• Hoiii! Ik heb eigenlijk een vraagje. Ik hou een onderzoek met vriendinnen van mij en we hebben jou hulp eigenlijk nodig. Het gaat over Justin Bieber en wat mensen van hem vinden. Dus wat vind je van Justin Bieber en waarom? Ik zou het heel lief vinden als je zou willen reageren. :)


    xxx


    wat was dit ookalweer

    Ik vind alleen "As Long As You Love Me" leuk van zijn liedjes, en ik vind zijn persoonlijkheid eigenlijk niet zo heel erg leuk, ik heb echt zo'n idee dat hij door de beroemdheid niet meer weet wat hij moet doen en voor rebel gaat spelen... Hij mag van mij best wel heel erg hard aangepakt worden op zijn gedrag.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vincie schreef:
    Ik vind alleen "As Long As You Love Me" leuk van zijn liedjes, en ik vind zijn persoonlijkheid eigenlijk niet zo heel erg leuk, ik heb echt zo'n idee dat hij door de beroemdheid niet meer weet wat hij moet doen en voor rebel gaat spelen... Hij mag van mij best wel heel erg hard aangepakt worden op zijn gedrag.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Vroeger was ik een klein beetje fan van hem, maar uiteindelijk is dat gewoon weggegaan door zijn gedrag en omdat ik steeds meer fan begin te worden van softrock/grunge e.d. Nu vind ik hem grof gezegd gewoon een irritante klootzak. Zijn muziek op zich vind ik nog niet zo verschrikkelijk, maar het is gewoon mijn stijl niet (meer).

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 20:08 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben nooit echt dol geweest op zijn muziek en door de vele slechte dingen die hij deed, ben ik hem nog minder gaan mogen.


    26 - 02 - '16

    Ik vind zijn liedjes leuk, maar hij is zijn carrière aardig aan het verpesten.

    Ik vind, en heb hem altijd al een ontzettend rotjoch en zijn muziek vind ik ook echt vreselijk.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 20:08 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Ik vind, en heb hem altijd al een ontzettend rotjoch en zijn muziek vind ik ook echt vreselijk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wat ik van hem vind... Zijn muziek gaat. Is niet om te huilen. Maar het is ook niet mijn stijl. Zijn gedrag is echter absoluut wel om te huilen. Ik vind het een irritant en arrogant ventje.


    Life is hard and then we die

    De muziek die hij maakt is niet mijn smaak - daar kan ik dus eigenlijk niet op oordelen, want iedereen heeft een andere muzieksmaak. Maar de jongen 'achter de schermen' mag ik wel beoordelen. En als ik kijk naar welke dingen hij allemaal uithaalt, dan vind ik hem maar een schande voor de mensheid. Nu kun je denken dat ik overdrijf en dat er wel ergere mensen zijn, maar het feit dat hij zo bekend is (en hij weet dit) betekend ook dat hij een grote invloed kan hebben op mensen, en dan vind ik niet dat je misbruik moet maken van je bekendheid en hierdoor acties uithalen zodat je 'stoer' lijkt.
    Dus in feite vind ik hem gewoon tien keer niets, puur om zijn gedrag. Als hij zich gewoon netjes gedroeg, dan was er niets aan de hand - dan had ik geen reden om hem niet te mogen.

    PUKKELxDING schreef:
    Wat ik van hem vind... Zijn muziek gaat. Is niet om te huilen. Maar het is ook niet mijn stijl. Zijn gedrag is echter absoluut wel om te huilen. Ik vind het een irritant en arrogant ventje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Chocolata schreef:
    Vroeger was ik een klein beetje fan van hem, maar uiteindelijk is dat gewoon weggegaan door zijn gedrag en omdat ik steeds meer fan begin te worden van softrock/grunge e.d. Nu vind ik hem grof gezegd gewoon een irritante klootzak. Zijn muziek op zich vind ik nog niet zo verschrikkelijk, maar het is gewoon mijn stijl niet (meer).


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik vind wel een paar liedjes leuk maar daar houd het ook mee op. Zij gedrag is grwoon laag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat de roem hem serieus ernstig naar zijnen bol is gestegen, dat vind ik.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Witchking schreef:
    De muziek die hij maakt is niet mijn smaak - daar kan ik dus eigenlijk niet op oordelen, want iedereen heeft een andere muzieksmaak. Maar de jongen 'achter de schermen' mag ik wel beoordelen. En als ik kijk naar welke dingen hij allemaal uithaalt, dan vind ik hem maar een schande voor de mensheid. Nu kun je denken dat ik overdrijf en dat er wel ergere mensen zijn, maar het feit dat hij zo bekend is (en hij weet dit) betekend ook dat hij een grote invloed kan hebben op mensen, en dan vind ik niet dat je misbruik moet maken van je bekendheid en hierdoor acties uithalen zodat je 'stoer' lijkt.
    Dus in feite vind ik hem gewoon tien keer niets, puur om zijn gedrag. Als hij zich gewoon netjes gedroeg, dan was er niets aan de hand - dan had ik geen reden om hem niet te mogen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hij heeft veel talent vind ik, maar persoonlijk is zijn muziek niet echt.mijn smaak en ik vind dat hij nogal een irritante stem heeft. Ook doet zijn beroemdheid hem niet echt goed en is zijn gedrag er echt wel over aan het gaan.


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.