• Topic 2!!!






    The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo










    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :
    Ravenclaw - jaar - Newton



    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Avery Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Avery Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 17:23 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    • Aurora 'Snow' Swan || Slytherin || Beater || 6 || Hogwarts Express.

          Na nog een paar minuten heb ik nog steeds níemand gevonden. Plotseling heb ik het idee om naar de klassenoudste coupé's te lopen. Met een geniepige grijns loop ik door. Ineens loop ik tegen iemand op, waardoor ik op de grond val. De jongen kijkt me met een opgetrokken mondhoek aan. Hij steekt zijn hand uit maar geïrriteerd sla ik hem weg. 'Kijk uit waar je loopt, ja?' Snauw ik.
    De grijns verdwijnt meteen van zijn gezicht en hij loop grauwend weg. Mijn mondhoeken krullen omhoog en ik draai me om naar een raam en fatsoeneer snel mijn haar en kleding. Mijn zwarte, gescheurde skinny jeans zijn ietwat vuiler geworden, maar verder is er niets ergs. Ik kan niet wachten tot ik mijn mantel aandoe. Ik stap snel verder en al gauw komen de klassenoudste coupé's in zicht.
          Ik open de eerste en zie dat Aiden en Amy er in zitten. Grijnzend ga ik erbij zitten. Aiden ken ik wel, natuurlijk, hij is een Slytherin. Amy ken ik minder goed. ‘Dus hoe was jullie vakantie?’ vraag ik.
    Van beiden weet ik niet echt wat ik van ze vindt. Ik zucht zachtjes en kijk ze afwachtend aan.


    - Crappy stukje, sorry. -


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    -

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 12:51 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley || Klassenoudste || Wordt seeker || Vijfde jaars ||

    Rowan was weggelopen en Nola had haar hele vakantie al vertelt. 'Wait! Ik moet naar de klassenoudsten coupé! Sorry No!'Meteen sprong ik op. De deur rukte ik snel open en ik rende door de coupé. Na een minuut of 2 vond ik hem. Mijn hand pakte de deur klink en ik opende de deur. Ik zag dat Aiden, een Zwadderaar, en Amy, een Ravenklauwer er zaten. En Aurora maar zij was volgens mij geen klassenoudste. 'Hallo.'Zei ik en ik ga naast Aiden zitten. 'Dus hoe was jullie vakantie?'Vroeg ik aan iedereen. Ugh hier ga ik het niet volhouden. Waarom was Rowan niet een klassenoudste, dan had ik het meteen gezelliger hier. 'Amy, welke Ravenklauw jongen is nog meer een klassenoudste? En Aurora ben jij ook een klassenoudste?'Ik keek Aurora aan. Waarschijnlijk is ze dat niet. Maar nou en.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aiden Josh Mccloud || Klassenoudste || Keeper || Zesde jaars || Hogwarts Express

    'Dus hoe was jullie vakantie?' Aurora haar stem drong mijn gehoorgangen binnen en met een diepe zucht opende ik mijn ogen.
    'Aurora, je hebt zojuist mijn heerlijke rust verstoord.' zei ik haar en besloot dan weer normaal te gaan zitten. 'Maar die van mij was geweldig.'
    Amy die tegenover mij zat keek even van mij naar Aurora. 'Hallo, Aurora.' begroette zij haar onzeker. 'De vakantie was prima. Die van jouw?'
    Ik staarde Amy voor een lange tijd met een brede grijns aan en keek toen om naar Aurora, nieuwsgierig naar haar reactie op Amy. Ik kende Aurora niet zo goed, maar ik was dan ook benieuwd of ze Amy de grond in zou boren, of juist niet. Van vele Slytherins was ik haast zeker dat zij dat juist zouden doen, aangezien Amy erg verlegen is.

    Plots werden de schuifdeuren van de coupé met een ruk opengetrokken en verscheen Isabelle in de opening. Ze begroette ons allemaal en plofte toen naast mij neer.
    'Dus hoe was jullie vakantie?' vroeg Isabelle aan iedereen in het algemeen. 'Amy, welke Ravenklauw jongen is nog meer een klassenoudste? En Aurora ben jij ook een klassenoudste?'
    'Kon niet beter.' beantwoordde ik haar vraag en grijnsde breed.
    'De mijne was ook prima.' beantwoordde Amy haar vraag, ditmaal iets minder onzeker. Misschien omdat zij Isabelle iets beter kende dan Aurora, aangezien Isabelle een Klassenoudste was. 'En ik heb echt geen idee wie er dit jaar van de jongens Klassenoudste is van Ravenclaw.'
    Ik keek even naar Amy en grinnikte toen. 'Nou, als je besluit dat je hem toch niet aardig zult vinden, je weet bij wie je kunt aankloppen.'
    'Bedankt, denk ik.' grinnikte Amy en keek toen weer naar Isabelle. 'Hoe was jouw vakantie trouwens?'


    [Aangepast!]

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 12:30 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Serena Azzurra Rossini
    Ik keek uit het raam maar ik kijk snel weer op als de coupe deur open schuift en ik daar mede Zwadderaar Rowan zie staan, ik gun hem even een van mijn zeldzaamste glimlachen terwijl hij tegen over mij gaat zitten. 'Hey.' zegt hij dan. 'Hoe was je vakantie?' vervolgt hij en ik kijk weer even uit het raam waarna ik weer naar hem keek. Ik kijk naar de opening van de coupe als er een meisje in staat. 'Raff, Henri zoekt je.' zei ze met haar blik wantrouwend op mij gericht ik gun haar even snel een gemene grijns. 'Nou zeg maar dat ik hier ben.' grinnikt hij en die meisje loopt dan weer weg en Rowan richt zich weer op mij wat ik ook doe. 'Mijn vakantie was wel leuk, we hebben mijn familie opgezocht in Italie.' zeg ik dan tegen hem. 'En hoe was jou vakantie dan?' vraag ik.

    • Aurora 'Snow' Swan || Slytherin || Beater || 6 || Hogwarts Express.

          'Aurora, je hebt zojuist mijn heerlijke rust verstoord.' zegt Aiden, waarna hij weer normaal gaat zitten.
    'Maar die van mij was geweldig.' Terwijl hij dat zegt, voel ik een blik op me branden. Ik draai me om naar het meisje, Amy. Ze ziet er vriendelijk uit, maar ze is zeker weten geen Slytherin, want ik heb haar nooit eerder gezien in de common room. 'Hallo, Aurora.' zegt ze onzeker. 'De vakantie was prima. Die van jouw?'
    Ik glimlach. Inderdaad geen Slytherin.
    'Ging wel,' zeg ik schouderophalend. 'Je ziet niet vaak dat familie in een andere afdeling zit.' zeg ik grijnzend. Je ziet het wel eens in generaties maar niet als ze allebei op school zitten. Van Amy weet ik nog steeds niet wat ik moet denken. Ze is geen Slytherin maar ze is ook niet enorm bang voor me, onzeker misschien, maar niet bang. Ik kan niet wachten totdat we op school arriveren. Plotseling komt Isabelle ook binnen.
          'Dus hoe was jullie vakantie?' vraagt ze. 'Amy, welke Ravenklauw jongen is nog meer een klassenoudste? En Aurora ben jij ook een klassenoudste?'
    Ik frons. 'Ja, ik ben klassenoudste,' zeg ik spottend terwijl ik met mijn ogen rol. Ik ben totaal geen klassenoudste en ik wil het ook echt niet zijn. Doordat ik in mijn gedachten ben verzonken mis ik alweer de helft van het gesprek.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    [ Ik wacht even tot Feaser heeft gereageerd, anders schrijven we langs elkaar heen (': ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Robert Fransico D'Ablaing - Klassenoudste - Seeker - Griffoendor 5de jaar

    Ik lachte. ‘Droom lekker verder, ik ben nog de zoeker van Griffoendor hé.’ Ik zweeg even. ‘Maar gefeliciteerd dat je nu aanvoerder bent. Je zult ongetwijfeld beter zijn dan de vorige.’ Glimlachte ik. Ik meende dat, Scorpius was heel goed in Zwerkbal.
    ‘Mijn vakantie was wel oké. Het was niet echt heel boeiend zoals de jouwe.’ Ik staarde even uit de raam. Terwijl ik iedereen nog afscheid zag nemen van hun ouders of broertjes en zusjes. Wekte dat jaloezie bij mij op. Het deed pijn. Ik scheurde mijn blik los van de taferelen wat buiten gaande waren. ‘Moet jij niet afscheid nemen?’ Vroeg ik verbaasd aan Scorpius.
    Opeens schoot me iets te binnen. ‘Oh shit.’ Ik sloeg mezelf voor me hoofd. Voordat Scorpius kon vragen wat er aan de hand was; ‘Ik moet naar het klasse oudste coupe. Ik ben in mijn vakantie tot klasse oudste aangewezen. Sorry Scorp. Zie je op school.’ Haastig pakte ik mijn spullen. Ik hoop niet dat ik wat gemist heb. Met mijn hutkoffer rende ik snel de gangen door. Terwijl ik verbaasde blikken op mij voel vestigen. Voordat ik bij dé coupe kwam. Ademde ik snel in en uit. Het moest niet lijken alsof ik het vergeten was, of dat ik me best wilde doen voor school.
    Ik deed de deur van de coupe open en liep naar binnen. Ik zag al dat er een paar klasse oudste zaten. Ik herkende ze als; Aiden en Amy. De andere twee kende ik niet. Mijn blik liet ik even over iedereen gaan en ik eindigde bij een meisje met het bruin rode haar. Ik glimlachte even en ging zonder wat te zeggen zitten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [MT]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Trouwens, iemand voor Brooke?]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Silvanaa schreef:
    [ Ik wacht even tot Feaser heeft gereageerd, anders schrijven we langs elkaar heen (': ]


    • Same. •


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Hogwarts Express

    'Robert!' begroette ik de vijfdejaars die net de coupé binnen gelopen kwam. Hij was een Gryffindor en dit jaar nieuw als Klassenoudste. 'Goed dat je er bent. Nog niet iedereen is er.'
    Ik keek even naar Aiden die nog breder begon te grijnzen. 'Aha, een Gryffindor.' zei hij geamuseerd en leunde toen iets naar voren. 'En nog wel nieuw vlees.'
    'Aiden, houd je in.' waarschuwde ik de donkerharige jongen. Dit was Robert zijn eerste jaar als Klassenoudste en ik wilde niet dat het hem gelijk moeilijk werd gemaakt.
    'Ik beloof niks.' grijnsde hij ondeugend en ging toen weer achterover zitten.
    'Trek je maar niets van hem aan.' zei ik Robert die in de tussentijd plaats had genomen.


    [Zal ik anders een pb sturen naar de mensen waarop ik heb geageerd met de RP?]

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 13:24 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Silvanaa, een kennis van mij heet ook Amy-Lynn, 0_0 scary]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    [Silvanaa, een kennis van mij heet ook Amy-Lynn, 0_0 scary]


    [Oke, dat is inderdaad scary... haha xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    CrazyGirlxx schreef:
    [Trouwens, iemand voor Brooke?]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''