert haar met van alles, tot ze op een dag het niet meer kan houden. Wat als hij het haar vertelt wat hij ontdekt heeft? Wat als blijkt dat hij dacht dat ze hem voorgelogen had? Kan hij haar nog op tijd redden voor ze sterft?
    Titel: It wasn't my fault ...
    Tekst die in de trailer moet: Once upon a time...
    Belle was a prisoner at the beast his castle
    but when he let her go
    She never return
    He got angry
    And kidnapt another woman
    Who steals his heart
    But when he discovers a secret
    That even she didn't know
    He gets angry at her
    Will he see that she didn't know
    Or shall she die because he didn't hear her words?
    Personages: Rumpelstiltskin ofc., Belle in het begin, Aura (gespeeld door Emma Roberts)
    Muziek: coming home - skylar grey
    Eventueel film/serie: Once upon a time (serie), Emma Rose Roberts (met bruin haar), Belle en het beest voor de stemmen (sommige stukken tekst tussen hun twee zijn mooi, maar wel de naam Belle weglaten aub ;D)
    Extra: Wat ik graag wil laten zien, is: Aura is een bakkersvrouw en wordt mishandelt door haar man, Rumpelstiltskin laat Belle gaan, maar Belle komt niet meer terug. Rumpel wordt boos, laat iets stuk ofzo,, ontvoert daarom Aura en zij wordt zijn nieuwe poetsvrouw enzo. Hij komt te weten dat ze een bastaard dochter is van de koning en slaat door, waardoor hij Aura pijn doet zonder dat hij dat beseft. Het einde moet open blijven, dus blijft Aura leven of niet?
    Ik weet het, ik vraag er meteen twee maar beiden story's staan nog niet online/zijn nog niet begonnen, dus ik heb nog even voor ik ze graag wil :) Hopelijk wil je ze beiden doen :)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 2:43 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    ^Staat erbij! (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Trailer
    Korte inhoud van je verhaal: Kimberly is dus één van de zovelen fans van 5 Seconds Of Summer, ze heeft een gigantische crush op Ashton Irwin. Ze heeft al een hele tijd contact met ene SMASHDOTCOM, een jongen die ze leerden kennen op een 5SOS chatforum. Hij is zelfs haar beste vriend. Hun ontmoeting kan een van de beste momenten uit haar leven betekenen. Tijdens hun ontmoeting komt hij dingen over haar te weten en daardoor neemt hij een beslissing die niet alleen haar leven zal veranderen of het zijne maar ook van iemand anders.

    Zuchtend sluit het meisje de laptop, na het zoveelste chatgesprek met de jongen waar haar hart zou moeten toebehoren. Hij was er steeds ook al kende ze hem enkel via het web en hadden ze nog nooit afgesproken toch vertelde ze elkaar hun diepste gevoelens. Hij is perfect dacht ze bij haar eigen maar toch behoorde haar hart toe aan iemand anders, iemand die haar niet kende en waarschijnlijk ook nooit zal kennen. De enige echte Ashton Irwin van 5 Seconds Of Summer, aan haar kamer muur hing een gigantische poster van hem. Na hun oogcontact tijdens een concert van 5SOS was ze verloren en vastberaden dat ze meant to be waren. Zuchtend viel ze in slaap terwijl er een traan ontsnapte uit haar ooghoek.

    Titel: Amnesia |5SOS
    Tekst die in de trailer moet:
    Always alone crushing over a celebrity
    Wishing they were together
    But there was no future for them
    And they been separeted
    After a meeting things will change
    He showed the meaning of real friendship
    Personages: Kimberly en Ashton Irwin
    Muziek: A Thousand Years
    Eventueel film/serie: /
    Special effect: Oh kies jij maar ik ben niet zo goed in zulke dingen haha (:
    Extra: Graag zou ik hebben dat er gifs van Ashton in worden verwerkt. In de spoiler heb ik enkele foto's die er in mogen (: buiten de tekst en de foto's/gifs van Ashton natuurlijk haha (:


    https://www.youtube.com/watch?v=Ood4rPBLapo
    Hopelijk is ie goed zo. Laat maar weten als het anders moet. (:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 16:54 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gwyn schreef:

    https://www.youtube.com/watch?v=Ood4rPBLapo
    Hopelijk is ie goed zo. Laat maar weten als het anders moet. (:



    O
    My
    GODDDDD!!!!


    ik vind hem echt zooooooo nice!!!!
    wauw just wauw!!!!



    alleen wij missen nog Isaac Lahey en Malia Tate in de voorstukjes..

    Ik twijfel nu of ik die erbij hebt gezet... Isaac dacht ik wel zeker

    Ik hoop dat deze er nog bij kunnen?

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 19:51 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ^Zij stonden er niet bij (;
    Maar ik zal eens kijken. Het valt zeker nog te doen (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gwyn schreef:
    ^Zij stonden er niet bij (;
    Maar ik zal eens kijken. Het valt zeker nog te doen (;






    gelukkig! :)

    want ik heb een overstuurde gabriella die Isaac mist hahaha

    als je hulp nodig hebt hoor ik het graag!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ^Ik ben bijna klaar. (;
    Gelukkig zijn er veel van die fanfic filmpjes over Teen Wolf :p


    “To live will be an awfully big adventure.”


    https://www.youtube.com/watch?v=HP0FR2HzoEM&feature=youtube_gdata

    Dit beter? (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gwyn schreef:



    nu is hij perfect en compleet^^

    thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaankk you!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ^Graag gedaan!!! (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Femke?
    ik wil graag weer een trailer bij je laten maken maar mijn eerste vraag is of je tegen bloed kan :')


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ^Waarschijnlijk niet ;p
    Valt te zien hoe erg het is, maar iemand vroeg me ooit beelden te zoeken van The Walking Dead voor een trailer en ik kan je zeggen, dat was al teveel voor me ;/
    Het is me niet gelukt de trailer te maken.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 14:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gwyn schreef:
    ^Waarschijnlijk niet ;p
    Valt te zien hoe erg het is, maar iemand vroeg me ooit beelden te zoeken van The Walking Dead voor een trailer en ik kan je zeggen, dat was al teveel voor me ;/
    Het is me niet gelukt de trailer te maken.



    Nou, Soe en ik herschrijven een verhaal en kortgezegd gaat het zo:

    Een forensisch onderzoeker krijgt een kans op promotie en krijgt een zaak aangewezen. Wanneer er een tweede moord wordt gepleegd, ziet ze een link met de vorige moord. Ze hebben temaken met een seriemoordenaar. En de moorden houden niet op

    We pakken sws flimpjes van CSI als je daar tegen kan.
    Verder moeten we even kijken.
    Kijk maar of je dit wilt doen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)


    Nou, Soe en ik herschrijven een verhaal en kortgezegd gaat het zo:

    Een forensisch onderzoeker krijgt een kans op promotie en krijgt een zaak aangewezen. Wanneer er een tweede moord wordt gepleegd, ziet ze een link met de vorige moord. Ze hebben temaken met een seriemoordenaar. En de moorden houden niet op

    We pakken sws flimpjes van CSI als je daar tegen kan.
    Verder moeten we even kijken.
    Kijk maar of je dit wilt doen

    Ik kan het in ieder geval proberen. (:



    NIEUW TOPIC!






    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:01 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”