• Mijn vriend en ik waren al een tijdje opzoek naar, oorspronkelijk, 1 kitten, een Britse Korthaar om precies te zijn.
    Maar naar lang zoeken en verschillende rassen af te gaan hebben we sinds vorige week 2 kittens, 2 Maine Coons om precies te zijn!




    De Black Tabby met wit is een 14 weken oud katertje met de naam Bruce en de Black Smoke is een 17 weken oud poesje met de naam Neve.

    Om dit topic toch nog een beetje nut te geven:
    Welke huisdieren hebben jullie/zouden jullie graag hebben? ^-^

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Aahw wat lief! Leuke namen ook (:
    Ik heb twee katten, maar als ik volgend jaar een appartement ga delen met een vriendin, wil ik een hamster en zij een kat. Dat gaat leuk worden.


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    Aahw wat lief! Leuke namen ook (:
    Ik heb twee katten, maar als ik volgend jaar een appartement ga delen met een vriendin, wil ik een hamster en zij een kat. Dat gaat leuk worden.


    Dat zou wel eens voor problemen kunnen zorgen, ja.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja ach ja, zij heeft de meest tolerante kat ooit, dus het zou kunnen lukken. In de tussentijd zet ik mijn hamster dan wel veilig ergens anders.


    Take risks and conquer your fears.

    Awhie, wat een cuties!


    16 - 09 - '17

    Ik heb altijd al een kat gewild.
    Maar ik denk dat het er nooit van gaat komen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Een kater en een poes. Good luck to you with new kittens ;) tenzij je ze laat steriliseren.
    Maar ze zien er wel enorm cute uit :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Twine schreef:
    Een kater en een poes. Good luck to you with new kittens ;) tenzij je ze laat steriliseren.
    Maar ze zien er wel enorm cute uit :)


    Ze worden beide geholpen.
    En kittens zou nu geen ramp zijn, hebben beide een mooie stamboom. En ik ken al wel enkele liefhebbers. ^-^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Dat zou wel eens voor problemen kunnen zorgen, ja.


    Bij mij was dat echt helemaal niet het geval! Mijn kat kon het erg goed vinden met mijn hamster en likte het beestje (zonder te bijten dus), en vond het prima als het beestje door haar vacht heen woelde. Door een probleem met de kooi heeft de hamster een keer 2 dagen los in huis gelopen, maar het was de kat die hem vond, er netjes naast bleef zitten en mij er op attendeerde waar hij verborgen zat.
    Nu moet ik wel zeggen dat mijn kat een binnen-kat is.

    Enface schreef:
    (...)

    Bij mij was dat echt helemaal niet het geval! Mijn kat kon het erg goed vinden met mijn hamster en likte het beestje (zonder te bijten dus), en vond het prima als het beestje door haar vacht heen woelde. Door een probleem met de kooi heeft de hamster een keer 2 dagen los in huis gelopen, maar het was de kat die hem vond, er netjes naast bleef zitten en mij er op attendeerde waar hij verborgen zat.
    Nu moet ik wel zeggen dat mijn kat een binnen-kat is.


    Ja, dan hebben ze natuurlijk dat jacht instinct niet echt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Elmorria schreef:
    Ik wil verdorie ook een main coon(cat)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Ze worden beide geholpen.
    En kittens zou nu geen ramp zijn, hebben beide een mooie stamboom. En ik ken al wel enkele liefhebbers. ^-^


    Beter :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Those are truly adorable.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 22:37 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    So cute!
    Mijn kitten is nu een maand of zes, hij is ook deels maine coon ^^.

    Toen we 'm net hadden



    Recenter



    i put the fun in funeral

    Ik heb twee honden. En drie katten waaronder een 6 maanden oud kitten. ^^

    Audacity schreef:
    So cute!
    Mijn kitten is nu een maand of zes, hij is ook deels maine coon ^^.

    Toen we 'm net hadden



    Recenter




    Ja, hij is wel een tikkeltje groter dan een gewone 6 maand oude kat.
    Een gehele Maine Coon is dan ongeveer zo groot als een normale huis-tuin kat.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson