• In kort overleg met de mods heb ik besloten om dit topic te openen:

    Het STC topic!


    Hierin kun je akkoordenschema's, pianosheets etc. met elkaar delen. Ook hou ik een lijst bij met mensen die enthousiast reageren, en natuurlijk van de gedeelde muziek.

    Gedeelde schema's:
    -

    Our musicians:
    Zang, gitaar • Focus -
    Zang, viool, piano • Celebration -
    Gitaar, piano, saxofoon, viool, drums • Sillage -
    Zang • Starkey -
    Piano • Sunyata -
    Pompeii -
    Gitaar • Took -
    Gitaar • Icanbreathe -
    Gitaar, piano • Chiroptera -
    Gitaar • Gomenasai -

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 17:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    I join! Ik speel piano en ik zing.

    Voor die pianisten onder ons; zelf haal ik mijn sheet music van Pianolicious. Is een ontzettend handige (en gratis) site.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Piano sheet van Opeth, 'Heritage'.


    You are beautiful, you are love.

    Oeh leuk. Kan ik mijn gitaar spel weer een beetje opschroeven.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    I'm in. Piano, beetje gitaar.


    :)

    Pennybags schreef:
    I join! Ik speel piano en ik zing.

    Voor die pianisten onder ons; zelf haal ik mijn sheet music van Pianolicious. Is een ontzettend handige (en gratis) site.

    Precies! Die gebruik ik ook vaak. (:


    :)

    Rawiyah schreef:
    Ik zoek een liedje die ik op de gitaar kan spelen, die een beetje makkelijk is, omdat ik nog niet zo ervaren ben.
    Ik kan Bleeding Out van Imagine Dragons wel redelijk op de gitaar, maar voorderest heb ik nog geen liedjes op de gitaar gespeeld.
    Kunnen jullie me helpen?


    Meeste popliedjes moeten lukken. Je zou Let Her Go (Passenger) kunnen proberen maar sla dan het tokkel gedeelte niet over. Het is niet heel lastig al kan ik daar misschien niet goed over oordelen. Ik vond laatst een oud gitaar liedje van mij uit 2009 of iets in die richting en dat was Boulevard of Broken Dreams. Het is deze versie; Link hier hoef je enkel wat simpele akkoorden voor te kennen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Heeft iemand eigenlijk de akkoorden van Dark Horse? Maakt niet uit voor welk instrument. Het liefst Gitaar want dan kan ik er net zo lang mee gaan priegelen totdat ik deze versie kan maken. Of ongeveer :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Pennybags schreef:
    I join! Ik speel piano en ik zing.

    Voor die pianisten onder ons; zelf haal ik mijn sheet music van Pianolicious. Is een ontzettend handige (en gratis) site.

    Ohh dit is echt handig c:
    Thanks.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Oeh, dit is best handig want ik kan nooit dingen vinden ^^ Ik speel piano & gitaar

    Starkey schreef:
    (...)

    Iedereen leert dat bij ons gewoon algemeen met die benaming :')


    Huuuh, dat is raar D:

    Oeh, I like this. Ik speel piano, gitaar, dwarsfluit en saxofoon. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Naast Pianolicious gebruik ik ook Noteflight. Dit is gewoon een algemene site voor bladmuziek.


    :)

    Ik werk het bij zodra daar tijd voor (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oeh, this is nice. Ik speel piano


    -

    Ik wil wel joinen, maar ik bespeel niets (meer)...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried