• Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van Valentijn vinden !
    Ik vind het zelf nogal hypocriet, ik vind het juist leuk als er iets Spontaan gebeurt niet omdat het nou Valentijn is wat in werkelijkheid in leven is geroepen door de winkeliers.
    Ik en mijn vriend doen al 3 jaar niet meer aan Valentijn ^^
    We zijn 1 keer naar Parijs geweest, onze eerste Valentijn maar dat was meer omdat ik toen vakantie had.
    Dus ik was gewoon benieuwd naar jullie mening.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    (...)

    Wie is kevin x D

    Net zo irritant als jij bent. 't Is toevallig toch niet je vriendje, of wel?


    Deep inside, I've never felt alive

    Esgaroth schreef:
    (...)
    Net zo irritant als jij bent. 't Is toevallig toch niet je vriendje, of wel?

    What the fack?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jongens, hier komt ruzie van ... (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chillax mensjes.
    OT: Ik heb nog nooit aan valentijn gedaan want ik heb nog nooit een vriendje gehad (oké ja, 1 vriendje - maar die tel ik niet mee want dat was maar een maand (cat) ). Maar anders zou ik er alsnog niet veel aan doen denk ik. Ik zou het persoonlijk ook leuker vinden om iets spontaan te krijgen.

    Ik heb niet echt een Valentijns' viering. Ik vind het wel leuk, dat mensen elkaar kaartjes geven of iets leuks voor elkaar doen. Dat het zo uitgemolken wordt, jammer, maar oké.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 16:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Het is ook elk jaar hetzelfde met de mensen die zeiken over Valentijnsdag. Weet je wat pas hypocriet is? De meeste die het zo'n onzin vinden hebben zelf geen Valentijn of zijn single, maar als ze wel een relatie of een Valentijn zouden hebben zouden ze het net zo leuk vinden. Get over youselves. Ik ben single, ik heb geen Valentijn maar ik vind het een leuke feestdag door de gedachte erachter.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mijn vorige vriend negeerde me telkens op Valentijn, dus heb ik samen met mijn 'nieuwe' vriend besloten niets te doen. We gaan gewoon dit weekend lekker onder ons 2 naar de chinees en genieten van een menuutje maar dat is vooral omdat we net een jaar samen zijn.
    Ik moet toegeven dat ik wel graag een roosje zou krijgen (maar dan zou mijn vriend dat vaker in het jaar moeten geven vind ik). Dus met andere woorden... Valentijn is in mijn ogen gewoonweg een commerciële bedoening.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Valentino schreef:
    Het is ook elk jaar hetzelfde met de mensen die zeiken over Valentijnsdag. Weet je wat pas hypocriet is? De meeste die het zo'n onzin vinden hebben zelf geen Valentijn of zijn single, maar als ze wel een relatie of een Valentijn zouden hebben zouden ze het net zo leuk vinden. Get over youselves. Ik ben single, ik heb geen Valentijn maar ik vind het een leuke feestdag door de gedachte erachter.

    Nah, dit is de eerste keer in een aantal jaar dat ik geen Valentijn heb. Maar ik moet zeggen dat ik het een ongemakkelijke dag vindt. Voel me gewoon heel erg opgelaten als ik cadeautjes moet gaan ontvangen of geven puur en alleen omdat dat dan moet op de 14e. Ik ben gewoon te nuchter voor zoiets, in mijn ogen, stoms als Valentijnsdag, denk ik.


    ars moriendi

    Wel fijn dat iedereen "gewoon" zijn mening kan geven over Valentijn ^^

    p.s. ^^ ik woon al 2 jaar samen en ben al 4 jaar gelukkig bij mijn vriend.
    Dus dat is niet echt een reden van het maken van deze topic. Meer om iemands mening uit te lokken.
    Dat is trouwens wel gelukt x D op de meest uitlopende manieren.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 21:45 ]


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    Wel fijn dat iedereen "gewoon" zijn mening kan geven over Valentijn ^^

    p.s. ^^ ik woon al 2 jaar samen en ben al 4 jaar gelukkig bij mijn vriend.
    Dus dat is niet echt een reden van het maken van deze topic. Meer om iemands mening uit te lokken.
    Dat is trouwens wel gelukt x D op de meest uitlopende manieren.

    Lol wut.


    ars moriendi

    Eigenlijk vind ik de mensen die Valentijn vieren met hun vriend of vriendin veel minder irritant dan de mensen die zeuren dat ze er geen hebben.
    Kom op zet je er over heen je hoort mij toch ook niet.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan zou ik je ouders ook maar niks meer geven op moederdag en vaderdag. Dát is pas hypocriet. Je kan toch elke andere dag ook spontaan laten zien dat je van ze houd? Hoef je dan ook niet op die dag te doen.


    Amen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Waarom zou je alleen op Valentijnsdag laten zien hoeveel je van iemand houdt. Dat kan toch ook op elke dag van het jaar?

    Ik vind iedereen een beetje raar dat ze denken dat het betekent dat als je aan Valentijnsdag doet, je de rest van het jaar helemaal niks doet. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik wil iedereen even een fijne Valentijnsdag wensen. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it