• tyjhgd


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Sorry Noekie. Lientje kijkt widm.

    Oki.


    Reality's overrated.

    Wacht, Aline, waarom mogen we niks zeggen of verraden als jij toch zelf zit te kijken..


    Danmarks Dynamite.

    Kan iemand even heel snel een brief nakijken voor me? Ik ben echt kwaad nu, dus kan ik wat slordige fouten of gewoon verkeerde woorden gebruiken. Klote school.
    But, wil iemand hem even lezen/verbeteren?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Omdat ze eerst dacht dat ze geen tijd had denk ik. Maar ga inderdaad niks verraden. Ook niet op Whapp. Want ik kan morgen pas kijken.


    Reality's overrated.

    Omdat ik jullie natuurlijk wil pesten..

    Escada schreef:
    Kan iemand even heel snel een brief nakijken voor me? Ik ben echt kwaad nu, dus kan ik wat slordige fouten of gewoon verkeerde woorden gebruiken. Klote school.
    But, wil iemand hem even lezen/verbeteren?[/quote

    Ik wil wel. Al rijken mijj talenten daar niet meyers ver als Dyslect zijnde.]


    Reality's overrated.

    Botje schreef:
    Omdat ik jullie natuurlijk wil pesten..


    Foei.


    Reality's overrated.

    Kerberos schreef:
    Omdat ze eerst dacht dat ze geen tijd had denk ik. Maar ga inderdaad niks verraden. Ook niet op Whapp. Want ik kan morgen pas kijken.

    Botje schreef:
    (...)


    Ik ben gewoon helderziend. :W


    Reality's overrated.

    Kerberos schreef:
    (...)

    Ik ben gewoon helderziend. :W


    You are (:

    Ik stuur hem wel eventjes, ik ben zo pissed.
    Al bijna een heel jaar loop ik te vragen naar mijn uren, en als ik ze niet over een paar weken heb kan ik niet overgaan. Godver.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ik heb juist altijd dat als ik tv kijk ik ook honderden andere dingen tegelijk moet doen en zelfs dan mijn aandacht er niet bij kan houden. Maar dat zou wel aan almijn stoornissen en hyperactiviteit te makrn hebben lol.


    Reality's overrated.

    Botje schreef:
    (...)

    You are (:[/quot]
    Ghehe.


    Reality's overrated.

    Escada schreef:
    Ik stuur hem wel eventjes, ik ben zo pissed.
    Al bijna een heel jaar loop ik te vragen naar mijn uren, en als ik ze niet over een paar weken heb kan ik niet Okqy. Wat voor brief os het eigenlijkk? En dat is echt rot. overgaan. Godver.


    Reality's overrated.