• Flappy bird het spel dat je de neiging geeft om je mobiel, ipod of ander elektronisch apparaat waarop je het kunt spelen, tegen de muur aan te gooien.

    Heeft iemand ook een hekel aan dat stomme vogeltje dat maar niet tussen de pijpen door wilt vliegen? En wat is jullie record?
    De mijne is 33, echt fantastisch :')

    EDIT: nieuw record: 51


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 16:09 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Arg, mijn buurjongen zit nu in de 300 D;


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik zit op 89! Ik wil minimaal 100, dan is mijn levensdoel bereikt. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb het spel niet op mijn eigen mobiel, daarvoor vind ik het een tijdverspilling, maar af en toe speel ik het wel op die van een ander. Mijn record is een schamele 9. Toch ben ik er blij mee, voor de weinige keren dat ik het doe. :Y)


    :)

    ik zou het vandaag nog wel extra veel spelen want misschien word het alsnog van je mobiel gehaald...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wacht,
    waarom wordt het uit de app-store gehaald? Ik mis nogal wat volgens mij.

    Orenda schreef:
    Wacht,
    waarom wordt het uit de app-store gehaald? Ik mis nogal wat volgens mij.

    Omdat de ontwikkelaar (ik heb geen idee hoe hij heet) de druk en zijn plotselingen bekendheid niet aankan, geloof ik.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Omdat de ontwikkelaar (ik heb geen idee hoe hij heet) de druk en zijn plotselingen bekendheid niet aankan, geloof ik.


    Hij heeft geen reden gegeven waarom hij het laat verwijderen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb het daarstraks eens geprobeerd op de smartphone van een vriendin en toen kwam ik aan één. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Hij heeft geen reden gegeven waarom hij het laat verwijderen.

    I am sorry ‘Flappy Bird’ users, 22 hours from now, I will take ‘Flappy Bird’ down. I cannot take this anymore.

    &

    I can call ‘Flappy Bird’ is a success of mine. But it also ruins my simple life. So now I hate it.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn broer zegt dat de makers van Mario hebben geklaagd, omdat het teveel op Mario lijkt en dat de maker van Flappy Bird het spel daarom heeft verwijderd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sowieso. Alleen de flappy bird zelf is niet van Mario.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wat raar.
    Wordt je spel beroemd, doe je dit. Whuuut.

    Flapper schreef:
    Ik zit op 89! Ik wil minimaal 100, dan is mijn levensdoel bereikt. :Y)


    Nooit te vroeg juichen.

    Ik dacht; "YES, EINDELIJK, 100!" *pok* "Nooooooooo 99."


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vincie schreef:
    (...)

    Nooit te vroeg juichen.

    Ik dacht; "YES, EINDELIJK, 100!" *pok* "Nooooooooo 99."


    Ik heb serieus medelijden. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wordt echt zenuwachtig als ik bijna een nieuwe highscore heb en daardoor gaat het mis ;x


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'