• Mijn vriend en ik waren al een tijdje opzoek naar, oorspronkelijk, 1 kitten, een Britse Korthaar om precies te zijn.
    Maar naar lang zoeken en verschillende rassen af te gaan hebben we sinds vorige week 2 kittens, 2 Maine Coons om precies te zijn!




    De Black Tabby met wit is een 14 weken oud katertje met de naam Bruce en de Black Smoke is een 17 weken oud poesje met de naam Neve.

    Om dit topic toch nog een beetje nut te geven:
    Welke huisdieren hebben jullie/zouden jullie graag hebben? ^-^

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    AnnaxElsa schreef:
    (...)
    Whahah ja, ik heb een slechte camera + mijn kat wil nooit stil zitten + als hij stilzit en ik ga mijn camera pakken is hij daarna weer bezig = geen mooie foto's van theo :p


    Heb je al eens geprobeerd z'n aandacht te trekken met een bewegend voorwerp of iets dat geluid maakt en dat vlak boven/onder je camera houden. Dan kijken ze je kant op, als het goed is dan, en dat moment kan je mooi pakken om een foto te maken (;


    26 - 02 - '16

    Noctis schreef:
    (...)

    Heb je al eens geprobeerd z'n aandacht te trekken met een bewegend voorwerp of iets dat geluid maakt en dat vlak boven/onder je camera houden. Dan kijken ze je kant op, als het goed is dan, en dat moment kan je mooi pakken om een foto te maken (;

    Oew, ga ik eens proberen! Hij ligt nu te slapen dus kan ik mn gang gaan :Y)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Noctis schreef:
    (...)

    Heb je al eens geprobeerd z'n aandacht te trekken met een bewegend voorwerp of iets dat geluid maakt en dat vlak boven/onder je camera houden. Dan kijken ze je kant op, als het goed is dan, en dat moment kan je mooi pakken om een foto te maken (;

    Dat helpt hier ook het beste, en dan te beseffen dat het kittens zijn. Maar dan zijn ze gewoon super aandachtig en hebben ze het niet door.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ahhhw, zo ka-wa-ii! ;D. I love cats, they're so adorable. <3
    Ik wil ook een katje. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.