• Wees welkom en geniet van de bruiloft.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Robin's nieuwe twitter ava.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Treaty schreef:
    Robin's nieuwe twitter ava.


    Oh fuck.


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Oh fuck.

    So sexy.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik flipte totaal in de les man, was zo kwaad geworden.
    Jeff naast me ook de hele tijd 'Ness, rustig. Straks krijg je nog een hartaanval ofzo.'
    Ik was zo pissed dat hij mij eruit wou hebben en een ander gewoon daar de klas liet rennen en gillen. Like no, mij discrimineren? Nee, klaar.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Vreemd van die leraar, in die spoilers, Ness.. En die verontschuldiging ook.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    @ Mir, same same SAMEEEE.
    @ Ness, nawh. Ik snap het wel.


    Danmarks Dynamite.

    Treaty schreef:
    Vreemd van die leraar, in die spoilers, Ness.. En die verontschuldiging ook.


    Ja, die verontschuldigingen lijken net van een vriend ofzo, haha.


    Danmarks Dynamite.

    Escada schreef:
    (...)


    Maar jij bent geen bitch :'D.


    That is a perfect copy of reality.


    Danmarks Dynamite.

    Woodley schreef:
    (...)

    Heb ik gemerkt

    I knew you would agree.


    That is a perfect copy of reality.

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Ja, die verontschuldigingen lijken net van een vriend ofzo, haha.

    Ja, inderdaad. En ook dat ze niet meer naar de les hoeven...


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Gwalchmei schreef:


    Fuck asdkjefcierhgfvidfg


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Treaty schreef:
    (...)
    Fuck asdkjefcierhgfvidfg


    Hehehe. :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Treaty schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad. En ook dat ze niet meer naar de les hoeven...


    Rekenen is alleen voor ons, buiten school. Een verplicht examenvak, en we moeten het volgen. We hebben een toets gemaakt en degene die een onvoldoende hadden moesten alsnog iedere week komen. Ik en nog een hele groep, er waren maar vijf mensen met een voldoende, moesten dus komen. Maar ik durf te wedden dat we sowieso geen rekenen meer zouden krijgen en hij dat nu gebruikt heeft om ons hem te laten 'vergeven'. Aangezien er al een half jaar voorbij is.
    Anyways, hij heeft dit echt gezegd tegen me. En ik heb ze letterlijk over getyped, dus of je het gelooft ligt aan jullie. Maar ik mag hem niet meer, met zijn klote regels. Hij is ook de enige leraar die ik ooit op zo een manier heb tegen gesproken.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    (...)

    Rekenen is alleen voor ons, buiten school. Een verplicht examenvak, en we moeten het volgen. We hebben een toets gemaakt en degene die een onvoldoende hadden moesten alsnog iedere week komen. Ik en nog een hele groep, er waren maar vijf mensen met een voldoende, moesten dus komen. Maar ik durf te wedden dat we sowieso geen rekenen meer zouden krijgen en hij dat nu gebruikt heeft om ons hem te laten 'vergeven'. Aangezien er al een half jaar voorbij is.
    Anyways, hij heeft dit echt gezegd tegen me. En ik heb ze letterlijk over getyped, dus of je het gelooft ligt aan jullie. Maar ik mag hem niet meer, met zijn klote regels. Hij is ook de enige leraar die ik ooit op zo een manier heb tegen gesproken.


    Ja dan lijkt het inderdaad zodat jullie hem vergeven.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.