• tyjhgd

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Gwalchmei schreef:
    (...)

Het is gemaakt door het meisje, zus van Troye dus, voor school denk ik.
    Gaat - als het goed is - over wat er echt speelt, dus wat je niet ziet. - daarom ook de plekken op hun arm en gezicht. -

Ik dacht al dat het Sage was, maar die tekens zijn illu. En ik dacht dat hun zich er niet mee bezig zouden houden..

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Ik denk niet dat het daar om gaat..

Danmarks Dynamite.

Stay,
    won't beg you to stay.
    Go, yeah, i'll be okay.
    Won't kill me this way. Oh, Oh.
    At least that's what i'll say.
    No, you don't have to know,
    the wounds that hurt me the most,
    cause i'll never show
    just how deep they go.

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Gwalchmei schreef:
    Ik denk niet dat het daar om gaat..

Idk, maar ik ben bang voor 'dat' en het voelt nooit goed ernaar te kijken en.. Het is moeilijk uit te leggen, hmpff.

Dubbelpost.

[ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 21:36 ]

Danmarks Dynamite.

Dubbelpost.

[ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 21:36 ]

Danmarks Dynamite.

Strong, I thought I was strong.
    These scars will heal before long.
    I guess I was wrong. Oh, Oh.
    And i'm too far gone.
    Try, I know I should try.
    To just get on with my life,
    but it's slipping away tonight.
    There's some loves you can't survive.

Danmarks Dynamite.

Klopt. En ik voel me er ongelukkig door :\

Escada schreef:
    (...)

Idk, maar ik ben bang voor 'dat' en het voelt nooit goed ernaar te kijken en.. Het is moeilijk uit te leggen, hmpff.

Dat snap ik. Maar ik denk vooralsnog niet, dat dat hun bedoeling was. c:

Danmarks Dynamite.

Dubbelpost lol.

Gwalchmei schreef:
    (...)

Dat snap ik. Maar ik denk vooralsnog niet, dat dat hun bedoeling was. c:

Hmm okay. Ik ga er sowieso niet te lang over nadenken. Want weet je nog toen dat ene gebeurde in de groepsapp met Sebas?

Escada schreef:
    (...)

Hmm okay. Ik ga er sowieso niet te lang over nadenken. Want weet je nog toen dat ene gebeurde in de groepsapp met Sebas?

Ja, HAHA.

Danmarks Dynamite.