• Flappy bird het spel dat je de neiging geeft om je mobiel, ipod of ander elektronisch apparaat waarop je het kunt spelen, tegen de muur aan te gooien.

    Heeft iemand ook een hekel aan dat stomme vogeltje dat maar niet tussen de pijpen door wilt vliegen? En wat is jullie record?
    De mijne is 33, echt fantastisch :')

    EDIT: nieuw record: 51


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 16:09 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Daemones schreef:
    Ik wordt echt zenuwachtig als ik bijna een nieuwe highscore heb en daardoor gaat het mis ;x

    Ja omg, dat heb ik ook :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Daemones schreef:
    Ik wordt echt zenuwachtig als ik bijna een nieuwe highscore heb en daardoor gaat het mis ;x


    Ik heb precies hetzelfde.

    Daemones schreef:
    Ik wordt echt zenuwachtig als ik bijna een nieuwe highscore heb en daardoor gaat het mis ;x


    Omg, ja! D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En toen was het spel uit de App Store, al kun je het eens gedownload nog altijd spelen. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    En toen was het spel uit de App Store, al kun je het eens gedownload nog altijd spelen. :Y)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    En ik zit nog altijd vast. Ik kom niet hoger dan 61. (cat)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Iemand heeft vandaag 136 op mijn mobiel gehaald n_n Hoe moet ik dat nou verbeteren?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Iemand heeft vandaag 136 op mijn mobiel gehaald n_n Hoe moet ik dat nou verbeteren?

    Uhh, niet?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    BastiIIe schreef:
    Iemand heeft vandaag 136 op mijn mobiel gehaald n_n Hoe moet ik dat nou verbeteren?


    gewoon zeggen dat jij dat gehaald hebt xd


    You can't not look cool with a crossbow.

    BOEJA


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ugh, en ik zit hier met mijn 71 (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Chocolata schreef:
    En toen was het spel uit de App Store, al kun je het eens gedownload nog altijd spelen. :Y)
    dus daarom krijg ik hem niet gevonden, is dat door die zelf oord


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn record is 99, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    IrishNialler schreef:
    (...) dus daarom krijg ik hem niet gevonden, is dat door die zelf oord


    Nop, ik heb gehoord dat de makers van Mario Bros het er té veel op vonden lijken en een klacht hebben ingediend ofzoiets - maar heb ook gehoord dat de maker van Flappy Bird bang was voor klachten van hun en het daarom heeft verwijderd.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    IrishNialler schreef:
    (...) dus daarom krijg ik hem niet gevonden, is dat door die zelf oord

    Zelf oord? Bedoel je zelfmoord? Eh, welke? :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it