• het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    Dit is het officiële praat topic

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)
    Naar de volgende dag gaan is goed. Ik kan alleen vanavond niet kunnen reageren denk ik. Ik ga bij een vriendin slapen.

    Dat maakt niks uit. Heb jij nog dingen die ze de volgende dag moeten zien of weten? Ik ben zowiezo van plan dat ze de volgende dag op het scherm te teams en de regels zien. Jij nog iets?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vandinha schreef:
    (...)

    Ik heb het op dit moment ontzettend druk met school (en natuurlijk ook met carnaval) – en ik wil geen korte flut post schrijven, aangezien iedereen hier hele lappen tekst typt.
    Over enkele dagen heb ik hoogstwaarschijnlijk weer tijd.

    Oke. Als je hulp nodig hebt hoor ik dat graag.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Dat maakt niks uit. Heb jij nog dingen die ze de volgende dag moeten zien of weten? Ik ben zowiezo van plan dat ze de volgende dag op het scherm te teams en de regels zien. Jij nog iets?


    nee niet specifiek. Ik zal er zo ff over nadenken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ga vanmiddag een blokhut in elkaar zetten met mijn vader (help! Dat wordt niets) dus ik zal vanavond een post plaatsen


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nephele schreef:
    Ik ga vanmiddag een blokhut in elkaar zetten met mijn vader (help! Dat wordt niets) dus ik zal vanavond een post plaatsen

    Hahaha, veel plezier! Heeft je vader geduld? (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Hahaha, veel plezier! Heeft je vader geduld? (':


    Dat hoop ik maar xD
    Gelukkig komt mijn broer ons team versterken


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik zou niet iets specifieks weten wat de deelnemers moeten weten met de eerste dag. Niet naast de regels en de teams in iedergeval. Jij wel?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik hoop vanavond een post met Rogier te kunnen schrijven. :')


    Stenenlikker

    Sigil schreef:
    Ik zou niet iets specifieks weten wat de deelnemers moeten weten met de eerste dag. Niet naast de regels en de teams in iedergeval. Jij wel?

    Hmm, nee. Ik weet er ook niks. Gaan ze al gevechten hebben de eerste dag? Lijkt me wel, toch? Komt er een beetje actie.
          Dan zal ik ze een soort schema zien; wie met wie moet vechten en hoe laat het is.

    GilGalad, ghehe, oke ^^ Ik vind jouw posts altijd zo lekker lang en leuk weglezen c:

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 21:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is trouwens het tweede topic. Pas in schrijven als dit topic vol is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Hmm, nee. Ik weet er ook niks. Gaan ze al gevechten hebben de eerste dag? Lijkt me wel, toch? Komt er een beetje actie.
          Dan zal ik ze een soort schema zien; wie met wie moet vechten en hoe laat het is.

    GilGalad, ghehe, oke ^^ Ik vind jouw posts altijd zo lekker lang en leuk weglezen c:


    Hehe, dank je :3
    Ben bezig, wilt alleen niet zo opschieten. Teveel afleiding om me heen.


    Stenenlikker

    Medousa schreef:
    (...)
    Hmm, nee. Ik weet er ook niks. Gaan ze al gevechten hebben de eerste dag? Lijkt me wel, toch? Komt er een beetje actie.
          Dan zal ik ze een soort schema zien; wie met wie moet vechten en hoe laat het is.

    GilGalad, ghehe, oke ^^ Ik vind jouw posts altijd zo lekker lang en leuk weglezen c:


    ja kan wel. Zorgt wel voor actie.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    GilGalad schreef:
    (...)

    Hehe, dank je :3
    Ben bezig, wilt alleen niet zo opschieten. Teveel afleiding om me heen.

    Ghehe oke, ik zie dat je gepost hebt! Ik ga nu met een lezen C:

    @ Sigil: Zullen we dat dan via een random picker doen? C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Ghehe oke, ik zie dat je gepost hebt! Ik ga nu met een lezen C:

    @ Sigil: Zullen we dat dan via een random picker doen? C:


    jep goed idee.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Medousa schreef:
    (...)
    Ghehe oke, ik zie dat je gepost hebt! Ik ga nu met een lezen C:

    @ Sigil: Zullen we dat dan via een random picker doen? C:

    Dat gaat wat worden. *wbw*


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Quiet the mind, and the soul will speak.