• Naar het idee van & ooit eerder gestart door Naomi aka Periwinkle. Alle rechten gaan dan ook naar haar.



    One Direction.
    Wie kan er nu nog om deze vijf jongens en naam heen? Ze zijn de grootste en bekendste band van het moment.
    Behalve een tour, film en parfum is ook een nieuw album niet te missen. Deze zal anders worden dan nu voorgaande. Het word allemaal veel en veel groter uitgepakt.
    Voor de nieuwe single The Best Song Ever die binnen een paar weken verschijnt, is precies dezelfde planning gemaakt.
    One Direction en het management hebben besloten om opzoek te gaan naar een aantal look-a-likes om mee te laten spelen in videoclip.
    Dit is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, want toen One Direction dacht dat ze hun look-a-like(s) hadden gevonden bleek niets minder waar te zijn. Het uiterlijk mocht misschien wel lijken, maar het karakter leek in de verste verte niet op de van de jongens. Zeker niet als meerdere personen zich voor een rol meldde en er nog conflicten ontstaan ook.


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles - quin98
    -Liam James Payne -TinkerbelI
    -Niall James Horan - IrishNialler
    -Louis William Tomlinson - Periwinkle
    -Zayn Javadd Malik - KiliOfDurin


    Look-a-likes
    (Dit zouden er twee per een persoon kunnen worden, mocht dat nodig zijn)
    - Look-a-like Harry: Marcel Nicholas Chamberton - Subestimado
    - Look-a-like Louis: Giovanni Jeremy Carrick - Oceanus
    - Look-a-like Liam: Davie James "DJ" Macaba Knetterdisco
    - Look-a-like Zayn: Silas Karif Sheridan / Veronica Stilton - Lacey
    - Look-a-like Niall: Marcus Lucas May - KiliOfDurin


    Overige rollen:
    - Zusje Giovanni en beste vriendin Niall: Shaney April Carrick - Whisperings
    - Ex-vriendin Liam: Rikki Amarys Jareau - Malcolm


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Geen ruzie (In de RPG mag het natuurlijk wel)
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!
    - Alleen NiaIler en LuciIle openen de nieuwe topics.[/b]

    Indeling wie - wie inleid:
    - Louis > Marcel
    - Zayn > Giovanni
    - Niall > Silas/Veronica
    - Liam > Marcus
    - Harry > DJ


    Het begin:
    De look-a-likes komen aan bij de studio, met eventueel de vrienden en familie die ze hebben meegebracht, waar de clip opgenomen zal gaan worden. Echter zullen ze eerst goed ingeleid kunnen worden voor ze de jongens echt goed na kunnen doen. Elke look-a-like krijgt een beste vriend van degene die hij in de clip voor moet stellen aangewezen, die hem zal inleiden. Dat is waar ze deze dag mee bezig gaan. Wanneer ze de clip echt op gaan nemen, zal ervan afhangen hoe snel deze look-a-likes de jongens goed genoeg na kunnen doen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 19:58 ]


    "Family don’t end in blood”

    [Owh ja! Shaney is… ergens binnen.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall Horan

    'Vet vlees?"vraagt ze me met opgetrokken wenkbrauwen en vragende blik. 'Jup ik sport nu drie uur en dan vier keer per weekmaar dat moet vijf dagen zijn of liever zes' zucht ik. IK had echt een hekel aan sporten en het management. Maar de laatste tijd ging het beter. Paul verzinde echt de gekste oefeningen met de trainer en zo vond ik het toch leuk om te doen. Of ik kreeg een beloning, dat klonk kinderachtig maar dat was ik ook. Dan riep Paul 'Kom Niall we gaan hardlopen, wie als eerste bij de fans is. Het is wel tien kilometer verder' riep hij dan omda thij wist hoe graag ik tijd vrij maakte voor de fans te ontmoette.Krijg ik niets?" vraagt ze met een pruillip en steekt haar hand uit "Ik lust namelijk ook wel iets... zoets." ze begint te grijnzen en een super schattige twinkel verschijnt in haar ogen. Hooooooow wacht Niall, een super schattig iets, oke wat ging er mis mbij mij"Ze zeggen dat kleine mensen vaak zoetere lippen hebben dan een langer iemand, wist je dat?" Ik kijk haar met grote ogen aan terwijl mijn wangen weer branden en besef dan dat ze mij , Niall Horan klein noemde. 'Heeeeey ik ben niet klein, ik ben groot hoor. Tenmiste voor een Ier ben ik aan de lange kant' protesteer ik tegen haar. IK denk even na. Snoepje geven, snoepje geven aan Veronica, of zelf een snoepje meer hebben. Twijfelend kijk ik even naar Veronica en dan naar de zak snoep en frons teriwjl ik even diep na denk of ik haar wat ging geven of niet.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 17:07 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Okay. Dan stuur ik Rikki zo naar Shaney.]


    Reality's overrated.

    Harry Styles

    De jongen was tot nu toe nog niet echt spraakzaam maar misschien kwam dat nog, ik hoopte het wel anders werd het ook zo saai. Ik keek even door de gang heen, ik zou hem zo wel een rondleiding moeten geven want hij had waarschijnlijk geen idee waar alles zat.' ik zal je zo wel een rondleiding geven door de studio' zei ik tegen hem en liep nu richting zijn kamer toe. Ik luisterde naar wat hij over zichzelf vertelde en grinnikte zachtjes omdat hij zei dat die de mensen zo saai vond dat die gestopt was, ' nou dan hoop ik dat wij wat minder saai zijn dan 'zei ik even lachend en daarna kwamen we bij zijn kamer aan ik maakte de deur open en keek even naar Davie. ' oke wat wil je? Dat ik even wegga of dat ik hier gewoon wacht en dat ik je dan een rondleiding geef?' Vroeg ik hem en werpte even kort een blik in de kamer

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 7:55 ]

    Silas Karif Sheridan || Veronica Stilton

    "Ik doe niet eens aan sport," antwoordde ik eerlijk, waarna mijn wangen voor een luttele seconde rood leken te kleuren, waardoor ik mijn hoofd schudde zodat mijn krullen ervoor zouden hangen. Nou ja, de krullen van de pruik.
    Afwachtend keek ik de kleine Ier aan, terwijl ik onschuldig met mijn ogen knipperde en mijn hand nog steeds in zijn richting stak. Hij leek zichtbaar te twijfelen, en het verbaasde me dat hij zo geobsedeerd door snoepgoed leek te zijn. Het was wel schattig.
    Opeens kwam er een brutaal protest uit zijn mond, waardoor er een zachte, hoge lach mijn mond verliet. Door de plotselinge lachbui schoot mijn stem meer naar boven dan normaal, waardoor ik me eventjes betrapt voelde, maar al snel herstelde ik mezelf weer en wierp ik de blonde jongeman een geruststellende blik toe. "Rustig maar, grote reus. Ik hou van kleine mensen, ze zijn vreselijk aantrekkelijk," plaagde ik hem weer. "En als ik geen snoepje van jou krijg, ga ik wel bij iemand anders iets lekkers halen." Een grijns krulde rondom mijn lippen. "Zayn zou me vast wel iets aanbieden, als je begrijpt wat ik bedoel."


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Niall Horan

    " ik doe niet eens aan sport" zegt ze rood kleurend. Ze knippert onschuldig met haar oogjes en haar hand was nog steeds uit gestoken door dat ik verontwArdigend over mijn lengte reageerde ze een harde en even een iets wat jongensachtige lach horen. Zij kijkt me geruststellend aan . Rustig maar, grote reus. Ik hou van kleine mensen, ze zijn vreselijk aantrekkelijk," plaagde ze e. Ik kleur rood " dat is zo niet lief, pruil ik. " En als ik geen snoepje van jou krijg, ga ik wel bij iemand anders iets lekkers halen." Een grijns kruld rond haar lippen en ik twijfel.. "Zayn zou me vast wel iets aanbieden, als je begrijpt wat ik bedoel." Ik zicht " jij bent zo gemeen, maa r vooruit. Eentje dan maar vooruit. Maar niet meer a ders heb ik niets meer" met flinke tegenzin geef ik haare en snoepje aan haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rikki Amarys Jareau.

    Mijn hand leg ik even over mijn ronde buik als ik een schopje voel, een flauwe glimlach speelt even op rond mijn lippen, daarna laat ik de hand weer langs mijn lichaam vallen en loop ik, voorzichtig, erg stevig sta ik niet op mijn voeten, het gebouw in. Met mijn hand zoek ik steun bij de muur en vervoer me zo de hal door. Het gaat wiebelig, maar oké, het gaat wel. Enkel, als ik opnieuw een schopje voel, de kleintjes lijken wel erg druk vandaag, schrik ik daarvan en zwik door mijn enkel. Waarna ik onhandig omval.
    Pijnlijk vertrekt mijn gezicht en moeizaam probeer ik overeind te komen. Een hopeloze poging, want ik weet zelfs dondersgoed dat ik daar simpelweg veel te zwanger voor ben.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 20:37 ]


    Reality's overrated.

    Kerberos schreef:
    Rikki Amarys Jareau.

    Mijn hand leg ik even over mijn ronde buik als ik een schopje voel, een flauwe glimlach speelt even op rond mijn lippen, daarna laat ik de hand weer langs mijn lichaam vallen en loop ik, voorzichtig, erg stevig sta ik niet op mijn voeten, het gebouw in. Met mijn hand zoek ik steun bij de muur en vervoer me zo de hal door. Daar valt mijn blik op een bekend meisje. Ik dacht het zusje van Harry, Shaney als ik het me goed herriner. Rustig stappend ga ik naar het meisje toe. Met lichtjes opgetrokken mondhoeken kijk ik haar aan als ik voor haar sta. "Lang niet gezien," zeg ik. "Hoe gaat het met je, Shaney?" vraag ik haar geïnterreseerd. Mensen ontlopen heeft toch geen zin meer, het gaat zomenteen toch uitkomen.


    [Shaney is Giovanni's zusje, maar het zou kunnen dat Rikki haar via Niall kent?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Davie James "DJ" Macaba
    "Noou dan hoop ik dat wij wat minder saai zijn dan," zei Harry lachend. Ik zei niets terug. We kwamen ondertussen bij de kamer aan en Harry maakte de deur open. "Oké wat wil je? Dat ik even wegga of dat ik hier gewoon wacht en dat ik je dan een rondleiding geef?" Ik haalde kort mijn schouders op. "Maakt niet uit, ik ben zo klaar." Toen liep ik de kamer binnen. Ik zette mijn spullen neer en liep naar de wasbak, waar ik de kraan open draaide en wat water in mijn gezicht gooide. Toen trok ik mijn shirt uit, waardoor mijn six-pack tevoorschijn kwam. Het kon me weinig schelen dat Harry hier nog was. Uit mijn koffer haalde ik een nieuw wit shirt, die ik over mijn schouders trok. Toen ik klaar was keek ik weer naar de jongen. "Okay, Ik ben klaar."

    Harry Styles

    De jongen haalde zijn schouders op en zei dat die zo klaar was. Ik besloot maar gewoon te wachten in de deuropening en leunde daar een beetje tegenaan. Hij trok zijn shirt uit en mijn blik gleed even naar zijn buik, dat zag er niet verkeerd uit! Ik bleef er even naar kijken, hij was best gespierd. Toen zijn shirt weer aanwas keek ik de jongen aan en glimlachte kort naar hem. 'Nou nu een rondleing dan' glimlachte ik en begon in de richting van de studio te lopen, dat was toch de plek waar we de komende tijd het vaakste zullen zijn dus het was handig als die dat alvast zag. 'Hier zit de wc' zei ik op het moment dat we daarlangs liepen maar liep eigenlijk al gelijk weer veder richting de studio. 'Wil je eigenlijk nog dingen over mij weten?' Vroeg ik hem omdat hij ook dingen over zichzelf had verteld en misschien ook wel wat over mij wou weten.

    Whisperings schreef:
    (...)

    [Shaney is Giovanni's zusje, maar het zou kunnen dat Rikki haar via Niall kent?]


    [Oh, chips, ik raakte in de war met de andere RPG. Ehm, misschien kennen ze elkaar nog niet maar valt Rikki en kan Shaney haar helpen? Ik ga nu de post aanpassen.]


    Reality's overrated.

    Rikki Amarys Jareau.

    Mijn hand leg ik even over mijn ronde buik als ik een schopje voel, een flauwe glimlach speelt even op rond mijn lippen, daarna laat ik de hand weer langs mijn lichaam vallen en loop ik, voorzichtig, erg stevig sta ik niet op mijn voeten, het gebouw in. Met mijn hand zoek ik steun bij de muur en vervoer me zo de hal door. Het gaat wiebelig, maar oké, het gaat wel. Enkel, als ik opnieuw een schopje voel, de kleintjes lijken wel erg druk vandaag, schrik ik daarvan en zwik door mijn enkel. Waarna ik onhandig omval.
    Pijnlijk vertrekt mijn gezicht en moeizaam probeer ik overeind te komen. Een hopeloze poging, want ik weet zelfs dondersgoed dat ik daar simpelweg veel te zwanger voor ben.


    [Post aangepast.]


    Reality's overrated.

    Shaney April Carrick

    Plotseling hoor ik iemand vallen. Verschikt kijk ik op, zometeen heeft degene die viel pijn. Eigenlijk best logisch als je valt. Een meisje probeert omhoog te komen, maar het lukt niet. Ik zie waardoor het komt, maar besluit haar eerst maar eens te helpen. 'Oh!' roep ik als ik het pijnlijke gezicht van het meisje zie. 'Gaat het wel?' Tijdens dat ik dit zeg, snel ik naar haar toe en steek mijn hand uit, om haar omhoog te helpen. 'I - Ik ben Shaney. Shaney Carrick.' Ik had het meisje nog nooit gezien, zij kende mij dus waarschijnlijk ook niet. Normaal gesproken zou ik op dit moment in lachen uitbarsten, ik ben niet zo goed in mezelf voorstellen. Toen ik Nayran, mijn geheime liefde, voor het eerst ontmoette, zei ik mijn naam, waarbij ik mezelf "Shiney Shaney" noemde, terwijl ik een hekel heb aan die vreselijke bijnaam! Nu vindt hij me misschien raar, dat zou mijn hele liefdesleven verpesten…

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 21:31 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Het is duidelijk zichtbaar dat Rikki hoogzwanger is ;')]


    Reality's overrated.

    [Aangepast!]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa