• Mijn vriend en ik waren al een tijdje opzoek naar, oorspronkelijk, 1 kitten, een Britse Korthaar om precies te zijn.
    Maar naar lang zoeken en verschillende rassen af te gaan hebben we sinds vorige week 2 kittens, 2 Maine Coons om precies te zijn!




    De Black Tabby met wit is een 14 weken oud katertje met de naam Bruce en de Black Smoke is een 17 weken oud poesje met de naam Neve.

    Om dit topic toch nog een beetje nut te geven:
    Welke huisdieren hebben jullie/zouden jullie graag hebben? ^-^

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wat een lieverds c;
    Ik zou er graag nog een kat bij hebben, maar dat zou zielig zijn voor Pim.


    26 - 02 - '16

    Ik wil verdorie ook een main coon(cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Noctis schreef:
    Wat een lieverds c;
    Ik zou er graag nog een kat bij hebben, maar dat zou zielig zijn voor Pim.


    Waarom is dat zielig voor Pim? Misschien vindt'ie het juist leuk. c:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ahh, wat lief!
    Kittens zijn zo ontzettend schattig.

    Ik heb een jonge kat, Gerrit. Hij is ongeveer 8 maanden oud, geloof ik.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Elmorria schreef:
    Ik wil verdorie ook een main coon(cat)


    ik kan het ras in ieder geval aanraden. Ze zijn veel aanhankelijker dan andere rassen vind ik persoonlijk, ook erg lief tegenover vreemden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Somniar schreef:
    Ahh, wat lief!
    Kittens zijn zo ontzettend schattig.

    Ik heb een jonge kat, Gerrit. Hij is ongeveer 8 maanden oud, geloof ik.


    Ja, ze zijn super schattig. Al kan ik niet wachten tot ze groot zijn, ben erg benieuwd welke grootte ze gaan bereiken. c:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Waarom is dat zielig voor Pim? Misschien vindt'ie het juist leuk. c:


    Pom, Pim's broertje onderdrukte Pim gigantisch en die leeft nu niet meer, maar ik ben dus bang dat Pim ook onderdrukt gaat worden door een eventuele nieuwe kat.


    26 - 02 - '16

    Noctis schreef:
    (...)

    Pom, Pim's broertje onderdrukte Pim gigantisch en die leeft nu niet meer, maar ik ben dus bang dat Pim ook onderdrukt gaat worden door een eventuele nieuwe kat.


    Oh, ja. Dat kan natuurlijk ook. Je kan ook kijken van, is Pim nu gelukkiger dan toen zijn broertje er nog was?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Oh, ja. Dat kan natuurlijk ook. Je kan ook kijken van, is Pim nu gelukkiger dan toen zijn broertje er nog was?


    Ja, hij lijkt vele malen gelukkiger.


    26 - 02 - '16

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Ja, ze zijn super schattig. Al kan ik niet wachten tot ze groot zijn, ben erg benieuwd welke grootte ze gaan bereiken. c:

    Haha, ja.
    Mijn kat is enorm geworden in een paar maanden tijd, wat niet aan zijn voer lag. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Noctis schreef:
    (...)

    Ja, hij lijkt vele malen gelukkiger.


    Dan zou ik het inderdaad ook niet doen. Sommige katten zijn nou eenmaal niet gemaakt om met andere samen te leven.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Dan zou ik het inderdaad ook niet doen. Sommige katten zijn nou eenmaal niet gemaakt om met andere samen te leven.


    Dat denk ik ook ja (;
    Maar ja. Als ik later een eigen huis heb kan ik zelf ook wel twee leuke katten nemen ^^


    26 - 02 - '16

    Somniar schreef:
    (...)
    Haha, ja.
    Mijn kat is enorm geworden in een paar maanden tijd, wat niet aan zijn voer lag. :')


    Bij deze 2 is het gewoon typisch dat ras. Ze kunnen echt gigantisch groot worden. (voor een kat) c:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Noctis schreef:
    (...)

    Dat denk ik ook ja (;
    Maar ja. Als ik later een eigen huis heb kan ik zelf ook wel twee leuke katten nemen ^^


    Ja, inderdaad. ^-^
    Misschien dat het ook wel helpt als ze uit een verschillend nest komen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. ^-^
    Misschien dat het ook wel helpt als ze uit een verschillend nest komen.


    Zou kunnen ja ^^


    26 - 02 - '16