• De stelling van deze week luidt:
    Iedereen heeft wel ergens een dubbelganger rondlopen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn dubbelganger werkt in de dierentuin en struint rond op kofferbakmarkten. Still wanna find her. Vrienden zeiden dat ze mij zagen in de dierentuin, terwijl ik op school zat/aan het werk was.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Nou, het schijnt wetenschappelijk onderzocht te zijn. Van iedereen loopt er niet 1, maar 7 dubbelgangers rond. Maar je zou ze niet herkennen, omdat iedereen z'n gezicht altijd in spiegelbeeld ziet. En dat scheelt echt een hele hoop.


    'Sharon was here!'

    Tja, ik ben het met deze stelling eens. Ik lijk op mijn moeder, maar ook freakishly veel op mijn tante. Mensen denken vaak dat ik haar dochter bent ipv van mijn moeders. Dus daar heb ik al 2 dubbelganger.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 14:42 ]


    -

    Ik denk dat je hierbij niet alleen op uiterlijk moet letten maar ook gelijksoortige persoonlijkheden! Want een dubbelganger hoeft volgens mij niet alleen over uiterlijk te gaan.


    God is fair. He gave me looks, brain and knowledge. So of course I wouldn’t have a good temper.

    Elmorria schreef:
    Ik geloof niet in een dubbel ganger die als een een eiige tweeling zeg maar op je zal lijken.
    Dat is voor mijn gevoel echt onmogelijk.

    Wel geloof ik best dat er iemand rondloopt die veel op je lijkt.

    Sowieso zijn daar bij mij tig van. Het is wel eens overkomen dat ik een foto zag die niet was van een persoon die ik goed kende, maar daar niet van te onderscheiden was. Dat was best vreemd. Ik weet niet, misschien niet dat alles klopt als in innerlijk en uiterlijk, maar er zijn vast genoeg mensen die heel erg op mij lijken om er 1 tussen te laten zitten die niet te onderscheiden valt. Als je zeldzamere trekken hebt, heb je dat misschien niet, maar ik heb waarschijnlijk wel een dubbelganger (qua uiterlijk). Ik geloof niet echt in parallel universa en boeit het me niet als ze wel bestaan.
    Verder is dit niet echt een stelling.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Bayard schreef:
    Niet precies, maar ze lijken wel op elkaar. :') Er zijn betere foto's te vinden, maar daar ben ik te lui voor.





    Ik vind echt wel dat zij op elkaar lijken! :)


    If it is meant to be, it will be !

    Nee, maar het ligt ook aan de definitie van ''dubbelganger''. Qua uiterlijk zullen er vast wel voor iedereen 1 iemand zijn die erg op hem/haar lijkt.
    Qua innerlijk én uiterlijk. Nee. Kan niet, wie je bent hangt van zo veel meer af dan alleen je uiterlijk, daar is echt maar één van.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Van alle mensen op de wereld zal er vast wel iemand bijna identiek mij zijn, maar ik hou me toch liever vast aan het idee dat ik geheel uniek ben(A), ik ben het dus eens met de stelling


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ze zeggen dat het zo is ...
    Maar het lijkt me raar dat er op de wereld nog iemand als ik loopt ...
    Ja misschien liep er 200 jaar geleden een tweede ik ... , dat zou best kunnen ...
    Maar ik geloof er niet echt in ofzo.
    In reïncarnatie geloof ik wel een beetje ( denk ik xD )

    Piaffe schreef:
    Waar.
    Ik las laatst dat er 6 mensen zijn die precies op jou lijken. De kant dat je een van hen ontmoet is 9%


    Dat heb ik ook gelezen ja

    Daarom vind ik niet echt dat dit een stelling is waar je het mee eens of mee oneens kan zijn, want ik denk niet echt dat je hier een mening over kunt hebben


    "Everything will be okay in the end, if it's not okay, it's not the end."

    Izembaro schreef:
    Jazeker, in een alternatief universum. Sommige mensen zijn daar dood tho.

    En daar zijn ook zeppelins.


    "I shut my eyes in order to see.'