• Flappy bird het spel dat je de neiging geeft om je mobiel, ipod of ander elektronisch apparaat waarop je het kunt spelen, tegen de muur aan te gooien.

    Heeft iemand ook een hekel aan dat stomme vogeltje dat maar niet tussen de pijpen door wilt vliegen? En wat is jullie record?
    De mijne is 33, echt fantastisch :')

    EDIT: nieuw record: 51


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 16:09 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sillage schreef:
    (...)

    Het is geen rare zet.
    Ik weet niet of je al die berichten heb gezien van punten waarom hij het weghaald.
    1: Jongen in Amerika vermoorde zijn eigen broer omdat deze een hogere highscore had.
    2: Jongen in Gelderland heeft zelfmoord gepleegt.
    3: Nog 2 moorden van weet ik niet waar meer.
    4: De bedenker is een dood normale man. Hij deed het voor de fun. Nu wil iedereen alleen maar zijn geld.



    Ohhh wauw...


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat van die (zelf)moorden is trouwens grotendeels nep. Al die zogenaamde screenshots die op Facebook te vinden zijn, zijn fake, hoewel het heel goed mogelijk is dat het ergens echt is gebeurd. Maar goed, balen dan.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 0:00 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Flappy Bird doet het bij mij inderdaad niet meer.


    Pretty is just a pretty word.

    Bij mij wel nog?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Bij mij wel nog?


    Queer zijn is gewoon alles

    Maar als ie uit de app-store enz gehaald word, wordt ie dan ook automatisch van je telefoon/tablet verwijderd?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Sillage schreef:
    (...)

    Het is geen rare zet.
    Ik weet niet of je al die berichten heb gezien van punten waarom hij het weghaald.
    1: Jongen in Amerika vermoorde zijn eigen broer omdat deze een hogere highscore had.
    2: Jongen in Gelderland heeft zelfmoord gepleegt.
    3: Nog 2 moorden van weet ik niet waar meer.
    4: De bedenker is een dood normale man. Hij deed het voor de fun. Nu wil iedereen alleen maar zijn geld.

    I don't take that seriously. Als het wel echt is, dan moet je wel een zeer zielig persoon zijn om hiervoor zelfmoord te plegen. Als je je broer daarvoor vermoordt, dan scheelt er iets met jou en niet met dat spel.


    Take me to wonderland

    Mijn high score is 18, wut


    Firm believer of all that is magic

    Chocolata schreef:
    *Zoekt "Flappy Bird" in de Play Store van Google*

    (...)

    Chocolata je hebt je doodvonnis getekend mijn record was 4 ,ik heb hem dan verwijderd omdat ik er verslaafd aan geraakte ... :| xx


    CHAOS

    TwiLoverEva schreef:
    (...)
    Chocolata je hebt je doodvonnis getekend mijn record was 4 ,ik heb hem dan verwijderd omdat ik er verslaafd aan geraakte ... :| xx

    Ik heb het al gedownload en ik leef nog, haha. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Schijnbaar maakt het voor jullie niks uit. Dat het uit de appstore wordt gehaald, dat betekent niet dat het meteen uit je apps gaat. Dat zei mij vriend.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn high score is 6 en dat werkt zodanig op mijn zenuwen dat ik dat hele spel mentaal eigenlijk niet aan kan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Chocolata schreef:
    (...)
    Ik heb het al gedownload en ik leef nog, haha. :'D

    Aargh mijn verslaving kon er niks aan doen en ik heb hem weer gedownload trouwens mijn record nu is 6 snik ben er trots op snik :'):Y)


    CHAOS

    Flappy Bird deed het vandaag weer bij mij, en ik kan met trots zeggen dat ik een score heb gehaald van 208. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Litch schreef:
    Flappy Bird deed het vandaag weer bij mij, en ik kan met trots zeggen dat ik een score heb gehaald van 208. :Y)

    208 :o

    Ik was al trots op mijn record van 25 :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.