• De stelling van deze week luidt:
    Iedereen heeft wel ergens een dubbelganger rondlopen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mwah, ik weet het niet. Ik kom wel eens mensen tegen die heel erg op elkaar lijken maar nooit precies hetzelfde. Je moet dan wel even twee keer kijken om het zeker te weten maar ik denk niet dat er echt precieze dubbelgangers zijn.
    But, you never know.:Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Sommige mensen wel, vooral jongere of ouder versies. Ik vind dit een vage stelling. Ik denk dus eigenlijk van niet, en wat is eigenlijk de definitie van dubbelganger, innerlijk of uiterlijk of allebei.


    ©1998

    Oneens.

    Geen enkel persoon is echt precies hetzelfde.
    Je kunt dezelfde eigenschappen hebben, maar dat maakt diegene niet gelijk een dubbelganger van jezelf. Het lijkt me sterk als er iemand bestaat die er precies hetzelfde eruit ziet, en de zelfde eigenschappen heeft. Je kunt dezelfde kenmerken hebben, maar ik vind dat je dan nog geen dubbelgangers bent.

    Een dubbelganger is een zwaar woord. Bij deze stelling moet ik denken aan iemand die precies hetzelfde als mij is. Misschien als het anders werd omschreven had ik het wel eens mee kunnen zijn?

    Nou er zijn 7 milliard mensen, en ik denk niet dat wij de enige planeet zijn in een universum die echt oneindig is, dus dan moeten er nog wel ergens wezens zijn en misschien lijken die ook wel op mensen, en dan toevallig op jou of zo, t'is een kleine kans dit is meer zo'n ding als dit dan dit dan dit en dan gebeurt dit, verhaal...

    Jazeker, in een alternatief universum. Sommige mensen zijn daar dood tho.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik weet het niet... Er bestaat een fotograaf die twee mensen fotografeert die echt als twee druppels water op elkaar lijken, maar die elkaar niet kennen. Dus ik denk dat deze stelling voor sommige mensen geldt, maar niet voor allemaal.

    Voor de mensen die nieuwsgierig zijn: http://www.francoisbrunelle.com/.

    Nee.


    Doei.


    I live for the applause, you will die for it.

    De kans dat er ooit iemand bestaat met precies het zelfde dna als een ander is volgens mij bijna onmogelijk. Zelfs tweelingen hebbenn verschillen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Dooddoenervo schreef:
    Ik zou het echt niet weten.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik denk het wel...
    Alleen je zou het zelf niet door hebben.
    Je zou het ook niet door hebben al kom je jezelf tegen en je praat met jezelf dat jij dat bent.


    take pills or become psycho

    Het zou leuk zijn, maar tot ik er eentje ontmoet die op mij of een bekende lijkt is het slechts een stelling ;)

    Het is blijkbaar wel bewezen maar ben de mijne nog niet tegengekomen. Ben er wel benieuwd naar.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Ze zeggen dat er 7 look-a-likes op de wereld rondlopen.
    De ervaring van een vriend van me bevestigd in ieder geval dat er 1 dezelfde rondloopt.
    Aangezien hij 1 van zijn dubbelgangers is tegengekomen.
    Dus ik ben het ermee eens.

    x WritersGhost


    Do it now, remember it later.

    Oneens, iedereen is uniek op z'n eigen manier!

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 16:47 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik zou mijn eigen dubbelganger graag eens tegenkomen XD

    Maar bij mijn opa is er in het dorp is echt een man die precies op elkaar lijken en ook qua hoogte van de stem etc. Het lijkt me echter stug dat ze de zelfde karaktereigenschappen hebben.
    Als ik weer bij me opa en oma ben zal ik de foto is opzoeken, ze hebben ooit in een krant gestaan en toen foto's gemaakt ze lijken echt precies XD


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !