• Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van Valentijn vinden !
    Ik vind het zelf nogal hypocriet, ik vind het juist leuk als er iets Spontaan gebeurt niet omdat het nou Valentijn is wat in werkelijkheid in leven is geroepen door de winkeliers.
    Ik en mijn vriend doen al 3 jaar niet meer aan Valentijn ^^
    We zijn 1 keer naar Parijs geweest, onze eerste Valentijn maar dat was meer omdat ik toen vakantie had.
    Dus ik was gewoon benieuwd naar jullie mening.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Hoezo is het "hypocriet"? :')


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Hoezo is het "hypocriet"? :')


    Zie je die vraagteken? Dat mag je dus zelf invullen of dat zo is ja of nee en waarom ;')


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan zou ik je ouders ook maar niks meer geven op moederdag en vaderdag. Dát is pas hypocriet. Je kan toch elke andere dag ook spontaan laten zien dat je van ze houd? Hoef je dan ook niet op die dag te doen.


    Vaderdag en Moederdag doen wij ook niet aan hoor ;)
    Ik verras mijn moeder wel eens spontaan met een bloemetje of ik kook voor mijn ouders.
    Sinterklaas doen we ook niet, we doen bijna niets commercieels. Onzin allemaal. Spontaniteit is veel leuker.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 19:46 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    michellexoxo schreef:
    (...)

    Zie je die vraagteken? Dat mag je dus zelf invullen of dat zo is ja of nee en waarom ;')

    Nee, je begrijpt mijn punt niet. Hoezo gebruik je de term "hypocriet"?


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Nee, je begrijpt mijn punt niet. Hoezo gebruik je de term "hypocriet"?

    Lees mijn voorgaande posten en je komt vanzelf tot een antwoord ^^
    En zo zal je ook nog vele andere meningen lezen.


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    ik vind het extreem commercieel.
    netzo als vader en moederdag, sinterklaas, Pasen en kerst.
    daarnaast is het voor sommige ook vreselijke dagen. omdat ze bijvoorbeeld geen ouder(s) hebben of geen kind(eren) een eierallergie of geen geliefde (meer) hebben.


    we all deserve to die

    michellexoxo schreef:
    (...)
    Lees mijn voorgaande posten en je komt vanzelf tot een antwoord ^^
    En zo zal je ook nog vele andere meningen lezen.


    Lekker cryptisch, je kan toch ook gewoon antwoord geven? Ik snap ook niet zo goed waarom je nou de benaming 'hypocriet' gebruikt hebt. Wat is er nou precies hypocriet aan? Eigenlijk niks.


    Your make-up is terrible

    Ik heb niet echt iets met feestdagen met betrekking tot de liefde. Het is schijnbaar een groot feest waard als je een maand met iemand hebt. Zelfs dat had ik niet, omdat ik het in de eerste instantie niet zo'n big deal vond en het daarna ook nog eens vergat. Kwam mijn toenmalige vriend aan met een heel beautypakket... Dat had ik wel op m'n geweten, haha. Naja, als ik van iemand houd en ik kom op een maf idee voor een cadeau, dan laat ik dat niet wachten tot Valentijnsdag. Maar hypocriet... Doe wat je wilt. Het is nog steeds een 'in-het-teken-van'-feest, alleen ik ben vaak geen deelnemer.


    Searching heavens for another earth

    Ik vind valentijn persoonlijk heel leuk. Ja, natuurlijk kun je elke dag aan je degene van wie je houdt laten merken hoeveel degene voor je betekend maar dit is gewoon een extra dag in het jaar wat daar gewoon voor gemaakt is. Als je het niet wilt vieren doe je dat lekker niet maar om het nou gelijk hypocriet te noemen maakt jou hier eerder de hypocriet. Laat mensen het toch lekker vieren als ze dat willen. Maar elk jaar zeiken dat het stom en commercieel zorgt er niet voor dat de dag niet meer bestaat dus beter houdt daar voortaan iedereen mee op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    (...)

    Lekker cryptisch, je kan toch ook gewoon antwoord geven? Ik snap ook niet zo goed waarom je nou de benaming 'hypocriet' gebruikt hebt. Wat is er nou precies hypocriet aan? Eigenlijk niks.


    Tja, ik vind dat als mensen niet de moeite nemen hele zinnen te type ze ook niet een antwoord verdienen in hele zinnen ^^
    Maar ik wil het best uitleggen.
    Ik vind het hypocriet om extra aandacht te geven aan mensen alleen op Valentijnsdag..
    Dan komt het over als of je het alleen op die dag meent en het rest van het jaar vergeet om speciale dingen te ondernemen.
    Maar ik had ook Schijnheilig kunnen gebruiken of geveinsd ... Als het dan beter op je overkomt?

    Duidelijk genoeg?


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    (...)

    Tja, ik vind dat als mensen niet de moeite nemen hele zinnen te type ze ook niet een antwoord verdienen in hele zinnen ^^
    Maar ik wil het best uitleggen.
    Ik vind het hypocriet om extra aandacht te geven aan mensen alleen op Valentijnsdag..
    Dan komt het over als of je het alleen op die dag meent en het rest van het jaar vergeet om speciale dingen te ondernemen.
    Maar ik had ook Schijnheilig kunnen gebruiken of geveinsd ... Als het dan beter op je overkomt?

    Duidelijk genoeg?


    @220912...

    Ik zeg niet dat jij het moet vinden, ik vraag gewoon om ieder zijn mening ^^ Maar ik vind het wel grappig dat je mijn mening bekritiseerd alleen zou ik het op prijs stellen als je echte argumenten gebruikt. Het is jou keuze om hier op in te gaan, de mensen die dat niet willen hoeven dat ook niet te doen toch?
    En zeiken vind ik ook niet echt het juiste woord om dit te beschrijven..

    How dit had bij die andere post moeten worden bijgevoegd
    XD lompe ik

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 20:48 ]


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    (...)

    @220912...

    Ik zeg niet dat jij het moet vinden, ik vraag gewoon om ieder zijn mening ^^ Maar ik vind het wel grappig dat je mijn mening bekritiseerd alleen zou ik het op prijs stellen als je echte argumenten gebruikt. Het is jou keuze om hier op in te gaan, de mensen die dat niet willen hoeven dat ook niet te doen toch?
    En zeiken vind ik ook niet echt het juiste woord om dit te beschrijven..

    How dit had bij die andere post moeten worden bijgevoegd
    XD lompe ik


    Nee, mensen hoeven het inderdaad niet te vieren maar om elk jaar nou weer met zijn halen een heel verhaal te vertellen waarom wij vinden dat zoiets "stom" is, vind ik persoonlijk gewoon overbodig en diep triest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je doet er op dit moment net zo hard zelf aan mee ^^


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    Je doet er op dit moment net zo hard zelf aan mee ^^


    Nee, ik zeik het namelijk niet af. Maar bij deze is deze discussie afgelopen want met iemand die begint met: 'je doet nu het zelf ook' ga ik geen discussie mee voeren want dat is verspilde tijd en moeite.


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    (...)

    Nee, ik zeik het namelijk niet af. Maar bij deze is deze discussie afgelopen want met iemand die begint met: 'je doet nu het zelf ook' ga ik geen discussie mee voeren want dat is verspilde tijd en moeite.


    Deze topic was niet gemaakt om het afzeiken maar om iedereen zijn mening te laten geven ^^
    En jij, geeft net zo hard je mening in deze topic.


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !