• Mijn vriend en ik waren al een tijdje opzoek naar, oorspronkelijk, 1 kitten, een Britse Korthaar om precies te zijn.
    Maar naar lang zoeken en verschillende rassen af te gaan hebben we sinds vorige week 2 kittens, 2 Maine Coons om precies te zijn!




    De Black Tabby met wit is een 14 weken oud katertje met de naam Bruce en de Black Smoke is een 17 weken oud poesje met de naam Neve.

    Om dit topic toch nog een beetje nut te geven:
    Welke huisdieren hebben jullie/zouden jullie graag hebben? ^-^

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Superschattige kittens!

    Mijn kat heet Jan al kan ik je melden dat zij niet zo schattig is als de jouwe -.-' .
    Later wil ik graag een rat en enkele (grote) honden ^.^ mijn vriend heeft zich daar ook al bij neer gelegd :P.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Alptraum schreef:
    Superschattige kittens!

    Mijn kat heet Jan al kan ik je melden dat zij niet zo schattig is als de jouwe -.-' .
    Later wil ik graag een rat en enkele (grote) honden ^.^ mijn vriend heeft zich daar ook al bij neer gelegd :P.

    Nou, de mijne blijven ook niet zo schattig. Binnen een maand of 2 hebben ze al de grootte van een gewone, volwasse kat. :')
    Ik zou ook graag een rat willen, maar dat heeft mijn vriend niet zo graag. Maar dan zijn we tot de compromis gekomen dat ik geen rat koop en hij geen slang.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wat zijn ze snoezig! Wij hebben ook één Maine Coon mannetje, Shiva, en een zwart katje Mystique. c:


    To love is to destroy.

    Terabithia schreef:
    Wat zijn ze snoezig! Wij hebben ook één Maine Coon mannetje, Shiva, en een zwart katje Mystique. c:


    Awh, wat voor kleur is die Maine Coon? Dat vind ik echt zoiets apart, de vachtstructuur hangt echt compleet af van de kleur. c:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wow, die zwarte lijkt op mijn Theo :] Die is ook maine coon

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 14:43 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Wat een schatjes!

    Ik heb bijna een jaar geleden een kitten samen met mijn vriend gekocht. Die was toen pas 6 weken.. Dit was gewoon een leuke kater van een boerderij. (;
    Inmiddels is hij (jammer genoeg) niet zo klein meer.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Wat een poepies! Awww.


    Some people are art and do art at the same time

    Schattig!!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    Die zijn vet schattig! Mijn moeder wilde volgens mij ook een Maine Coon maar mijn vader houdt niet van katten, haha.

    Wij krijgen over precies een week een witte herder pup die we Sylas hebben genoemd!

    Wat een scheetjes!
    Ikzelf heb twee katten, Boeffie en Freddy, en een hond, Norris. Boeffie is inmiddels alweer 13 jaar oud, hem heb ik vanuit thuis mee genomen, en is een Perzisch langhaar. Freddy is gewoon een huiskat en die heb ik gekregen met 8 weken, hij is nu 4 jaar. Norris is een mix hondje van nu 1 jaar oud ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Whaaa, hoe lief (H)
    Pas maar op, anders kom ik ze stelen, hahaha!
    Echt super lief (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Awh, wat voor kleur is die Maine Coon? Dat vind ik echt zoiets apart, de vachtstructuur hangt echt compleet af van de kleur. c:



    Hij is rood met wit, maar in de zomer wordt hij bijna crèmekleurig en in de winter weer bijna bruin, dus het verschilt heel erg per seizoen, haha. Hij is heel erg aanhankelijk en wat ik echt aan Maine Coons heb opgemerkt is dat ze tegen je kletsen, dus als je net thuis bent gaan ze tegen je mauwen enzo, dus dat vond ik heel erg grappig. (:


    To love is to destroy.

    ooomg zo lief & mooi <3_<3

    Ik zou zelf ook wel een main coon willen hebben, maar ik houd ook van de katten die ik nu heb hahaha


    As travars

    aaahww


    I don't need friends, i have books - quote by myself

    OOooh, wat lief zeg!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~