• Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van Valentijn vinden !
    Ik vind het zelf nogal hypocriet, ik vind het juist leuk als er iets Spontaan gebeurt niet omdat het nou Valentijn is wat in werkelijkheid in leven is geroepen door de winkeliers.
    Ik en mijn vriend doen al 3 jaar niet meer aan Valentijn ^^
    We zijn 1 keer naar Parijs geweest, onze eerste Valentijn maar dat was meer omdat ik toen vakantie had.
    Dus ik was gewoon benieuwd naar jullie mening.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    (...)

    Waarom zou je dan wachten op Valentijn als dat elke dag kan ?

    @Rivaille Die had ik niet gezien ! Sorry XD


    omdat als je logisch nadenkt ook weet dat het niet elke dag kan xD. Valentijn is daar een leuke datum. Daarnaast is mijn vriend niet zo van de spontane leuke dingetjes. Daarnaast heb ik valentijn van kinds af aan al leuk gevonden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dan kan je net zo goed niet meedoen aan moeder en vaderdag en dat soort dingen. Ik vind mensen altijd zo overdreven doen als ze het daarover hebben. Laat het gewoon Valentijn zijn en als er mensen aan meedoen, doen ze eraan mee en anders niet. Het is ook hypocriet om telkens te zeuren dat je eenzaam bent op Valentijn, zoals veel mensen doen. Ik stoor me er echt niet aan dat het commercieel is, ik vind het leuk dat mijn vriend me meeneemt uit eten en iets leuks voor me koopt, Valentijn of niet.


    Your make-up is terrible

    Oké duidelijk ^^

    Mwah bij mij is gewoon elke dag een soort van Valentijn ^^
    Mijn vriendje is nou heerlijk voor mij aan het koken omdat ik ze zwak ziek en misselijk voel.

    En ik denk dat we al die jongens niet moeten onderschatten ^^ ik ken heel veel "mannen" die meer moeite doen dan de meisjes om mij heen. Om spontaan te doen


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Sigil schreef:
    (...)

    omdat als je logisch nadenkt ook weet dat het niet elke dag kan xD. Valentijn is daar een leuke datum. Daarnaast is mijn vriend niet zo van de spontane leuke dingetjes. Daarnaast heb ik valentijn van kinds af aan al leuk gevonden.


    Waarom kan het niet elke dag?
    Wat houdt je tegen om iemand te verassen?
    Valentijn is ook maar een "gewone" werk/schooldag


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Ik vond dit plaatje op facebook, ook wel toepasselijk.


    26 - 02 - '16

    Noctis schreef:
    Ik vond dit plaatje op facebook, ook wel toepasselijk.


    Dit is zo waar.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    michellexoxo schreef:
    (...)

    Waarom kan het niet elke dag?
    Wat houdt je tegen om iemand te verassen?
    Valentijn is ook maar een "gewone" werk/schooldag


    nou ik heb daar echt niet elke dag tijd voor hoor. Ik heb meer dingen te doen na werk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vind het helemaal nergens op slaan,


    Firm believer of all that is magic

    Dooddoenervo schreef:
    Ik vind het commercie en doe er ook niet aan mee. Ik verras m'n vriendin liever spontaan.


    Mee eens, ik word liever verrast op een spontane manier, dat het niet voorspelbaar is en dat het ook echt een verrassing is. Daarnaast vind ik dat je op elke andere dag kunt laten zien hoeveel je van iemand houdt, vriendje, vriendinnen, ouders, broers, zussen. Dat hoeft niet per se op deze dag. Mensen hebben gewoon een dag nodig om zoiets te uiten, omdat ze het anders niet durven te laten blijken. Er moet gewoon een reden zijn, anders laten de meeste mensen niet zien hoeveel ze van iemand houden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Mee eens, ik word liever verrast op een spontane manier, dat het niet voorspelbaar is en dat het ook echt een verrassing is. Daarnaast vind ik dat je op elke andere dag kunt laten zien hoeveel je van iemand houdt, vriendje, vriendinnen, ouders, broers, zussen. Dat hoeft niet per se op deze dag. Mensen hebben gewoon een dag nodig om zoiets te uiten, omdat ze het anders niet durven te laten blijken. Er moet gewoon een reden zijn, anders laten de meeste mensen niet zien hoeveel ze van iemand houden.


    Dan zou ik je ouders ook maar niks meer geven op moederdag en vaderdag. Dát is pas hypocriet. Je kan toch elke andere dag ook spontaan laten zien dat je van ze houd? Hoef je dan ook niet op die dag te doen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan zou ik je ouders ook maar niks meer geven op moederdag en vaderdag. Dát is pas hypocriet. Je kan toch elke andere dag ook spontaan laten zien dat je van ze houd? Hoef je dan ook niet op die dag te doen.


    Precies.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan zou ik je ouders ook maar niks meer geven op moederdag en vaderdag. Dát is pas hypocriet. Je kan toch elke andere dag ook spontaan laten zien dat je van ze houd? Hoef je dan ook niet op die dag te doen.


    Amen Nikki.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    Dan kan je net zo goed niet meedoen aan moeder en vaderdag en dat soort dingen. Ik vind mensen altijd zo overdreven doen als ze het daarover hebben. Laat het gewoon Valentijn zijn en als er mensen aan meedoen, doen ze eraan mee en anders niet. Het is ook hypocriet om telkens te zeuren dat je eenzaam bent op Valentijn, zoals veel mensen doen. Ik stoor me er echt niet aan dat het commercieel is, ik vind het leuk dat mijn vriend me meeneemt uit eten en iets leuks voor me koopt, Valentijn of niet.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Assassin schreef:
    Dan kan je net zo goed niet meedoen aan moeder en vaderdag en dat soort dingen. Ik vind mensen altijd zo overdreven doen als ze het daarover hebben. Laat het gewoon Valentijn zijn en als er mensen aan meedoen, doen ze eraan mee en anders niet. Het is ook hypocriet om telkens te zeuren dat je eenzaam bent op Valentijn, zoals veel mensen doen. Ik stoor me er echt niet aan dat het commercieel is, ik vind het leuk dat mijn vriend me meeneemt uit eten en iets leuks voor me koopt, Valentijn of niet.

    Precies dit. Hoewel ik wel vind dat het triest is hoe commercieel Valentijnsdag wordt gemaakt door de winkelketens. "Vier Valentijnsdag met een gezellig diner voor de hele familie!" Maar ik vind dat extraatje wel leuk en ik ben al net zo blij met iets dat zelf gemaakt is, dan met een nieuwe ketting. Liefde hoef je niet te kopen.


    From these ashes, I will rise

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan zou ik je ouders ook maar niks meer geven op moederdag en vaderdag. Dát is pas hypocriet. Je kan toch elke andere dag ook spontaan laten zien dat je van ze houd? Hoef je dan ook niet op die dag te doen.


    Ik doe hier ook niet aan mee ^^
    Dus wat dat betreft trek ik redelijk 1 lijn...
    Liever spontane liefdes betuigingen en mijn ouders verassen dan die verplicht stomme dingen..
    Dat sommige mensen er aan herinnerd moeten worden is wat betreft in mijn ogen hun probleem ^^
    Ik hou gewoon meer van spontaniteit.


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !