• Toestemming
    Hey Huginn,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda





    Jury Fafnir:
    - Arquilegia Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Valkyries Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Piaffe Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rawiyah Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Pennybags
    - nuzzlenarry Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014
    - Draconian Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Enface Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Medousa
    - Einmana Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rava Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - minerva66 Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Gediskwalificeerd:
    - LeChouChou - Plagiaat
    - DiCaprio - uitschrijving
    - Tolkien - uitschrijving
    - NotYourHero - gemiste deadline
    - Curuxa Opdracht 1 - uitschrijving



    De opdrachten

    1e Opdracht, Afgerond
    Voor deze opdracht moeten jullie een fantasywezen (een bestaande, denk aan draken, eenhoorns, zeemeerminnen, ect) nemen en deze op een hele andere wijze tekenen. Dus het standaard beeld veranderen.
    Laat je fantasie de loop!

    Voorbeeld:




    Succes allemaal!

    De opdracht mag ingeleverd worden bij Huginn of in het tekentopic.



    2e Opdracht, Inleveren 22-03-2014 voor 23:59
    Deze opdracht is behoorlijk veelzijdig, ik ben van mening dat elk persoon een hele andere style heeft dus zou ik daarvan meer willen zien. Maar deze opdracht heeft natuurlijk wel een thema. Ik ben geïnspireerd door het aankomende thema van de elf fantasy fair, koning arthur. De opdracht is daarom als volgt:

    Teken iets wat te maken heeft met de middeleeuwse periode. Maar in wat je tekent ben je vrij. Teken een jonkvrouwe, een gebouw, een vecht scene of juist een ridder alleen. Het staat je helemaal vrij wat je tekent, zolang het aansluit bij de middeleeuwse periode!

    Succes allemaal!

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.


    Er zullen in totaal 5 opdrachten komen, elke ronde zal 2 weken duren.
    Als je de deadline niet haalt moet je voor de uiterste inleverdatum uitstel aanvragen. Als je uitstel krijgt zal dit 1 week zijn.
    Wanneer je, geen uitstel vraagt word je na de uiterste inleverdatum gediskwalificeerd.


    Regels
    - Pleeg geen plagiaat
    - Houd je aan de opdracht
    - Heb respect voor andermans werk
    - Geen ruzie op wat voor manier ook
    - Vraag op tijd uitstel aan.
    Bij overtreding van de regels volgt diskwalificatie


    Prijzen

    1e Prijs - Een maand lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    2e Prijs - Twee weken lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    3e Prijs - Een week lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel

    Wanneer er een gelijkspel is, zal de plek worden bepaald met nog een opdracht.


    De Story

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:33 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Enface schreef:
    Als ik een draak lief afbeeld, is dat oke?


    Hm, het ligt eraan hoe. Als je gewoon een draak maakt die er lief uitziet is het denk ik niet echt genoeg verandering van het wezen voor deze opdracht.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Hm, het ligt eraan hoe. Als je gewoon een draak maakt die er lief uitziet is het denk ik niet echt genoeg verandering van het wezen voor deze opdracht.


    Nee dat snap ik, ik was ook niet van plan heb een jurkje aan te doen of iets. Maar meer dat hij een lieve daad doet, terwijl je dat op het eerste gezicht niet zou denken.

    Ik heb denk ik een idee


    The sun will rise and we will try again.

    Enface schreef:
    (...)

    Nee dat snap ik, ik was ook niet van plan heb een jurkje aan te doen of iets. Maar meer dat hij een lieve daad doet, terwijl je dat op het eerste gezicht niet zou denken.


    Oh, zoiets lijkt me op zich wel leuk, maar idk wat de starter van deze wedstrijd er van vind haha!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Enface schreef:
    (...)

    Nee dat snap ik, ik was ook niet van plan heb een jurkje aan te doen of iets. Maar meer dat hij een lieve daad doet, terwijl je dat op het eerste gezicht niet zou denken.
    nee het uiterlijk moet veranderen...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huginn schreef:
    (...)nee het uiterlijk moet veranderen...


    Aha, dat stond niet helemaal duidelijk vermeld maar het is me duidelijk top.

    Huginn schreef:
    (...)nee het uiterlijk moet veranderen...

    Azo, ik dacht dus ook dat het met het overall plaatje te maken had... maar nu is er extra duidelijkheid ^_^
    Hmm, misschien dat ik dan nog een ander idee ga uitwerken, aangezien het dus klaarblijkelijk echt en alleen om het uiterlijk gaat en dus ik uiteindelijk niks heb aan m'n originaliteit in m'n huidige tekening/schets...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Huginn schreef:
    Tot nu toe nog niet gezien wat niet mag ^^

    Het is gewoon een eenhoorn maar dan niet wit en hij heeft een beetje vreemde manen :}


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Goed, mijn nieuw ontwerp is omtrent de Grim Reaper slash Angel of Death :3
    Het idee dat kinderen gehaald zouden worden door dit 'monster' vind ik zo akelig :-/ Die kindjes zouden zich letterlijk doodschrikken als Magere Hein langs hun bed staat om ze mee te nemen, en dus maakt Grim voor kindjes een uitzondering en veranderd hij z'n uiterlijk in een beeldschone vrouw, omringt met vlinders en die shizzle meer :3
    Nu, om de duidelijke link te leggen, zie je wel enkel de achterkant van de 'vrouw' die in haar hand een spiegel vasthoudt, waar ze dus naar zichzelf kijkt als de grim reaper :3
    Ik lief m'n idee en schets tot dusver :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Goed, mijn nieuw ontwerp is omtrent de Grim Reaper slash Angel of Death :3
    Het idee dat kinderen gehaald zouden worden door dit 'monster' vind ik zo akelig :-/ Die kindjes zouden zich letterlijk doodschrikken als Magere Hein langs hun bed staat om ze mee te nemen, en dus maakt Grim voor kindjes een uitzondering en veranderd hij z'n uiterlijk in een beeldschone vrouw, omringt met vlinders en die shizzle meer :3
    Nu, om de duidelijke link te leggen, zie je wel enkel de achterkant van de 'vrouw' die in haar hand een spiegel vasthoudt, waar ze dus naar zichzelf kijkt als de grim reaper :3
    Ik lief m'n idee en schets tot dusver :3


    Klinkt echt tof, haha!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Klinkt echt tof, haha!

    Thnx (bloos)
    Ik vond het echt moeilijk om nog iets te bedenken, aangezien er echt al zoveel creativiteit is gepasseerd en iedereen echt van die keitoffe ideeën heeft hier :3
    Ik wilde dus eerst iets funny doen, gelijk cupido als oude dronkaard in plaats als schattig jongetje ofzo, maar dat ligt gewoon absoluut niet in m'n stijl :-/
    Nu, Grim Reaper is tevens één van m'n favoriete dingen om te tekenen, ik heb inmiddels ook al enkele Grims getatoeëerd en ben nog bezig met eentje op m'n vriend z'n ene arm (op z'n andere staat een drakenskelet, om dus in dat opzicht in de stijl van de 'dood' en skeletonachtig te blijven) dus dat valt hoe dan ook binnen m'n eigen stijl :3
    En tja, ik heb een groot inlevensvermogen, en daarbij een kleine... en in godsnaam, hoe zou een kind zich voelen als hij door de echte scary Grim zou worden gehaald, brrr. Dat vind ik dus echt zo akelig, kan er niks aan doen. Denk aan zo'n ziek kindje in het ziekenhuis, en opeens staat er zo'n 'monster' aan z'n bed :-/
    Afin, ik ben weer aan het doorratelen :'D

    Ik kijk echt uit naar iedereens inzending, aangezien er echt ontzettend goeie ideeën zijn en er ook echt wel talent meedoet met deze wedstrijd :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mag ik al vast uitstel vragen. Deze week bestaat uit leren en volgende week uit wintersport zonder WiFi.


    take me back to the basics and the simple life

    Volgens mij moet ik uit dit topic wegblijven als ik verrast wil worden als jurylid.
    :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb een work in progress-gif gemaakt!
    Meh, ik kan er echt uren naar kijken, aangezien er dus echt al uren werk in m'n tekening steekt. Vanmorgen begonnen met de afwerking en ik denk dat ik al snel zo'n 5-6 uur eraan heb gezeten vandaag, als het niet meer is :'D
    Alleen beetje jammer dat ik sommige bestandjes verkeerd heb opgeslagen, waardoor je niet elke stap zie :-/ ik heb dus sowieso nu 7 psd bestandjes, zodat ik altijd kan teruggrijpen naar eerder werk en van alles kan aanpassen waar nodig En tja, zo kan ik over het algemeen stap voor stap laten zien wat ik doe, al is het dus bij het haar redelijk verkeerd gegaan met opslaan en kan ik daar dus niet terugvallen op eerder schaduwwerk :'D Dus ja, van het haar is het van de line-art./schets meteen naar het finished plaatje. Achja, het blijft supertof :3
    Wanneer m'n tekening volledig af is, zal ik dat gifje hier plaatsen, tenzij mensen nu al nieuwsgierig zijn. Maar dan is de verrassing eraf en dat is ook ergens wel jammer :-/


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik heb een work in progress-gif gemaakt!
    Meh, ik kan er echt uren naar kijken, aangezien er dus echt al uren werk in m'n tekening steekt. Vanmorgen begonnen met de afwerking en ik denk dat ik al snel zo'n 5-6 uur eraan heb gezeten vandaag, als het niet meer is :'D
    Alleen beetje jammer dat ik sommige bestandjes verkeerd heb opgeslagen, waardoor je niet elke stap zie :-/ ik heb dus sowieso nu 7 psd bestandjes, zodat ik altijd kan teruggrijpen naar eerder werk en van alles kan aanpassen waar nodig En tja, zo kan ik over het algemeen stap voor stap laten zien wat ik doe, al is het dus bij het haar redelijk verkeerd gegaan met opslaan en kan ik daar dus niet terugvallen op eerder schaduwwerk :'D Dus ja, van het haar is het van de line-art./schets meteen naar het finished plaatje. Achja, het blijft supertof :3
    Wanneer m'n tekening volledig af is, zal ik dat gifje hier plaatsen, tenzij mensen nu al nieuwsgierig zijn. Maar dan is de verrassing eraf en dat is ook ergens wel jammer :-/


    Oeh, show us. :3 Ik ga nu een schetsje maken. ^^


    help