• De stelling van deze week luidt:
    Iedereen heeft wel ergens een dubbelganger rondlopen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    fat123 schreef:
    de kans is klein
    dat ik een dubbelganger heb
    want ik ben identiek tweeling

    HAHAHAHAHA. Laat je tweeling dit lezen, bro.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, mijn opa heeft zijn dubbelganger al een keer tegengekomen


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Ik heb werkelijk geen idee. Lijkt me een beetje vreemd, maar als het wel zo was dan was het best grappig. Toch ga ik voor de oneens, want ik ben niet zo bijgelovig.

    Helemaal mee eens en dan niet dat er iemand op de aarde rondloopt die precies hetzelfde als jij is en hetzelfde innerlijk heeft als jij. Wat natuurlijk ook zou kunnen, maar die kans is heel klein en niet realistisch. Maar dat is ook niet per sé een dubbelganger, want dat is iemand die "opvallend veel op iemand lijkt".
    Ik ben er, dus wel van overtuigd dat er van iedereen wel op zijn minst één iemand ergens anders op de wereld rondloopt die er heel erg hetzelfde uitziet. Er zijn zoveel mensen op aarde en er worden per dag zoveel nieuwe mensen geboren, dat het bijna niet anders kan dan dat er iemand tussen zit die sprekend op jouw lijkt.
    Maar dit zijn geen feiten, dit zijn geen dingen die je kunt bewijzen, want het is bijna niet te doen om iedereen met iedereen te vergelijken. Dit is meer een idee dat ik erbij heb.


    Hamartia

    Ja, het is zo, dat is volgens mij wetenschappelijk bewezen, maar dan alleen voor het uiterlijk. Voor het innerlijk, tsja, dat is complex.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zou best 'ns kunnen. Bij uiterlijk, dan wel. Qua innerlijk? Ik denk dat dat wisselend is.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 20:59 ]


    Tijd voor koffie.

    Dat veranderd.
    Sommige mensen zijn hetzelfde in hun innerlijk.
    Andere lijken op elkaar kwa uiterlijk.
    Maar 1 ding, er is maar 1 miezerig procentje van de 1000 die echt helemáál hetzelfde is. Dus zoals bijna iedereen weet niemand het hetzelfde.

    P.s ik ben een tweeling maarre ik ben een meisje met rood haar en helderblauwe ogen en hij een jongen met bruin haar en bruine ogen niks heb ik van hem.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 23:13 ]


    You dare to gaze upon me?

    Geen idee, maar het zou me best leuk lijken om mijn dubbelganger tegen te komen:Y)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik denk qua innerlijk niet, maar qua uiterlijk zeker wel. Misschien dan geen honderd procent identieke dubbelgangers, maar wel mensen die gewoon ontzettend erg op je lijken.
    Ik vind Victoria Justice en Nina Dobrev trouwens ook wel behoorlijke dubbelgangers;



    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Mwah, ik kan hier niks over zeggen.


    “Where there's life there's hope.” ~ The Hobbit

    Als het zo was, dan ben ik dr nog nooit tegen gekomen.....


    I Gotta A Freezgun, So I Stop The Time

    Niet precies, maar ze lijken wel op elkaar. :') Er zijn betere foto's te vinden, maar daar ben ik te lui voor.




    :)

    Misschien wel. Er is iets van bewezen (dacht ik) dat er in de wereld (7/8 miljard mensen) ongeveer zeven mensen heel erg op je lijken. Familie, denk ik dan. Mijn zusje lijkt heel erg op mij, haha. x'D Vragen mensen: Zijn jullie tweeling? Terwijl ik bijna twee jaar ouder ben. x]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Piaffe schreef:
    Waar.
    Ik las laatst dat er 6 mensen zijn die precies op jou lijken. De kant dat je een van hen ontmoet is 9%


    ^^ Hier sluit ik me bij aan, heb het ook eens gelezen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Er zijn mensen die kwa uiterlijk op me lijken maar geestelijk niet eb andersom ook dusja...en nee....


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.