• Flappy bird het spel dat je de neiging geeft om je mobiel, ipod of ander elektronisch apparaat waarop je het kunt spelen, tegen de muur aan te gooien.

    Heeft iemand ook een hekel aan dat stomme vogeltje dat maar niet tussen de pijpen door wilt vliegen? En wat is jullie record?
    De mijne is 33, echt fantastisch :')

    EDIT: nieuw record: 51


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 16:09 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    My god, ik kom niet verder dan 26. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chocolata schreef:
    (...)
    Zelf oord? Bedoel je zelfmoord? Eh, welke? :'D
    haha stomme ipad, net nu ik zoiets had van laat ik het eens gaan proberen.....
    Ehm iemand haalde het steeds niet ofzo en heeft zelfmoord gepleegd, althans dat hoorde ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)haha stomme ipad, net nu ik zoiets had van laat ik het eens gaan proberen.....
    Ehm iemand haalde het steeds niet ofzo en heeft zelfmoord gepleegd, althans dat hoorde ik

    Aaah, zo bedoelde je dat. Nou, al die berichten erover zijn hartstikke fake en ik denk niet dat er echt iemand zelfmoord heeft gepleegd, al kan het natuurlijk altijd met al die gekken in deze wereld.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hahaha, hoorde net op de Britse nieuwszender de volgende quote van de maker: "I've taken Flappy Bird out of the Appstore. I couldn't take it anymore".

    That escalated quickly.


    ars moriendi

    57 is mijn record. Ik heb dus echt helemaal niet de neiging om mijn mobiel tegen de muur te gooien ofzo
    En ik snap het ook niet helemaal dat mensen dat doen
    Zonde van je mobiel
    Iemand uit mijn klas heeft haar Iphone 5s tegen de muur gegooid -.-


    Spoiler alert: you will save yourself

    Heb het opgezocht. De man verwachtte dit succes niet en zijn normale leven leed eronder dus vandaar.... En hij wilt het niet verkopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jauregui schreef:
    Mijn record is 99, haha.


    MIJNE OOK!

    Bokssssssssss :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    *doet een dansje*

    Nieuw record, nieuw recohord nieuw recohord nieuw recohord

    *danst vrolijk verder*

    118!!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    66 ..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik zit echt al dagen vast bij 40. D:


    everything, in time

    29. :Y)

    Ik zit al dagen vast bij 46.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn record was 3, en toen ik niet verder kwam heb ik het er weer afgesodemieterd. Ik vind het echt een verschrikkelijk spel. Ik dacht dat het uit de Playstore gehaald zou worden? Nou, ook al is dat zo, er is nu toch alweer een ander gelijksoortig spel. Ik vind het in één woord; ruk.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Noticed schreef:
    Mijn record was 3, en toen ik niet verder kwam heb ik het er weer afgesodemieterd. Ik vind het echt een verschrikkelijk spel. Ik dacht dat het uit de Playstore gehaald zou worden? Nou, ook al is dat zo, er is nu toch alweer een ander gelijksoortig spel. Ik vind het in één woord; ruk.


    Het is uit de appstore gehaald, alleen als je het al gedownload had kun je het gewoon blijven spelen. En ja, er is een app dat gewoon precies hetzelfde is. Dat is echt ziek, verzin lekker zelf iets met je fantasie.

    Meraki schreef:
    Ik zit echt al dagen vast bij 40. D:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.