• Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van Valentijn vinden !
    Ik vind het zelf nogal hypocriet, ik vind het juist leuk als er iets Spontaan gebeurt niet omdat het nou Valentijn is wat in werkelijkheid in leven is geroepen door de winkeliers.
    Ik en mijn vriend doen al 3 jaar niet meer aan Valentijn ^^
    We zijn 1 keer naar Parijs geweest, onze eerste Valentijn maar dat was meer omdat ik toen vakantie had.
    Dus ik was gewoon benieuwd naar jullie mening.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Valentijnsdag hypocriet? Dan is moeder- en vaderdag ook hypocriet. Op moeder- en vaderdag laat je je ouders ook zien hoeveel je van ze houdt, tenminste, als je daaraan mee doet. Dat komt op hetzelfde neer, als je het anders bekijkt. Maar nee, sommigen vinden moeder- en vaderdag wel leuk en Valentijnsdag hypocriet. Logic.


    Some people are art and do art at the same time

    Hypocriet nee. Ik ken geen mens die alleen op Valentijnsdag iets aan zijn/haar liefje geeft, dus dat vind ik een vreemde uitspraak.

    Mijn vriend heeft niet zo veel met Valentijn, Vaderdag en Moederdag, omdat dat persoonlijk is en dus vind hij het storend dat het commercieel is.
    Zelf zie ik het als een extra dag om iets leuks voor een ander te doen, maar hecht er geen grote waarde aan.


    You are beautiful, you are love.