• Toestemming
    Hey Huginn,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda





    Jury Fafnir:
    - Arquilegia Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Valkyries Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Piaffe Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rawiyah Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Pennybags
    - nuzzlenarry Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014
    - Draconian Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Enface Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Medousa
    - Einmana Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rava Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - minerva66 Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Gediskwalificeerd:
    - LeChouChou - Plagiaat
    - DiCaprio - uitschrijving
    - Tolkien - uitschrijving
    - NotYourHero - gemiste deadline
    - Curuxa Opdracht 1 - uitschrijving



    De opdrachten

    1e Opdracht, Afgerond
    Voor deze opdracht moeten jullie een fantasywezen (een bestaande, denk aan draken, eenhoorns, zeemeerminnen, ect) nemen en deze op een hele andere wijze tekenen. Dus het standaard beeld veranderen.
    Laat je fantasie de loop!

    Voorbeeld:




    Succes allemaal!

    De opdracht mag ingeleverd worden bij Huginn of in het tekentopic.



    2e Opdracht, Inleveren 22-03-2014 voor 23:59
    Deze opdracht is behoorlijk veelzijdig, ik ben van mening dat elk persoon een hele andere style heeft dus zou ik daarvan meer willen zien. Maar deze opdracht heeft natuurlijk wel een thema. Ik ben geïnspireerd door het aankomende thema van de elf fantasy fair, koning arthur. De opdracht is daarom als volgt:

    Teken iets wat te maken heeft met de middeleeuwse periode. Maar in wat je tekent ben je vrij. Teken een jonkvrouwe, een gebouw, een vecht scene of juist een ridder alleen. Het staat je helemaal vrij wat je tekent, zolang het aansluit bij de middeleeuwse periode!

    Succes allemaal!

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.


    Er zullen in totaal 5 opdrachten komen, elke ronde zal 2 weken duren.
    Als je de deadline niet haalt moet je voor de uiterste inleverdatum uitstel aanvragen. Als je uitstel krijgt zal dit 1 week zijn.
    Wanneer je, geen uitstel vraagt word je na de uiterste inleverdatum gediskwalificeerd.


    Regels
    - Pleeg geen plagiaat
    - Houd je aan de opdracht
    - Heb respect voor andermans werk
    - Geen ruzie op wat voor manier ook
    - Vraag op tijd uitstel aan.
    Bij overtreding van de regels volgt diskwalificatie


    Prijzen

    1e Prijs - Een maand lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    2e Prijs - Twee weken lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    3e Prijs - Een week lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel

    Wanneer er een gelijkspel is, zal de plek worden bepaald met nog een opdracht.


    De Story

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:33 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Uhu, echt naaiend
    Maar 2e is ook goed


    Ik denk dat niemand iets van mijn werken (tekeningen en verhalen, enzo) zal kopiëren omdat het gewoon nogal slecht is. Niet echt heel slecht, maar te slecht om te kopiëren.

    Ik ben begonnen zonder inspiratie, en ging kijken wat het werd. Het leek het meest op een duivelse eenhoorn... Mag dat?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik heb nu twee ideetjes, maar ik weet niet of de eerste daarvan mag:
    Een hert versie van een Minotaur maken, al maak ik daarbij dan eigenlijk een door mij verzonnen Elafitherion.


    Stenenlikker

    Vexatious schreef:
    (...)

    Die tekening heb je niet zelf gemaakt.

    Zie de link: http://drachenmagier.deviantart.com/art/Forest-council-358528982


    Meen je dat? Een beetje jammer dit. Ik heb echt een pesthekel aan plagiaat.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ah wat triest van die plagiaat zeg :/
    Overigens wat kunnen jullie allemaal tof tekenen zeg, jezus al die schetsen zijn echt super!
    Ik heb denk ook al een ideetje, morgen even proberen :Y)

    LeChouChou is bij deze gediskwalificeerd van de wedstrijd


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huginn schreef:
    LeChouChou is bij deze gediskwalificeerd van de wedstrijd


    (doeg) :Y)


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik heb de bovenstaande reacties gezien, de ideeen zijn toegestaan ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    haha Wat, ik zat zojuist even te denken aan een omgekeerde medusa xD,

    een slang met kleine mensenhoofden als haar :'D
    waarschijnlijk gaat dat m niet worden tho, was wel n grappig idee wat ik even moest delen ;x


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    NotYourHero schreef:
    haha Wat, ik zat zojuist even te denken aan een omgekeerde medusa xD,

    een slang met kleine mensenhoofden als haar :'D
    waarschijnlijk gaat dat m niet worden tho, was wel n grappig idee wat ik even moest delen ;x
    wel origineel!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huginn schreef:
    Ik heb de bovenstaande reacties gezien, de ideeen zijn toegestaan ^^


    Is Slenderman ook toegestaan? Ik had dan gedacht dat hij zo zielig zit ofzo, omdat hij eigenlijk gewoon knuffels wilt
    Jep ik ben inderdaad inspiratieloos


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Heeft LeChouChou die wolf tekening eigenlijk wél zelf gemaakt? Dat wil ik eigenlijk wel weten..


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Is Slenderman ook toegestaan? Ik had dan gedacht dat hij zo zielig zit ofzo, omdat hij eigenlijk gewoon knuffels wilt
    Jep ik ben inderdaad inspiratieloos
    ja mag maar het is de bedoeling dat je het wezen ANDERS bijwijzen van vleugels geeft ofzo... ik roep maar wat.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Rawiyah schreef:
    Heeft LeChouChou die wolf tekening eigenlijk wél zelf gemaakt? Dat wil ik eigenlijk wel weten..
    drop it ze is gediskwalificeerd en gemeld ik wil er niets meer over horen. niet lullig bedoeld hoor maar zulke mensen verdienen geen aandacht.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huginn schreef:
    (...)ja mag maar het is de bedoeling dat je het wezen ANDERS bijwijzen van vleugels geeft ofzo... ik roep maar wat.


    Ik heb echt struggles met deze opdracht
    Ik ga er nog overna denken en morgen en altijd, en ik hoop dat ik dan nog tijd heb om tw tekenen ookal ben ik altijd thuis, dus dat moet geen probleem zijn


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Humpf. Ik heb geen inspiratie. Moet dit weekend en komende week besteden aan leren. Heb dan vakantie maar ga op wintersport. Het probleem is dan niet echt meer het tekenen maar het inleveren aangezien we daar waarschijnlijk geen wifi hebben...


    take me back to the basics and the simple life