• Wees welkom en geniet van de bruiloft.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    (...)

    Rekenen is alleen voor ons, buiten school. Een verplicht examenvak, en we moeten het volgen. We hebben een toets gemaakt en degene die een onvoldoende hadden moesten alsnog iedere week komen. Ik en nog een hele groep, er waren maar vijf mensen met een voldoende, moesten dus komen. Maar ik durf te wedden dat we sowieso geen rekenen meer zouden krijgen en hij dat nu gebruikt heeft om ons hem te laten 'vergeven'. Aangezien er al een half jaar voorbij is.
    Anyways, hij heeft dit echt gezegd tegen me. En ik heb ze letterlijk over getyped, dus of je het gelooft ligt aan jullie. Maar ik mag hem niet meer, met zijn klote regels. Hij is ook de enige leraar die ik ooit op zo een manier heb tegen gesproken.


    Ik heb ook rekenen?


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb ook rekenen, 10 minuten van de les van wiskunde.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    @Gabe, maar jij zit niet meer op de middelbare. Right?
    @Mir, ik dus een volledig lesuur. Het negende, en die bestaat niet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    @Gabe, maar jij zit niet meer op de middelbare. Right?
    @Mir, ik dus een volledig lesuur. Het negende, en die bestaat niet.


    Jawel, HAHA. Ik heb rekenen. Ze zeiden dat het nog niet verplicht is om te halen, maar volgensmij moeten wij het ook gewoon halen.

    HAHA bij ons hebben ze ook negende uren. Ik heb het ook na school btw, rekenen. Het achtste. Precies hoe jullie het ook doen!


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben altijd blij als die man zegt: "We gaan nu rekenen doen." YES geen moeilijke formules en weet ik wat. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Jawel, HAHA. Ik heb rekenen. Ze zeiden dat het nog niet verplicht is om te halen, maar volgensmij moeten wij het ook gewoon halen.

    HAHA bij ons hebben ze ook negende uren. Ik heb het ook na school btw, rekenen. Het achtste. Precies hoe jullie het ook doen!


    Bij ons gaan de uren tot het achtste, en het negende is er alleen bij ons. Dat weet ik want onze school is zo klein dat ze alle klassenroosters op een a4tje kunnen krijgen en die uitdelen. Dus het bestaat bij ons niet, echt.
    En als ik het goed heb moeten jullie het halen, maar staat het niet op je diploma. De mensen die volgend jaar examen doen hoeven het niet te halen, en het telt voor beide jaren niet mee. Alleen staat het voor de huidige derde klassers straks wel op je diploma. Maar dat is wat ik heb gehoord.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Wij hadden laatst een paar rekenlessen en een rekentoets :3 Maar alles rijdens wiskunde.

    Ik heb ook ekenen.
    Wow. De '' doet het niet.


    Reality's overrated.

    Iemand zin om commentaa te leveen op mijn halve ape iets achtigs. Of het kleine stukje dat ik nu heb.


    Reality's overrated.

    Escada schreef:
    (...)

    Bij ons gaan de uren tot het achtste, en het negende is er alleen bij ons. Dat weet ik want onze school is zo klein dat ze alle klassenroosters op een a4tje kunnen krijgen en die uitdelen. Dus het bestaat bij ons niet, echt.
    En als ik het goed heb moeten jullie het halen, maar staat het niet op je diploma. De mensen die volgend jaar examen doen hoeven het niet te halen, en het telt voor beide jaren niet mee. Alleen staat het voor de huidige derde klassers straks wel op je diploma. Maar dat is wat ik heb gehoord.


    Ik hoorde juist dat het wel op je diploma staat, maar het niet uit maakt of je het haalt..


    Danmarks Dynamite.

    Mijn kop knalt uit elkaa.


    Reality's overrated.

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Ik hoorde juist dat het wel op je diploma staat, maar het niet uit maakt of je het haalt..


    Niet voor jullie, toch? Want daarom hebben we bij ons op school niet zoveel aandacht gericht op de vierde klassers dat ze moeten rekenen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Kerberos schreef:
    Iemand zin om commentaa te leveen op mijn halve ape iets achtigs. Of het kleine stukje dat ik nu heb.

    Ape?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Treaty schreef:
    (...)
    Ape?


    Vekachting.


    Reality's overrated.

    Kerberos schreef:
    (...)

    Vekachting.

    O rape HAHA


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.