• De stelling van deze week luidt:
    Iedereen heeft wel ergens een dubbelganger rondlopen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lol, nee.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    de kans is klein
    dat ik een dubbelganger heb
    want ik ben identiek tweeling

    fat123 schreef:
    de kans is klein
    dat ik een dubbelganger heb
    want ik ben identiek tweeling

    ... Dan is de kans net heel groot dat je een dubbelganger hebt, want die leeft in je huis.


    Take me to wonderland

    Nee niet iedereen heeft er een dit komt zelfs zelden voor!

    Ik geloof best dat er mensen zijn die ontzettend veel op je lijken, maar een échte dubbelganger, iemand die gewoon identiek is, dat betwijfel ik.


    A person who never made a mistake never tried anything new

    fat123 schreef:
    de kans is klein
    dat ik een dubbelganger heb
    want ik ben identiek tweeling


    Uhm. Dan is de kans juist heel groot...

    Well, als je nagaat hoeveel mensen er op de wereld zijn, en dan uitrekenen hoeveel mensen jij niet kent, is de kans heel groot dat zowat iedereen een dubbelganger heeft. Hoeft niet per se een dubbelganger te zijn, gewoon iemand die sprekend op jou lijkt. Gisteren in de trein zag ik een dubbelganger van mijn broertje en van mijzelf. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Dat zal wel. :'D Mensen verwarren me vaak met andere mensen, lol. Dat is meer een gelijkenis natuurlijk, maar het is toch raar. Er zal vast en zeker wel een dubbelganger van mij zijn. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Don't think so.


    You are beautiful, you are love.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 16:06 ]


    If it is meant to be, it will be !

    ergens klopt het wel


    Believe in you, believe in life, believe in tomorrow, believe in everything you do ~ Bill Kaulitz

    Barnabas schreef:
    Dat zal wel. :'D Mensen verwarren me vaak met andere mensen, lol. Dat is meer een gelijkenis natuurlijk, maar het is toch raar. Er zal vast en zeker wel een dubbelganger van mij zijn. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hm, ik denk 't wel. Maar dat kunnen er ook zo meerderen zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zyra schreef:
    Dit is toch geen stelling?:W

    Dit. Het lijkt me geen punt om een discussie over te voeren aangezien dit soort dingen gebaseerd zijn op feiten. :')


    :)

    Moonbow schreef:
    Ik ben nogal bijgelovig en geloof dat er ook ergens een paralel universum is dus met dit soort vragen moet je niet bij mij komen xp.

    (Y)