• De stelling van deze week luidt:
    Iedereen heeft wel ergens een dubbelganger rondlopen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik denk van wel je hebt het we over heel veel mensen
    dus er zal vast wel iemand op je kunnen lijken zou je denken
    maar de kans is klein dat je hun ontmoet.
    de wereld is erg groot


    I tried so hard and get so far but in the end, it doesn't even matter - Linkin Park

    Ik vind dit meer een kwestie van geloven dan een kwestie van meningen, maar oké. Ik ben zelf nogal nuchter (wat misschien wat vreemd is, aangezien ik wel veel van fantasy/sci-fi/het paranormale houd), dus ik geloof hier eigenlijk niet echt in. Maar het zou heel goed kunnen dat het wel waar is, ik geloof het alleen niet totdat ik zelf iemand ben tegengekomen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik hoop eigenlijk van wel. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik denk dat dat meer in handen ligt van feiten dan in persoonlijke meningen. Het zou goed kunnen. We zijn met zeven miljard, vast wel iemand die ook nauwelijks oorlellen heeft of blond is.


    Searching heavens for another earth

    Piaffe schreef:
    Waar.
    Ik las laatst dat er 6 mensen zijn die precies op jou lijken. De kant dat je een van hen ontmoet is 9%

    Nou, dan is één van die zes mijn zus. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daar kun je pas achter komen als je iemand ontmoet die sprekend op je lijkt. Dan is het een feit en geen mening, dus ik vind dit een beetje een vreemde stelling. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ja. Dat is niet eens een stelling waar echt over de discussiëren valt, maar gewoon een feit. Er zijn voor iedereen op aarde een paar mensen die heel erg veel op jou lijken.

    Op Tumblr doet al heel lang een post de ronde over een fotograaf die mensen die geen familie van elkaar waren maar wel heel erg veel op elkaar leken samen fotografeerde, en het ziet er echt uit alsof het allemaal tweelingen zijn. Ik kan dat nu alleen niet vinden, helaas, maar dit is ook wel al een mooi voorbeeld. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja ik denk dat er zo ie zo wel iemand zo erg op jou lijkt dat het een tweeling van je zou zijn. Maar ik denk dat er geen perfecte kopie van jou is.
    Maar de kans is wel heel klein dat je zo iemand ooit zal ontmoeten.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Eens. Natuurlijk zijn er geen mensen die exact per millimeter hetzelfde zijn, maar je hebt wel look-a-likes en geloof mij dat is net zo eng. Ik heb er namelijk een bij mij in mijn stad wonen


    Love knows no limits.

    Ik denk dat er best wel een kans in zit dat er ergens een dubbelganger van mij rondloopt. Alleen hoop ik voor die dubbelganger dat ze niet dezelfde problematiek als mij heeft, dat zou ik diegene graag willen besparen.


    26 - 02 - '16

    Eens en oneens. Ik ben de mijne nog nooit tegengekomen, maar een vriendin van mij lijkt als twee druppels water op een meisje van op mijn school.


    16 - 09 - '17

    Ik denk dat één mens meerdere dubbelgangers heeft rondlopen, alleen je zal deze zelf niet vinden, aangezien je op een andere manier naar jezelf kijkt, dan dat je naar andere mensen kijkt en jezelf dus niet op deze persoon vind lijken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    zou kunnen maar ik ben haar dan nog niet tegen gekomen


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Zou wel leuk zijn, zou wel kunnen. Het is wel een boeiend idee, maar misschien een beetje vergezocht en weinig gegrond.
    Het hangt ook sterk af van je definitie hiervan.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 13:51 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Oneens! Mijn reden: op deze aardbol zal vast wel iemand m3t (bijna) hetzelfde uiterlijk rondlopen, of iemand met een soortgelijk karakter. Maar ik geloof niet dat iemand precies hetzelfde als je zelf kan zijn


    Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow