• KAN SPOILERS BEVATTEN!



    Walkers:
    Furiosa
    Wanderings
    HalfBloodPrince
    martinski
    Colonel
    Rollins
    Apocalyptic
    Nakama

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 9:03 ]


    Your make-up is terrible

    7 maanden... Awh, duurt veel te lang. Interessante seizoensfinale, ben heel benieuwd wat ze te wachten staat en

    wat er gebeurt als Carol, Tyreese en de baby aankomen bij Terminus.


    You are beautiful, you are love.



    I wonder ;3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    NotYourHero schreef:



    I wonder ;3

    Misschien wordt ze op* een bordje geserveerd in the Terminus. :x Heb een vrij groot vermoeden dat dat kannibalen zijn.

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 21:31 ]


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Misschien wordt ze op* een bordje geserveerd in the Terminus. :x Heb een vrij groot vermoeden dat dat kannibalen zijn.


    Ik ook, zeker toen ze langs die botten renden. Getsie.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ook, zeker toen ze langs die botten renden. Getsie.

    Jaa inderdaad, dat bevestigde het voor mij ook. En dat wijf dat maar staat te grillen in ieder shot dat van haar te zien is, de uitspraak "the more people, the stronger we get".. D: I don't trust this shit.


    ars moriendi

    Vrees er ook een beetje voor. Vooral aangezien ze dat zowel in het spel als in de comics ook hebben. Maar dat ze maar met hun poten van Beth afblijven!


    A girl who wonders.

    Kirkman zei dat ze het een mix gingen maken van dingen die in de comics voorkomen. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Kirkman zei dat ze het een mix gingen maken van dingen die in de comics voorkomen. D:


    Opgepast - seizoen 4 spoiler.

    Heh, verdorie. Maar op zich zou het me niet meer verbazen. Na de - enorm deprimerende - aflevering over Lizzie en Mika, zie ik de scenario-schrijvers toe alles in staat. :<

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 23:27 ]


    A girl who wonders.

    Wauw, die season finale was echt spannend! Echt ziek zijn die mensen, nu weet ik 100% zeker dat het kannibalen zijn :Y)
    Kan niet wachten tot het volgende seizoen weer begint, gaat Rick ze even laten zien dat je niet met hun moet fucken.

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 0:17 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    I'm fangirling omg omg. Kan spoilers van het nieuwe seizoen bevatten.





    My poor shippers heart.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    I'm fangirling omg omg. Kan spoilers van het nieuwe seizoen bevatten.





    My poor shippers heart.


    OMG yeah! Don't spoilers, open inside (krul):
    DARYL AND CAROL!


    You are beautiful, you are love.

    Ik vraag me echt af hoeveel seizoenen er nog komen aangezien de makers hebben gezegd dat het tijdloos is omdat ze altijd een andere groep mensen kunnen gaan volgen.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Vervain schreef:
    Ik vraag me echt af hoeveel seizoenen er nog komen aangezien de makers hebben gezegd dat het tijdloos is omdat ze altijd een andere groep mensen kunnen gaan volgen.


    Ze zeiden dat ze al ideeën hebben voor seizoen 10 en 11, haha.


    Your make-up is terrible

    Ohmygawd, MT <'3
    Love the walking dead. Jammer dat we nog moeten wachten tot oktober op 't volgende seizoen ;c


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Ik hoop dat ze de serie niet teveel uitmelken. n_n Ik moet zeggen dat ik 't laatste paar seizoenen 't bij lange na niet haalt bij de eerste seizoenen.


    "I shut my eyes in order to see.'