• KAN SPOILERS BEVATTEN!



    Walkers:
    Furiosa
    Wanderings
    HalfBloodPrince
    martinski
    Colonel
    Rollins
    Apocalyptic
    Nakama

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 9:03 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik twijfel nog steeds of zij het wel was, of dat ze iemand beschermd.

    Ja, nu je het zegt. Op facebook speculeert men dat Lizzie die moorden gepleegd zou hebben. Gaat dan weer een stapje te ver denk ik. :')


    You are beautiful, you are love.

    Lizzie groeit gewoon op in een fucked up wereld waarin ze constant ziet hoe mensen om haar heen vermoord worden of sterven. Haar zusje Mika de enige persoon die ze op dat moment nog heeft, en de baby bracht dat in gevaar. Ik snap het dus wel. Hele goede scene, ik vind Lizzie zo tenminste en interessanter personage worden.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Lizzie groeit gewoon op in een fucked up wereld waarin ze constant ziet hoe mensen om haar heen vermoord worden of sterven. Haar zusje Mika de enige persoon die ze op dat moment nog heeft, en de baby bracht dat in gevaar. Ik snap het dus wel. Hele goede scene, ik vind Lizzie zo tenminste en interessanter personage worden.


    Dat vind ik ook hoor, maar ik vind haar ook best eng.


    Your make-up is terrible

    Gosh, gelukkig is de spanning weer terug. Deze aflevering vond ik veel beter dan de vorige paar.


    Your make-up is terrible

    Ik zat echt op het puntje van mijn stoel dit keer, haha. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik ga nu de nieuwste aflevering kijken!

    Ik heb net gekeken en

    deze aflevering was zo The Last of Us. Supply hunting, backstory revelations, science stuff, Rick strangling bandits. Nice. Ik heb me eindelijk een keer niet verveeld.


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    Ik heb net gekeken en
    deze aflevering was zo The Last of Us. Supply hunting, backstory revelations, science stuff, Rick strangling bandits. Nice. Ik heb me eindelijk een keer niet verveeld.


    Net wat ik had, haha. Het leek net alsof de aflevering weer echt 45 minuten duurde en inhoud had.


    Your make-up is terrible

    Zo nog eens op Fox kijken. (cat)

    Ik vind die nieuwe personages trouwens echt leuk. (krul)


    Your make-up is terrible

    Vond het best een leuke aflevering, al is het wel jammer dat we die andere personages zo lang moeten missen.


    You are beautiful, you are love.

    Gwaihir schreef:
    Vond het best een leuke aflevering, al is het wel jammer dat we die andere personages zo lang moeten missen.


    Jazeker, ze hebben de character development echt goed gedaan hier. Ik vond het echt erg hoe Daryl zo brak. :c Ik denk dat Beth nu ook volwassener geworden is. Ze hadden inderdaad wel wat van de anderen tussendoor mogen doen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Jazeker, ze hebben de character development echt goed gedaan hier. Ik vond het echt erg hoe Daryl zo brak. :c Ik denk dat Beth nu ook volwassener geworden is. Ze hadden inderdaad wel wat van de anderen tussendoor mogen doen.

    Inderdaad. En vond het ook erg om Daryl zo te zien, wel mooi dat de makers echt aandacht steken in de karakters. Dat voegt wel veel toe.


    You are beautiful, you are love.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik twijfel nog steeds of zij het wel was, of dat ze iemand beschermd.


    Ik denk niet dat zij het was of ik wil gewoon niet dat zij het was :)


    Mijn topics trouwens :)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Wow..

    What happened to Beth?! ): Zij en Daryl hadden net een intiem momentje. Ik ben zo benieuwd wat er nou echt is aan het einde van de treinsporen..

    Facebook reacties zijn echt hilarisch trouwens. Over dat Beth en Daryl een stel zouden kunnen worden: 'Beth is like 16', 'No, Carol and Daryl are sweet. Beth can find her own man.', 'C'mon she's like 19!, ''25 in real life!', 'Ewww, ewww, eww.' :')

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 18:05 ]


    You are beautiful, you are love.

    Holy fuck.

    Lizzie was echt eng... Arme Mika, ze was echt lief. ;c
    En sinds ik mensen over kannibalisme hoor speculeren vermoed ik dat Terminus mogelijk een val is van kannibalen. Wat denken jullie?


    You are beautiful, you are love.