• Topic 2!!!






    The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo










    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :
    Ravenclaw - jaar - Newton



    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Avery Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Avery Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 17:23 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Rowan Crowley || Zesde jaars ||

    Isabelle was de coupé bij haar vriendin in gelopen, en keek mij vragend aan. 'Ik ga naar een andere coupé. Geen zin in dat jongens geklets.'Zei ik en vrijwel meteen draaide ik me om en liep weg. Met mijn blik strak op de grond gericht botste in eens tegen iemand op. Meteen keek ik wie het was. Een meisje van ongeveer 11 jaar oud met grijze ogen en lichtbruine haren keek me bang aan. 'Het spijt me, ik lette niet op.'Verontschuldigde ik me meteen en ik liep weer verder. De eerste week was ik aardig tegen nieuwelingen. Ergens in een coupé zag ik Serena zitten. Ook een zesde jaars Zwadderaar. Ach laat ik maar bij haar zitten. Henri was er toch nog niet. De coupé deur schoof ik open en ik ging tegen over haar zitten. 'Hey.'Zei ik. Serena was een van de Zwadderaars die mee viel. Soms was ze wel gemeen, maar dat was iedere Zwadderaar wel eens. 'Hoe was je vakantie?'De woorden waren mijn mond al snel uit. In eens stond Isabelle in de opening van de coupé deur. 'Raff, Henri zoekt je.'Zei ze met haar blik wantrouwend op Serena. 'Nou zeg maar dat ik hier ben.'Grinnikte ik. Ze knikte en liep weer weg. Mijn blik bevestigde weer op Serena, afwachtend op een antwoord.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 9:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scorpius Malfoy || Vijfde jaar || Aanvoerder zwekbalteam, Seeker || Hufflepuf

    Ik loop samen met mijn ouders naar het perron. Mijn moeder knuffelt me natuurlijk weer dood, mijn vader zoekt naar andere mensen die hij kent. 'Scorpius, schrijf zo vaak als je kan, ik wil alles weten wat er gebeurt op die school. We hadden je echt naar Durmstrong moeten sturen toen dat nog kan. Ach ja, ga maar de trein in,' zegt hij. Ik knik. Nog steeds ben ik niet de zoon die hij wil hebben, hoewel ik er goed mijn best voor doe. Natuurlijk was het een grote schok voor hem toen ik zei dat ik Niet in Slytherin zat. Nog een grotere schok toen ik zei dat het Hufflepuf was. Zelf vind ik het niet jammer meer, ik ben er overheen. En nu ben ik natuurlijk aanvoerder van het zwerkbalteam, iets waar ik erg trots op ben, en mijn vader ook. Dat zei hij ten minste. Ook kreeg ik een nieuwe, mooiere en betere bezem. Zwerbal is waar ik het meeste van hou, en ik ben er niet slecht in. Ik stap in de trein en ga op zoek naar een lege coupè. Daar ga ik in mijn eentje zitten. Ik hou ervan om alleen te zijn. Ik pak mijn exemplaar van verweer tegen de zwarte kunsten erbij en begin te lezen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    • Aurora 'Snow' Swan || Slytherin || Beater || 6 || Hogwarts Express.

          Een nieuw jaar. Met een tevreden glimlach loop ik naar beneden toe. Hoewel het verboden is om magie te gebruiken als je niet op Hogwarts bent, zit ons huis vol magie. Jason, mijn broer, heeft daarvoor gezorgd. Ik draai me om als ik voel dat er iemand achter me staat.
          'Lekker geslapen, Snow?' Grijnzend haalt hij zijn hand over mijn hoofd. Mijn bijnaam is Snow, dit komt door mijn verschijning; ik heb lange, zwarte haren, volle kerskleurige lippen en mosgroene ogen. Jason en ik lijken totaal niet op elkaar; hij heeft bruine krullen, licht roze lippen en donkerbruine ogen.
    'Jawel, ik ben alleen wat zenuwachtig,' geef ik eerlijk toe.
    'Is nergens voor nodig, het lukt je wel.' Dankbaar geef ik hem een glimlach. 'Kom we gaan.'
          Het treinstation ziet er nog precies hetzelfde uit als toen ik hier voor het eerst was, nog steeds gevuld met domme Muggles die niets weten van een muur waardoor je heen kan lopen zodat je op het goede perron terecht komt – laat staan van magie. Grinnikend ren ik op de muur af met mijn karretje vol spullen. Mijn kat, Zeus, ligt tevreden op een van mijn koffers maar haar ogen worden iets groter als we ineens op een ander perron staan.
    Jason verschijnt achter me en geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Red je het vanaf hier? Ik moet gaan.'
    Ik knik en voordat ik het weet is hij weg. Ik haal mijn schouders op en geef mijn karretje af aan iemand die ervoor zorgt dat hij terecht komt op Hogwarts. Met één Galleon en zes Sickles in de zak van mijn strakke skinny's stap ik de trein in. Mugglekleding.. Ik loop langs verschillende coupè's maar ik zie nergen Slytherin's – die zitten waarschijnlijk helemaal achteraan. Ik loop stevig door en verscheidene leerlingen stappen bang weg.


    - Iemand voor Aurora?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    (We hebben meer hufflepuffers nodig, anders is het zielig voor scorpius :') )


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Mills ze kan naar Isabelle?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Obliviate7 schreef:
    (We hebben meer hufflepuffers nodig, anders is het zielig voor scorpius :') )


    [Haha inderdaad]


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    (...)

    [Haha inderdaad]


    [Ik wil nog wel een hufflepuff meisje maken?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Oke :) Leuk]


    Spoiler alert: you will save yourself

    MiIls schreef:
    • Aurora 'Snow' Swan || Slytherin || Beater || 6 || Hogwarts Express.

          Een nieuw jaar. Met een tevreden glimlach loop ik naar beneden toe. Hoewel het verboden is om magie te gebruiken als je niet op Hogwarts bent, zit ons huis vol magie. Jason, mijn broer, heeft daarvoor gezorgd. Ik draai me om als ik voel dat er iemand achter me staat.
          'Lekker geslapen, Snow?' Grijnzend haalt hij zijn hand over mijn hoofd. Mijn bijnaam is Snow, dit komt door mijn verschijning; ik heb lange, zwarte haren, volle kerskleurige lippen en mosgroene ogen. Jason en ik lijken totaal niet op elkaar; hij heeft bruine krullen, licht roze lippen en donkerbruine ogen.
    'Jawel, ik ben alleen wat zenuwachtig,' geef ik eerlijk toe.
    'Is nergens voor nodig, het lukt je wel.' Dankbaar geef ik hem een glimlach. 'Kom we gaan.'
          Het treinstation ziet er nog precies hetzelfde uit als toen ik hier voor het eerst was, nog steeds gevuld met domme Muggles die niets weten van een muur waardoor je heen kan lopen zodat je op het goede perron terecht komt – laat staan van magie. Grinnikend ren ik op de muur af met mijn karretje vol spullen. Mijn kat, Zeus, ligt tevreden op een van mijn koffers maar haar ogen worden iets groter als we ineens op een ander perron staan.
    Jason verschijnt achter me en geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Red je het vanaf hier? Ik moet gaan.'
    Ik knik en voordat ik het weet is hij weg. Ik haal mijn schouders op en geef mijn karretje af aan iemand die ervoor zorgt dat hij terecht komt op Hogwarts. Met één Galleon en zes Sickles in de zak van mijn strakke skinny's stap ik de trein in. Mugglekleding.. Ik loop langs verschillende coupè's maar ik zie nergen Slytherin's – die zitten waarschijnlijk helemaal achteraan. Ik loop stevig door en verscheidene leerlingen stappen bang weg.


    - Iemand voor Aurora?


    [Amy en Aiden zijn nog vriendloos. Ze zitten allebei in één van de Klassenoudste coupés]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Iemand voor Scorpius? Hij zit alleen in een coupè]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Robert Fransico D’Ablaing

    Zoals altijd liep ik alleen naar perron 9 ¾. Ik vond het nog steeds verbazend dat de dreuzels ons niet opmerkte met al die uilen. Ze gaven ons alleen soms rare blikken maar daar hield het mee op. Terwijl ik nonchalant door de muur liep met mijn kar vol spullen waarmee ik het aankomend jaar mee moet doen was ik benieuwd wat ik dit jaar zou beleven. Zweinstein is nooit hetzelfde. De meeste vrienden van mij waren vorig jaar van school afgegaan maar, ik kende gelukkig nog een aantal mensen die er nog op zaten. Ik zwaaide naar sommige mensen die me herkende of glimlachten naar ze terwijl ik de trein binnen liep. Ik liep door de gangen en ik zag sommige mensen naar mij kijken. Waarschijnlijk eerste jaars. Die kijken naar alles wat er is. Ik herinnerde mij vroeger ook zo. Natuurlijk wist ik wel dat ik magie bezat. Mijn ouders waren volbloed en ik woonde in een tover pleeggezin. Ik wist niet precies wat het verschil tussen een dreuzel pleeggezin en een tover pleeggezin was. Behalve dat de ene kan toveren en de ander niet. Zuchtend keek ik een coupe in. ‘Hey Scorpius.’ Zei ik verrast toen ik hem zag. Ik plofte tegenover hem neer. ‘Hoe was je vakantie?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Hogwarts Express

    Aiden en ik hadden nog een tijdje over de vakantie gesproken, wachtend tot er nog iemand van één van onze eigen afdelingen zou verschijnen. Ik voelde mij niet snel op mijn gemak bij een Slytherin, maar bij Aiden leek dat vrij goed te lukken.
    'Ik vraag mij af waar de rest blijft.' zuchtte Aiden na een lange stilte en hij ging onderuitgezakt op zijn plek zitten. Hij plaatste zijn handen achter zijn hoofd en grijnsde scheef naar mij toen hij mijn afkeurende blik zag.
    'Ik zit hier ook nog, ja.' zei ik hem terwijl zijn uitgestrekte benen mijn helft in beslag namen.
    'Ach ja, ik lig prima zo.' grinnikte hij ondeugend en sloot toen zijn ogen met nog steeds die scheve grijns rond zijn lippen. Ik bestudeerde de donkerharige jongen aandachtig terwijl hij vredig zijn ogen kon sluiten in mijn bijzijn. Ik zou nooit mijn ogen kunnen sluiten en gaan rusten in het bijzijn van iemand die ik niet eens zo goed kende. Daar was ik veel te wantrouwig voor.
    Ik besloot maar een boek uit mijn schoudertas te pakken en die vervolgens te gaan lezen, terwijl Aiden niets meer deed dan lui zijn en rusten.


    [Als Aiden en Amy samen zijn dan bestuur ik ze beiden uit het oogpunt van één personage.]

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 12:31 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)

    [Amy en Aiden zijn nog vriendloos. Ze zitten allebei in één van de Klassenoudste coupés]


    - Ze komt wel naar Aiden toe, hij is tenslotte oo Slytherin, maar mag ze wel in een Klaaaenoudste coupé? -


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Scorpius Malfoy

    'Hey Scorpius,' hoor ik opeens achter me. Ik draai me om en zie Robert. Met een glimlach leg ik mijn boek weg. 'Hoi Robert,' zeg ik vrolijk. Hij gaat tegenover me zitten. 'Hoe was je vakantie?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. 'Goed, was wel leuk, we zijn naar Afrika geweest. Daar zijn redelijk wat Tovenaars die volbloed zijn en niet met Dreuzels omgaan,' leg ik uit. 'En ik ben aanvoerder van het zwekbalteam van Hufflepuf geworden. Dit jaar krijgen wij die beker,' zeg ik vol zelfvertrouwen. Ik ben er dan ook heel erg trots op dat ik aanvoerder ben. Ik heb er ook zin in een goed team samen te stellen. 'En hoe was jou vakantie?' vraag ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    MiIls schreef:
    (...)

    - Ze komt wel naar Aiden toe, hij is tenslotte oo Slytherin, maar mag ze wel in een Klaaaenoudste coupé? -

    [Ach, de trein rijd toch nog niet en er zijn nog geen andere Klassenoudste op Amy en Aiden na. Dus ik zou zeggen: Be a badass. Be a Slytherin. XD]


    "We accept the love we think we deserve."