• Hoiii! Ik heb eigenlijk een vraagje. Ik hou een onderzoek met vriendinnen van mij en we hebben jou hulp eigenlijk nodig. Het gaat over Justin Bieber en wat mensen van hem vinden. Dus wat vind je van Justin Bieber en waarom? Ik zou het heel lief vinden als je zou willen reageren. :)


    xxx


    wat was dit ookalweer

    Emrys schreef:
    Ik vind, en heb hem altijd al een ontzettend rotjoch en zijn muziek vind ik ook echt vreselijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zijn muziek is mijn stijl niet. Dus ik luister het niet en ik zap het weg als het op de radio komt. Ik heb geen behoefte aan zoiets.
    Nu hij al die streken aan het uithalen is, is mijn achting in hem nog meer gezakt. Ik vind het ook niet kunnen dat hij meer mag omdat hij beroemd is en geld heeft. Hij is niet beter dan iemand anders ook al denkt hij dat.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sommige liedjes van hem vind ik wel leuk, maar zijn gedrag tegenover zijn fans en de rest van de wereld is echt misselijk makend. Ik zou het echt geniaal vinden als hij niet meer in de VS mag... :Y)


    ©1998

    Ik vind het eigenlijk diep triest voor hem, dat hij door zijn beroemdheid en zijn geld niet meer weet wie hij is en wat hij doet. Ik geloof best dat het een goede jongen is, ik heb genoeg filmpjes gezien waarin hij zijn fans hielp door gewoon bij ze langs te komen. Toch denk ik, als ik heel eerlijk ben, dat hij binnenkort een enorme mental breakdown krijgt. Ik weet niet niet hoe dat afloopt, maar ik vrees het ergste. Hij doet dingen die absoluut niet door de beugel kunnen, maar we moeten ook niet vergeten dat Justin ook gewoon een mens is en dus gevoel en een geweten heeft. Ik denk dat deze jongen het verkeerde pad op is gerend, omdat hij niet meer weet waar hij moet lopen. Ik vind het echt rot voor hem, ondanks dat ik geen fan ben. Ik hoop gewoon dat hij weer op het juiste pad komt, tot rust komt en dat er snel weer twee liefdevolle armen voor hem zijn die hij kan en durft te accepteren. Dat gun ik iedereen, en dus ook Justin.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Noticed schreef:
    Ik vind het eigenlijk diep triest voor hem, dat hij door zijn beroemdheid en zijn geld niet meer weet wie hij is en wat hij doet. Ik geloof best dat het een goede jongen is, ik heb genoeg filmpjes gezien waarin hij zijn fans hielp door gewoon bij ze langs te komen. Toch denk ik, als ik heel eerlijk ben, dat hij binnenkort een enorme mental breakdown krijgt. Ik weet niet niet hoe dat afloopt, maar ik vrees het ergste. Hij doet dingen die absoluut niet door de beugel kunnen, maar we moeten ook niet vergeten dat Justin ook gewoon een mens is en dus gevoel en een geweten heeft. Ik denk dat deze jongen het verkeerde pad op is gerend, omdat hij niet meer weet waar hij moet lopen. Ik vind het echt rot voor hem, ondanks dat ik geen fan ben. Ik hoop gewoon dat hij weer op het juiste pad komt, tot rust komt en dat er snel weer twee liefdevolle armen voor hem zijn die hij kan en durft te accepteren. Dat gun ik iedereen, en dus ook Justin.


    Wauw.............................


    wat was dit ookalweer

    Emrys schreef:
    Ik vind, en heb hem altijd al een ontzettend rotjoch en zijn muziek vind ik ook echt vreselijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Noctis schreef:
    Ik ben nooit echt dol geweest op zijn muziek en door de vele slechte dingen die hij deed, ben ik hem nog minder gaan mogen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hij kan zingen. *PUNT*
    Verder totaal niet mijn muziek smaak en een grote idioot. Rijk/beroemd zijn betekend misschien dat je makkelijker over de streep kan gaan, maar niet dat je dat moet doen. Die dude moet echt even rustig gaan zitten en realiseren dat hij een enorme dickhead is en even normaal moet gaan doen.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 23:19 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Vroeger was ik zo'n hater, way back in the days dan. Toen heb ik tegen mezelf gezegd; je haat hem niet, je gaat hem respecteren want hij is ook maar een mens! Maar dat respect is hij de laatste tijd echt zwaar aan het verkloten en ik vind hem een irritant kutkind dat denkt dat hij alles mag doen en laten want hij IS Justin fucking Bieber. Ik vind dat ze hem moeten weggooien en zijn fans vind ik net zo walgelijk. Sorry, maar als je bij mij aan komt kloppen om te zeggen dat hij niks fout doet en hij een rebellerende fase heeft en hij is maar een tiener zooi, gooi ik je uit het raam, want dat is grote bullshit. Hij zet op het moment gewoon mensenlevens op het spel en dat is gewoon ziek.
    Rant ended.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    PUKKELxDING schreef:
    Wat ik van hem vind... Zijn muziek gaat. Is niet om te huilen. Maar het is ook niet mijn stijl. Zijn gedrag is echter absoluut wel om te huilen. Ik vind het een irritant en arrogant ventje.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb hem leren waarderen door de jaren heen , enkel toen hij aan de drugs begon en al die dingen is dat wel weggevallen en die jongen moet nodig in rehab geplaatst worden, want onder dat verpeste zit een onwijs lieve jongen. Trouwens ik vind niet al zijn liedjes leuk , maar liedjes als Fall en Catching Feelings wel.


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb nog nooit een nummer van hem gehoord en zou het ook niet herkennen als ik het zou horen, dus ik ga niet oordelen over zijn muziek.
    Wel vind ik het erg triest en vervelend voor hem dat hij zo diep heeft kunnen zinken met gedrag ed. maar dat vind ik bij elke kindster: vooral erg vervelend voor hun zelf, maar ze moeten wel aangepakt worden. (Amanda Bynes, Lindsey Lohan, Miley Cyrus ect.)


    The night is dark and full of terrors.

    Noticed schreef:
    Ik vind het eigenlijk diep triest voor hem, dat hij door zijn beroemdheid en zijn geld niet meer weet wie hij is en wat hij doet. Ik geloof best dat het een goede jongen is, ik heb genoeg filmpjes gezien waarin hij zijn fans hielp door gewoon bij ze langs te komen. Toch denk ik, als ik heel eerlijk ben, dat hij binnenkort een enorme mental breakdown krijgt. Ik weet niet niet hoe dat afloopt, maar ik vrees het ergste. Hij doet dingen die absoluut niet door de beugel kunnen, maar we moeten ook niet vergeten dat Justin ook gewoon een mens is en dus gevoel en een geweten heeft. Ik denk dat deze jongen het verkeerde pad op is gerend, omdat hij niet meer weet waar hij moet lopen. Ik vind het echt rot voor hem, ondanks dat ik geen fan ben. Ik hoop gewoon dat hij weer op het juiste pad komt, tot rust komt en dat er snel weer twee liefdevolle armen voor hem zijn die hij kan en durft te accepteren. Dat gun ik iedereen, en dus ook Justin.

    Emrys schreef:
    Ik vind, en heb hem altijd al een ontzettend rotjoch gevonden en zijn muziek vind ik ook echt vreselijk.